Gå til innhold

August: stavanger siå:):)


AE84

Anbefalte innlegg

ja...d va domt...men d va jo litt på sparket då;) eg får se...kanskje eg ska låne na me meg te vaulen neste uga!!??! hvis du tar me hu lilla så kan eg jaffal d???

 

ja...eg og har blitt brente...i fjeset då vel å merka....sitte her me ei kalde vannflaska så eg kjøle ner tryne me jevne mellomrom!!

 

jaja...ha goa helgå då jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Me treffes nere på arkaden på torsdag istedet,ska visst ikkje ver så bra vær!

Klokkå 12,med inngangen nere,der så dressmann glassmagasinet og cubus ligge!Håbe dokker får det med dokker!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der e opptatta =)

 

Den der Babypakken far Apotek 1. Har dokk bestilt den?

Eg har den liggane her, vett dokk om ka apotek eg han henta den på i byen? Tenkte å gjør det på torsdag før me reiste hjem i gjen itte treffet.

Hvis dokk har bestillt kunne me jo hanta den i samen eller noe =)

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e jo apotek1...vett ikje om den i klubbgata e apotek1 eller om du må opp på løveapteket!! eg har henta min...hentan på stadion parken...egentli ganske skoffane...menmen...an va jo gratis...åg dårr va jo et par greie ting oppi:)

 

ellers må eg fortella at eg va hos jm i går...og beibien har lagt seg me håve ner:) veldi betryggane å vida:) så nå e me klare...hehe...må jo sei at 7ugår føles som ein evighed akuratt nå!!

 

DU Siv: koss går d me Hilde?? har hu fått?? termin om 2 dager!!??!!sukk...

hu ska ikje ver me i mårå då?? hvis hu ikje har fått ennå meine eg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen =)

 

Det går bare gått me Hilde, Eg ringte te hu for et par timar siden, hu e fortsatt hjemma å vente =)

Hu ser dagen ann i mårå, men hu sko te legen fyst.

Så gir hu lyd i fra seg då.

 

Det blei jo fint ver i dag og, litt kaldere men det gjør ingenting. Eg tenkte å kjøra i mårå, så du må bare sitta på hvis du vil.

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kjøre kjøl eg...ska et par andre ting og...så eg går nok litt før!! ellers takk du...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:o)

så dokker sko ha treff på vaulen:o) bare husk at sånne plasser ofte blir stress når man må på do hvert tiende minutt;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e der ikje do på vaulen?? bææd....då kan me jo ikje gå der....gå te godalen istedenfor då kanskje??!!??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå - det hørtes kjekt ut med dagtreff i strandkanten... Starter ikke permisjon før 1. august jeg derimot (termin 22.) så satser på at sommeren kommer for fullt da i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå...så domt at du ikje kan ver me...me har jo gledoss sånn te å hørra koss du har hatt d:) men me prøve jo å ha någen kveldstreff og...så me møtes jo då uansett!!??!!

 

har du hatt d fint eller?? fått deg ein fine brune mage nå då??

 

virke utrolig herli å få reist litt...kjenne eg e kjempe "sydensyge"...men d blir ikje lenger enn te hyttå på oss....satse på kanskje ein lengre tur i januar eller någe...det blir jallefall syden neste år:)

 

ha ein go mandag!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Har dokke hørrt noge om innskriving på sykehuset før termin???

hmmm... va inne på 3.tri å der va der ei så sa me måtte d... Har ikkje hørrt om dette eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hadde dokker det kjekt på treff idag?

Glede meg te tirsdag eg,blir godt med gresk mat!!

Va hos jordmor idag,og hu sa at hu litla hadde lagt seg med hodet ner,så nå slappe eg av!

 

Til Mo9ca22:Eg fikk brev fra sykehuset for ca 2 uker siden,va innkallelse til fødeavd.for journalskriving.Eg ska nå i juli,ca 1 mnd før termin.Ta kontakt med de på fødeavdelingen hvis du ikkje høre någe.Tror det e vanligt her i stavanger.:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada...hadde d kjempe kos i dag:)

 

åååå...så herli at hu hadde lagt seg ner...blir liksom litt rolige av å vida d:)

 

te mo9ca22: hvis du ikje hadde ul på sykehuset må du ringa te føden for å få tid te journalskriving...51519480 ;o) du ska inn ca ein mnd før termin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki... Tror ikkje eg tar meg bryet me d... Di har d di trenge i å me at eg har vore innlagte for ikkje så lenge siden. Men takk for opplysningene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grr...koffor ska di der mannfolkå bry seg om ka me spise...me spise d me VIL....

i går ville eg HA chips...så seian...d e ikje helg i dag...så seie eg...jamen eg har ikje hatt lyst på chips på mange mnd...i dag vil eg ha...

så satt eg meg ner for å kosa meg:) og han sitte bare å ser på meg,sukke og sende meg et stygt blikk...men itte 3min...ka tror dåkkår ikje han jør...han tar pigede å starte på chipsen MIN...min chips...og ka jør han...jo---han spise pigede halve påsen me MIN chips...grr....!!!:)

 

off ameg...hehe:) måtte få d ud:) hahaha...

har dåkkår planer for st.hans då?? melde ijallefall opphold i dag:)

 

goa helgå folkens...---> og spis så mye dåkkår vil;) mmmm...chips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei Anne då va bestillinge tatt.

6 stk, så får me håpe Kristine og holde ut, haha.

Kl 19. bestillingen står på Bim / Siv

 

 

 

god helg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herliheden...eg e heilt sjokka!! nyttårsbarnet så har fått 8 ugår før tiå...den snigen:):)

utroli flaks at hu ikje fekk i syden:)

og me så hadde gledaoss sånn te å treffe na på tirsdag...se den brune og store magen....fekk me ikje d:(

 

nei...utroli gøy, jallefall så lenge alt e iorden...:)

 

 

nyttårsbarnet: gratulere kjempe masse:):) glede meg te å se han og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare sei takk for i dag...d va utroli herli...og endeli har eg fått litt farge,...hehe:)

me blei jo sittane heilt te 17.30 me då...så eg bør jo ha fått litt farge:)

menmen...ønske dåkkår goa helgå eg;) kjetil har fri 3fredgaer framøve...så då e d helg litt tidli for oss;)

kosa dåkkår masse i d fina vere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Tusen takk for alle hilsener :) Joda, Sverre Fredrik var ikke til å holde tilbake han - han skulle ut! Så da jeg kl 17.20 på lørdagskvelden lå med fullt motdrypp for å stoppe fødselen hadde 3 cm åpning, så var det ingen vei tilbake... Vannet gikk da de satte en sånn der hjertelydsensor på hodet hans, og da startet hele fødeballetten... Kl 20:23 var han ute! Det gikk i det hele utrolig fort, og var en veldig fin fødsel :) Jeg var smørblid etterpå, og ganske fortumlet ettersom han jo liksom ikke skulle komme til verden på enda 8 uker...

 

Det er ganske hektisk om dagene, og akkurat nå satt det inn noen skikkelige etter-rier (gosh!), så jeg kommer meg i dusjen før dagen fortsetter på sykehuset med Sverre Fredrik :)

 

Skal skrive litt mer så snart jeg får anledning :)

 

Nyt været jenter - OG nyt de stoooore magene... snufs... babysyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såå utrolig nifst, men godt at alt jekk bra...og at alt går bra nå:) ja...d kan vel bli någen lange dager på sykehuset nå...hb han snart fåt komma hjem og kosa seg i varmen:) lykke te...og hb me får hilsa på dåkkår begge snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen snigå, hehe.

 

Så bra at alt gikk bra då. Det går vel en stund før dere får han hjem, me tenke masse på dere.

Sprøtt å tenke på at hvem som helst kan få om dagen.

Selv om de ikkje e heilt ferdige, på ein måte.

Dere må ta godt vare på hverandre =)

 

 

Siv

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere :)

 

Jeg følger litt med her på kveldene når jeg har kommet hjem fra SuS. I dag traff jeg på anneer i lunsjpausen min i solen utenfor hovedinngangen, en annen dag traff jeg på Charlotte, og Bente like før jeg skulle "sjekke ut" fra sykehuset. Kjekt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d va kjekt å se deg ijen:) og eg hb snart at Sverre Fredrik får komma hjem frisk og rask...og at dåkkår kan ver me oss ud på treff:)

du kan jo selvfølgeli komma uansett (men d e kanskje vanskeli når du e på sus heile dagene), men du vett kor du finne oss...(godalen, torsdag;))

 

foresten jenter...mamma sa at di melde den aller varmaste dagen av alle på torsdag...så eg satse på at godalen e et lurt valg då...få oss litt vind jallefall....og kanskje ein dokkert hvis me må...

 

eg glede meg jallefall...kjenne d blir lange dager i varmen...*pes*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...