Gå til innhold

Noen som er våkne??


Gull i magen:-)

Anbefalte innlegg

tror det var omkring 12 mars... men det var bare èn dag...blødde litt den ene dagen,men så var det slutt.. Siden det har det ikke vært anntydninger til noe mens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, da skal jeg slutte å spørre om det:-)

hehe

 

Hadde du vært hos legen ang graviditeten eller var det bare kolikken(fnisfnis....neida, bare tøyser) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi går utifra 12 mars da, så er du 5uker og 6 dager nå, og anntatt termin dato er 19.desember:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen ang graviditeten. Positiv test,og fikk bekreftet at livmoren var forstørret. Skal tilbake om to uker. Den uken er det også jordmortime. Er ikke tvil ang graviditeten,bare hvor langt på vei jeg er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner.

Har ikke vært hos lege enda, skal til mandag, så er jo ikke hundre % sikker på hvor langt jeg er på vei jeg heller. Spennende er hvertfall:-)

Vi får lage en sånn mamma klubb vi da:-) Kjenner ingen i nærheten her som skal ha barn. Er det mange i nærheten av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det hadde vært hyggelig :) Prater litt med ei jente på msn. Hun er også 22 og bor i Revetal. Hun har visst ikke bodd der så lenge,og kjenner ikke så mange.. Ellers kjenner jeg vel ingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende til mandag da :) Veldig spennende når legen lytter etter fosterlyd! :) Hørte ikke noe da...men jeg følte meg veldig gravid der jeg lå. Hihi! Det er jo ikke vanlig å høre noe før uke 10-12 da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi tre i klubben da:-)

Hva er msn adr di da? Hvis du vil gi den fra deg da..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e dokker dårli eller? Æ e helt på tryne sjuk....Lure på katti detta skal ta slutt....Legen regna me at æ kom t å være sykemeldt i en mnd tell....Ka æ skal gjøre her hjemme?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...