Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


Lilje74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått innkallelse til Ullevål på UL, så jeg skal kanskje der? Fikk førstemann i Bergen, så der har man bare en mulighet, hihi:) Skjønner at det er mer et tema her i Oslo,siden man kan velge forskjellige ting. Er det stor forskjell på tilbudene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevål regnes som veldig bra, spesielt på grunn av pasienthotellet... Herlig å kunne ha med seg mannen hele tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og plass på riksen! men ikke før 2. november...så du slår meg garantert laaaangt før målstreken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3. september, og skal føde på ABC på Ullevål. Gleder meg masse. Det blir så spennende. Har dere begynt å tenke masse på fødselen ennå? Er jo en stund til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal føde på A-hus. Ville egentlig føde på ABC avdelingen, men siden vi skal ha tvillinger så ble ikke alt som planlagt.

Har termin 9. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem søker om hvor du skal føde? Jeg eller legen? Jeg har nemlig fått UL på et annet sykehus enn det jeg ba om... Legen spurte hvilke jeg ville på, men ordnet time på det andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok føde på Ringerike sykehus, Hønefoss hvor jeg har født de to første barna mine og. De har en helt super mor og barn avdeling :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått plass på ullevål. Har mens termin 14.09 og UL termin 23.09

Jeg satser på menstermin forløpig.

Gleder meg sån til å få ei litta tulle:)

Klarer nesten ikke å tenke på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan søke om fødeplass selv også. Ta kontakt med sykehuset så fort som mulig. Jeg skrev selv et brev til sykehuset, i tillegg til søknaden fra legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal føde på Bærum, ca 23 sept. Fikk ikke plass på Ullevål i første omgang, men ble sendt videre til AHUS. Ringte dermed fritt sykehusvalg og søkte meg til Bærum, og er veldig fornøyd med det! Skal på UL dit i morgen kveld, er såååå spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABC Ullevål (var ABC Aker med det første :). Termin 21 oktober. Det var en fantastisk opplevelse på Aker- håper det er like godt på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...