Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har gått ned igjen de 2 kiloene jeg har gått opp men det er like bra jeg trenger ikke ekstra kilo=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I veke 41+5 hadde eg gått opp 17 kg. Blir nok ikkje så mykje meir, da eg skal settes igang på mandag, om ikkje noko skjer før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

jeg har lagt på meg ca 13 kg, fram til nå:: Det er normalt å legge på seg fra 8 kg til 15 kg... Jeg har stor kost meg med gode seine middager, og spist alt jeg kommer over, er slik mat vrak jeg da.. Så overraskende egentlig at jeg ikke har lagt på meg 30-35 kilo..... Ikke det at jeg trenger det assa, men bestemte meg for at jeg sku kos meg med det j måtte ha lyst på---- Er alene med mine 2 barn og venter nr 3, (samme far på alle 3) så da kunne ingen mann klage hell, sia j er singel......................

Jeg har alltid slit med vekta, så jeg kommer vel toil å måtte trimme mye etter at babyen blir fødd.. men det får jeg ta da..

er 160 og veier 78 med klær på....

Men men....................

men jeg har ennå 5 uker igjen da,, håper ikke j legger på meg mer da...

slit med bekkenløsning og får derfor ikke bevegt meg så mye, samt smerter og kramper under beina,.... ska operers etter fødsel..........

Så det blir lite trim da....

 

Med nr 1 la jeg på meg over 30 kg,,Sleit i ange år med å kvitte meg med dem....

 

 

med nr 2 la jeg vel på meg ca 20-22 kg...

Men det er viktig å ikke være for opphengt i vekta når mann er gravid da.. Det er minst 6-8 kilo med kun baby/fostervann/bryst/morkake osv

Det er viktig å kunne kose seg å...

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig Ninja..., Jeg er også i uke 37 (27 dager igjen), og har gått opp 17 kg. Men jeg gikk opp mye i påska, og er litt redd for at det skal fortsette i samme tempo frem til fødselen. Føler meg stor nok nå, tungt å bevege seg, og alt er for lite. Var i klesskapet til sambo i dag, og fant meg genser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gikk opp 20 kg forrige gang.

denne gangen har jeg gått ned ti til å begynne med og har lagt på meg igjen de ti så nå er jeg tilbake på null og jeg har tre uker igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra 50 kg til 74 altså 24 kg, bekymrer meg ikke en plass da eg elsker å trene. Gleder meg i hel til å begynne å trene igjenn så da vet eg at det går fort av igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en veldig god ide! Og det er at dere skriver inn hva dere veide før dere ble gravid sammen med høyden deres. Det er jo en kjent sak at dersom man er stor fra før, legger man knapt på seg noe. De som er veldig tynne deriomot legger naturlig på seg mer. Vi som er helt normale har en "normal-gravid-legge-på-seg-vekt" på mellom 13-18 kg.

 

Er så lei av alle de som legger på seg 3-5 kg og er i uke 38!! Fortell litt mer om dere selv - så ikke dere "dreper" den gode gravide følelsen til folk her inne.

 

Personlig er jeg i jente på 168 cm på sokkelesten som veide 61 kg da jeg ble gravid. Nå veier jeg 12 kg mer og er i uke 33.

 

Ha en forrykende fin lørdagskveld!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,det er en del "vekt-prat" på sidene her.. Men jeg kan ikke la være å lese heller. Nysgjerrig c,")

 

Jeg er i uke 31, gått opp 7 kilo. Bare magen virker det som.

Men hører at de siste kiloene raser på i den siste mnd.??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg venter nr to om 26 dager, og har gått opp 9 kg. I mitt første svangerskap gikk jeg opp bare 5 kg. Veide da i utgangspunktet 58 kg. Jeg hadde ikke noe fett å tære på under ammingen. Dette førte til at jeg raste ned i vekt. Var raskt nede i 45 kg, og så ikke ut..Er glad for at jeg har lagt på meg mer denne gangen. Vi trenger ekstra fettreserver med tanke på amming og alt stresset som følger med en baby i starten. Så ikke vær bekymret du. Kroppen din får du tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så godt å høre! Jeg er 57 kg til vanlig og veier nå 86! Dritalei dette vektmaset og nå vil jeg føde snart for at kroppen min kan bli seg selv igjen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

var i utgangspunktet 171cm og 58,5 kg. Er nå i 31 uke og veide i morres 67,2 kg. Så det går trutt oppover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...