Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


Lilje74

Anbefalte innlegg

På den nye avdelingen på St Olav Hospital (Trondheim) i oktober.

Skal bli godt å være på pasienthotellet sammen men pappaen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjukehuset i Molde hvis jeg føder til termin eller over termin. Sjukehuset i Kristiansund hvis jeg føder før termin. Jeg har termin midt i ferieavviklinga her. De bytter på å stenge i tre eller fire uker hver. Som om en ikke har nok å bekymre seg over når en har skikkelig fødselsangst........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ålesund, dersom knøttet kommer til termin 27 juli.. Føder jeg derimot innen 19 juli (*krysse alle fingrene*) får jeg føde i Molde..! Litt enklere med 5 minutters kjøretur kontra halvannen time inkl en laaaang fergetur, sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, My og knøttet! Når har du termin? Jeg tror også jeg skal til Elverum, har termin 6. november. Kommer til å vurdere Lillehammer også, fordi jeg ikke var kjempefornøyd sist - men skal snakke med Elverum først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en molding:) skulle selv være med på det samme flytte greiene, syns det er veldig trasig at de gjør det slik, men de må vist for at det skal være faste på jobb hele tiden når det er åpent. men, har nå vært innlagt på St. olav, og det ble bestemt at jeg skal føde der. der har de en helt ny fødeavdeling og hotell man bor på etterpå. kjempefint. om du har angst osv kan du kanskje høre om å få komme dit, for der er det nok flere ekseprter enn i både Molde og Kristinsund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde på abc på Ullevål. Vet ikke om det kommer til å være så viktig under fødselen, men gleder meg enn så lenge over at det er så lyst, fint og hyggelig der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på nye St.olavs jeg:) Glad for det ja:) Termin 27 juli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt om plass på Ullevål, men ikke fått noe svar ennå, så jeg vet ikke. Men får jeg ikke plass der så håper jeg at jeg får på Ahus(bor rett i nærheten). Men ønsker meg veldig til Ullevål da de har pasienthotell.

Har foreløpig termin 9/11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plass på Ullevål, men jeg har nettopp søkt på ABC og håper på plass der. Jeg har termin 25. september så det er nok litt sent å søke, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...