Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke vaer redd du! Synes ikke det hoeres noe ille ut!

Men jeg kjenner ogsaa igjen foelelsen, jeg ogsaa har vaert redd for aa gaa opp for mye, det er saa vanskelig aa vite hva man har i vente. Tror du er helt fint innen normalen og kan slappe godt av :-)

 

Har selv gaatt opp 9 kg, og er nesten fulle 33 uker, starter uke 34 paa loerdag.

Jeg gikk opp mange kilo i loepet av en kort periode (ca en kg i uka!), nettopp rundt den tiden du er i naa. I det siste har det roet seg litt igjen. Rare greier for jeg har spist ganske likt i hele perioden..

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 38+6 og har gått opp 12 kg... men gikk ned en 7-8 kg i starten..så har i grunnen lagt på meg rundt 20 kg..... men har vært heldig og fått kg på magen...bare fått en stor fin kul..;)

 

tror ikke du skal være bekymret uansett...det går fort av igjen etterpå tror jeg..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35 og har gått opp 13-14 kg tror jeg det har blitt.. Æsj... Jaja Håper det blir fort borte igjen!

 

Må det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 37 og har så langt gått fra 57 kg til 79 kg, dvs 22 kg i pluss og er ikke bekymret. Gikk opp det samme i forrige svangerskap og gikk ned alt sammen igjen i løpet av 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke40( i morgen), og gått opp 12 kg :). Er i grunnen fornøyd med det altså, gikk opp 25 med førstemann, og 18 med nr to...så det har gått riktig veien... Slipper forhåpentligvis Grete Roede kurs denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 37 og har gått opp 23 kg. er så deilig nå atte. Hehe. Blir Grethe Roede på meg i sommer vet jeg. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veier nå 0,5 kg mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid... To dager igjen til termin, så blir vel ikke så mye mere tenker jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på +17 kg nå og er vel i uke 37. Hvertfall 28 dager igjen til termin. GIkk veldig opp frem til uke 32, men de siste ukene har jeg stått på stedet hvil. Like greit egentlig, 17 kg holder. Legen sa også at jeg ikke skulle bekymre meg hvis jeg ikke gikk opp noe særlig mer, bebisen hadde det bra uansett :) Så da så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 32 nå og har gått opp 3 kg.

 

Men ender vel på 10 kg som med de andre to ;)

 

Nå begynner vannet og komme i beina og det merkes også på vekta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 39 og har gått opp 18 kg nå ... men har masse vann i kroppen så håper masse av det forsvinner etter fødselen med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 37 og har gått opp 20 kilo. En del av dette er vann. Regner med at jeg må gjøre en stor innsats for å komme tilbake til normalvekt. Mulig jeg begynner på Grete Roede kurs til høsten. Jeg skal i alle fall kvitte meg med disse kiloene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager til termin og har gått opp 13 kg. Synes det er heilt ok, endel er også vann, så regner meg disse kiloene forsvinner fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nesten litt lei av disse kilotrådene...vi er jo totalt forskjellige, og det går ikke an å sammenligne. min svigerinne har alltid vært tynn, hun gikk oppp 30 kg, men de raste av igjen. det som betyr nooe, er om man får det av etterpå...

 

er i uke 37 og drøyt 20+...har forsonet meg med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...