Gå til innhold

Skal vi ta en presentasjonsrunde?


Prestedattra

Anbefalte innlegg

Jeg er 21, blir 22 i Desember.. Er 34+5 uker på vei og har Diabetes type 1. Har hatt Diabetes siden jeg var 8 år, så hatt det ei stund. Har samboer og dette blir vårt første barn:) Vi bor i Molde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 31 år og venter nr 3. Har hatt Ulcerøs Colitt (kronisk betennelse i tykktarm) i over 5 år nå. Denne sykdommen forverrer seg ved svangerskap. Mye dårlig, men det er jo verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 40 år, har to barn. Har hatt leddgikt nesteparten av mitt liv, fra jeg var en 3-4 år ca.

Har hatt vanskelige svangerskap og fødsler. Problemer m prevensjon og ett vanskelig ekteskap, gjorde at jeg valgte sterilisering. (går det an å være så korka!!!)

 

Har nå finne *mannen i mitt liv* og angrer sykt på steriliseringa!

 

Føler at jeg faller litt utenfor på forumene her. De tester eggløsninger planlegger *kosekvelder* ;) for å "prøve lykken." Jeg kan ingenting gjøre før jeg har hosta opp ihvertfall 30000,-

 

Temmelig deprimert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er 31 år og kommer fra Telemark har diabetes type 1, har en sønn på 5 fra før. Er nå inne i min 5. pp. Håper det lykkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 35 år og kommer fra sørlandet. Har hatt diabetes type 1 siden

-94. Har to barn fra før, en på snart 5 år og en på 14 mnd. Venter nr. tre i begynnelsen av april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei..

 

jeg heter Karianne, er 23 år og kommer fra oslo... jeg skal ha keisersnitt 6 desember på riksen....

 

jeg er født med en hjertefeil og fikk pacemaker når jeg var 9 mnd... og har nå nettopp vært inn å bytta batteri i den...:) svangerskapet har gått over all forventning.... noen andre med hjertefeil her???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, vet ikk om du ser det.

Det er leit at du fikk MS, mamma min har hatt den sykdommen siden eg var 3 år gamle.

 

Vet at de fleste som trener regelmessig lever et bedre liv forhold til de som ikk trener (som har denne sykdommen altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann alle. jeg er ny her men henger meg på.

Jeg er gravid i uke 9, og det er førstemann for oss.

Har lukka ryggmargsbrokk, så er veldig spent på svangerskapet. 9 måneder uten smertestillende kan bli tøffe saker. Skal til første legekontroll om en uke.

Er forresten 28 år og litt engstelig for at eg skal bli sengeliggende......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 22år og har hatt diabetes siden jeg var 15. Mye høye verdier, men jeg prøver alt jeg kan å få ned hba1c slik at jeg kan prøve å bli gravid. Bor sammen med samboeren min på 30, vi har bestemt oss for at når blsukkeret er stabilt er det bare å sette igang:) Har jo litt motivasjon nå, så håper jeg klarer det. Hca1c nå er på 8,7 skal måle igjen i morra faktisk:)

 

Spent.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulahopp!

 

Jeg er 22, egentlig fra vestfold men bor på Notodden i øyeblikket.

er i 11 uke,

 

Jeg har HMS, eller hypermobile ledd. En form for leddgiktsykdom.

Har noe migrene, men det har ikke vært noe stort problem siden jeg ble gravid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Det er jo en stund siden det har vært aktivitet her, men det er vel aldri for sent.

 

Jeg er 32, kommer fra det fagre nord. Er ikke gravid, men vil gjerne bli det :)

Har Bektherev.

 

Lykke til alle sammen. Det er vel mange som har fått, men man trenger jo en lykkeønskning når man har fått barn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!!

Æ e 29 år e fra Finnmark.Vi e 28+6,å har termin 14 april.

Det e våres første,-å vi e sååå lykkeli!!!

 

Æ har Morbus Chron(kronisk betennelse i tarmsysteme) i tillægg har æ forstoppelsa-Som gjør at æ blir innlagt på sykehus for å få "åpna"...

E åsså operert for MC.

MC min har vært vældi bra under svangerskape,-mens forstoppelsan va hyppi de første fæm mnd.(Må lægge til at det e stærke smærta når æ får d..)Blei sykemeldt pga det hær,-så nu går det kjæmpe bra!!!

Tåle ikke stress å bekymringa så godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Heia!

 

Jeg er 25år fra vestlandet med fibromyalgi og kroniske senebetennelser rundt om i kroppen i tillegg til fm. Men dette skal jeg og sambo klare, vi er begge forberedt på at jeg kan trenge mye hjelp i slutten av sv.skapet og etter fødselen, men vi får ta det som det kommer. Smertene er nok verd det vi får igjen for det. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Min diagnose er ikke helt klar enda, men jeg har nok bechterew, blodprøver er negetiv, men bilder og MR viser klare funn.

Jeg er 27 år og er fra Sør Trøndelag og har spire nr 3 i magen med termin 14.oktober 2008.

Vet det kommer til å bli tungt og mye smerter, men det er verdt det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Min diagnose er Morbus Chron (kronisk betennelse i tarmsysteme), noe jeg har hatt de siste 6 årene, har også operert vekk galleblæren, så er veldig ømfintelig for sure ting og feit mat....

Jeg er 26 år fra Hordaland og holder på med mitt første ivf forsøk grunnet uforklarelig barnløshet.

 

Håper ikke crohnsen forverrer seg under et eventuelt svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, slenger meg på her, ser det er lenge siden tråden starta men den er jo her enda. Jeg er ei jente på 28 år som bor sammen med samboeren min som er 31 år, Jeg er i fra Drammen bor i Hokksund nå. han har epilepsi og selv har jeg hatt diabetes siden jeg var 2 år, ble nyretransplantert i 2001 og vi er nå gravide med vårt første barn, 16 uker i går.

lykke til videre alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Slenger meg på jeg og....har byttet nick også...het lailaelin før for dere som vet hvem jeg er.

 

Jeg er 27 år fra en plass utenfor Stavanger,har fibromyalgi, bekhterev med medfølgende alt det morsommme ekstra vi har der, astma...

 

Er gravid i uke 10 og føler meg tipp topp, null astma, smerter,stivhet og hevelser er forsvunnet, og de konstante øyebetennelsene og bihulebetennelsene er borte og skal nå lære meg og strikke baby tøy siden jeg er så bøyelig...må nyte det så lenge det varer, har hørt at fra 7 mnd i graviditeten blir fm ti ganger verre..:)

 

De fleste med revmatiske sykdommer blir bedre i begynnelsen iallefall....gled dere....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år gammel og gravid med mitt 3 barn etter og ha forsøkt i mange år på 3 mann.

Jeg har astma , allergi, migrene, fibromyalgi , endometriose, apc-resistanse ( faktor V leiden ) Protein-S mangel , to rygg prolapser , slitasje i knærne , hypermobile ledd og hud lupus.

-Er nå i uke 32 og det har gått overraskende bra til nå :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

_Hei, jeg er 35 år. Har ryggmarsbrokk og er nyretransplantert. Har 4 barn fra før, og prøver nå på nytt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg er 29, har tre gutter og er gravid nå. 5+3 uker!

 

Jeg har diagnosen arvelig polynevropati, som går ut på nummenhet, smerter og brenning i beina. Har ikke hatt diagnosen lenge så om det er andre her med samme blir jeg veldig glad for en prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må få sei litt eg og då:) Eg er 28 år, gravid for første gong, og er nå i veke 20. Eg har medfødt beinskjørhet(O.I.) og hjertesvikt. Men kjenner meg i fin form! Fekk nettopp litt forstørring på hjerta, og legen gav meg betablokkarar igjen(tabletter for å redusere størrelsen) Så nå syns eg at eg har det bra!

 

Glede meg veldig til babyen komme:) det e visst ein gutt seie de!

 

Hilsen Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei:)

Endelig oppdaga jeg denne siden! Og da måtte jeg jo bare skrive litt rundt her.

Får presentere meg da. Er 32 år, bor i Finnmark, har MS, har to barn og hadde tredje på vei..men mista den. Men prøver igjen etterhvert;)

 

Lykke til hele gjengen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...