Gå til innhold

Noen som er våkne??


Gull i magen:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet jo at det er noen som er våkne her inne, men bare kjeder meg så veldig...

Må jeg virkelig gå å legge meg??

huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg oppe så sent jeg også,men jeg orker ikke å legge meg enda. Gruer meg for jeg vet at jeg får så innmari vondt etter en times tid. Kjipe saker...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt? Hvorfor det?

Jeg bor i Tønsberg, ikke langt unna det:)

Hvor langt er du på vei?

Jeg var akkurat på do, og la merke til litt farget utflod...hva betyr det?betyr det noe?Vet du? Blir så urolig med en gang jeg da... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke langt! :)

Litt farget utflod er visst ikke så uvanlig. Det er noen innleggom det litt lenger ned på siden her så jeg. Det er mange som har det,og faktisk en del som blør litt også. Uten at det er noe galt. Legen min sa at det kan bl.a komme av at man har flere egg,og slipper ett. Greit å ikke få så veldig mange barn på en gang kanskje.. :)

Jeg har fått noe liknende kolikk.. (ikke le!!) *knis*

Det er ikke farlig,bareveldig smertefullt. Gjett om jeg var redd før jeg visste hva det var!

Er dette ditt første svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolikk ja, hehe, neida! Har hørt at det ikke bare er barn som trenger å få det. Legen trodde jeg hadde det fo en god stund siden også faktsik. Jeg har hatt myyye vondt i magen tidligere å det er IKKE godt, det vet jeg alt om.

Ja, det er mitt første ordentlige svangerskap( har hatt graviditet på utsiden av livmoren også, men det tells jo egentlig ikke) så jeg er veldig spent på alt i grunn. Er jo bare 7+6

Ditt første?

Hvor gammel er du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke le sa jeg!! Hohoho! :)

Ja,det er mitt første også. Og jeg er HELT grønn på dette området har jeg skjønt! Blir helt tussete jeg. Hva kan jeg spise/ikke spise,trene,gjøre,hva skjer,hva kjenner jeg nå...osv

Jeg er 22 år.

Har du visst om graviditeten lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er jeg også. Moren min er sykepleier så jeg ringer henne og spør om alt mulig, hun gir seg ende over tror jeg..hehe HÅPLØS!!!

Jeg er også 22år, blir 23 i desember..

Jeg fikk positiv test tirsdag 11 april.

Du da?

Hva gjør du til vanlig da? Studerer?jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt med sykepleier-mamma da :)

Både kjæresten min og jeg blir 23 i juli.

Jeg har vært dårlig i 3 uker,så jeg tok test på søndag...og mandag...og tirsdag...eh..hihi! Var hos legen på tirsdag og i går pga vondten,og er nå sykmeldt i 2 uker. Deilig!!

Jeg jobber som ped.leder 2 på småbarnsavdeling i barnehage. Er utdannet barne- og ungdom... Kan litt om barn,men ikke FØR de er født!! Iiiik!

Hva driver du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå Heisann!! :)

Jeg er så treg at det er jo skrevet masse før jeg rekker å se

sorry...

 

Siste mens.....tja....innlegget litt lenger ned på siden...."hvordan finne ut???"....kremt..det var meg det da...følte meg så blåst at jeg måtte sette anonym. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig ikke skryte på meg en termin enda,men jeg tror det blir i desember en gang.. Hvor er du fra da Ronja? Formen er grei eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært noe dårlig, bare trøtt. Så jeg har vært heldig sånn:-)

Har jobbet i barnehage før jeg også, men nå jobber jeg i klesbutikk.

Føler jeg kan mye om barn jeg også, men det er som du sier: ikke FØR de er født! Pluss at det blir jo litt ekstra når man er gravid for første gang!

Gleder meg veldig til jeg får litt mage, det er jo så fint. Pluss at man får jo litt ekstra følelse av å være gravid når det begynner å syns lite grann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg vet ikke det helt. Jeg har gått på p-sprøyta i så mange år,og rakk ikke få tilbake mensen ordentlig før jeg ble gravid. Derfor er ting litt uvisst her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hadd nåkka blødning i det hele tatt i det siste??? Da må du tell ul førr å se korr "stort" det e der inne.

Æ kommer egentli fra Tromsø. Men bor litt utaførr Oslo.....Og trives ganske godt me det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...