Gå til innhold

Erfaringer med Teutonia Spirit S3???


GlaJenta

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har også Spirit S3, og den er knallgod! Både på snø, gjørme og i skogen. Og jeg går i skogen hver eneste dag. Anbefaler den til alle!

 

Når det gjelder tester, har jeg sluttet å stole på dem etter at de kåret Quinny freestyle ettellerannet til den beste vogna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mamma Mie,

Noen som sa til meg at en ulempe med 3-hjuling er at den ikke kan vugges for det er ikke slik fjæring fordi den ikke har 2 hjul foran. Stemmer det? Altså du kan dra den frem og tilbake men ikke "vugge" uten å flytte på hjula. Kanskje helt uvesentlig også selv om det stemmer.

Har du duo eller kombi og har du valgt hard eller myk bag? Jeg blir litt matt av alle valgene :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen trehjulinger har like god fjæring som feks Simo og Brio med 4 hjul. Og jeg kjøpte ikke Spiriten før babyen min var ca 6,5 mnd. Før det lå hun i en Brio med 4 hjul og fantastisk fjæring.

 

Når det er sagt, synes jeg ikke fjæringen på Spiriten er så verst. Den er i hvert fall mye bedre enn på de gamle Teutonia-modellene, Quinny etc.

 

Fikk forresten en som er helt sort på Barneverden. Babyshop hadde bare den med litt rødt på, som jeg ikke likte like godt. Barneverden har også best pris, tror jeg.

 

Har bare sportsvogndelen, ettersom tullemor er for stor til bag nå.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...