Gå til innhold

August: stavanger siå:):)


AE84

Anbefalte innlegg

Må bare dytta litt =)

 

Nå har eg bare 104 dager igjen eg,

syns dette egentlig går knall fort.

 

Og i dette fina veret me har hatt de siste dagene, flyr jo tiå.

Me har jobba masse i hagen og fått den bra. Masse nye stauder og sommerblomster, samt et druetre og ein rosebusk.

Dette blir kjekt, me har solber og rips i hagen og de blomste så bare det. dete godt å bare gå å plokka litt nå og då.

Idag ghar me og tatt oss ein tur me båden vår, litt mye vind men me leve, me har det altid så løye =)

Akuratt nå har eg hjemmelaget pizza i ovnen så e ferdige, Så eg må avslutta.

 

Kos dokk masse alle mammaer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:o)

kor blei alle av igår? De som sko ver med på BIM treffet på choco boco? Eg og Camilla endte opp med et skikkelig mini treff bare oss to. Håpe eg ikkje misforsto og at det blei flytta likevel. Jaja, det går vel bedre neste gang:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. sorri at eg ikkje kom på treffet i går, men d oppsto litt krise i heimen. fekk ikkje ti t å sei ifra ein gong... kjempe sorri alså!!!! Men nesta treffe e vel kkje før d på bevaremegvel??? hmmm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...d blei visst ein smule misslykka:) men me må jo prøva igjen...ta et nytt dagstreff i juni kanskje??!!?? då begynne jo junimagene å få beibiene og...så då kan d jo bli rektikt så kos:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska sei her e dårr rolikt....;)

 

går det bra me dåkkår folkens???

 

i dag har me satt opp beibisengå...kjempe koseli....ååååå...så kjekt d ska bli...:) d e jo litt tidli...men me har konteiner udfor...så me konne kvittoss me pappen nå...fekk jo bare den goe følelsen når eg såg opp....åååå...ska h*n ligga oppi her....:):)

 

ellers lure eg græli på ka bilsede eg ska kjøba...någen goe forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Tiden flyr unna - i dag har jeg 99 dager igjen til termin - wheee...

Vi holder på å flislegge bad nr 2 og innen det er ferdig (om ikke altfor lenge) så starter nok vi også med innflytting på det som skal være barnerommet.. Foreløpig står det fliser, baderomsinnredning og badekar på oppbevaring der... Så i siste del av juni når vi er tilbake fra sommerferie i Spania kan jeg starte med barnerommet - gleder meg :)

 

Ang bilsete. Jeg kjøpte meg acta graco autobaby2 med base (O.Olsen). Ei venninne hadde maxi-cosi sete til nr 1, men han vrælskreik hver eneste biltur og hun kjøpte det autobaby2 setet selv til nr 2. maxi-cosi kommer best ut i test av den grunn at det er kanskje litt sikrere for barnet i tilfellet det skulle oppstå en sidekollisjon (mye polstring ved siden av hodet). Men venninnen min anså det som mer trafikkUsikkert med en vrælende unge hver biltur (pga polstringen tett inntil hodet), enn sannsynligheten for en sidekollisjon... Så det var jeg egentlig ganske enig i og kjøpte det setet selv også... Men godt mulig at andres unger ikke reagerer på oppbyggingen i maxo-cosi da...

 

Uansett - det kjekkeste med det setet jeg har kjøpt er basen. Da kan man bare feste sikkerhetsbeltet til basen, og klikke setet inn og ut som en kasett, uten å styre med å feste beltet hver eneste gang og risikere vekke ungen hvis den sovner etter bilturen...

 

Har store forhåpninger - spent på å se setet i praksis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:o)

 

kjøpte og acta graco autobaby. Helt genialt med basen. sliter med ryggproblemer så då e det jo kjempegreit å slippe å krype på alle fire inni bilen kver gang du ska feste eller løsne setet. Va i england for en stund siden og kjøpte det der på Argos. Alt e så mye billigere i england. betalte ca 900kr!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp, hipp hurra for at 17.mai er over =)

 

Neida, det gikk jo greit det. Me gikk med barnehagen i barnetoget på Hundvåg og sang "Alle fugler" og "Tenk at nå er dagen her" ørten ganger. Og ellers hadde eg jo kynnere heletiden.

Etterpå gikkk me hjem og bare slappet av, knerta frysern for is, og dekket bord til besøket som kom kl 18. til reker med tilbehør.

Og det va skamgodt! Eg bare elske reker med masse dill og majones.

Ellers senere på kvelden va det jo bare drit på tv så me gikk å la oss i ti tiden. Og sov til halv ti i dag.

Så håpe eg at alle andre og koste seg masse =)

Ha ein fine dag .

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...sånn ska d ver på 17mai...tidli opp og "SEINT" i seng...

 

me sto opp tidli og måtte kjøra før toge på hundvåg sko gå....for d går her så me kjøre, så me komme ikje ud m bilen ittepå:)

me reiste te storhaug og såg på barnatoge....så va d litt frokost....åsså va d russatoget...(måtte se d i år for systår mi jekk)...stod der i pissvere,....

ittepå va d folkatoge...eg kledde meg opp i fyllt reintøy og ull ondertøy...og tog me meg flyktstol og fekk kongeplass:) regna någe sinnsykt...menmen...e lenge siden dårr har regna på 17mai nå...kan ikje klaga:) ittepå tog me turen te tananger kor me grilla...(inne)...

åg ittepå jekk me å hadde buzz konkuranse....kjempe morsomt:)

me tog kvelden i 22 tiå...og sov heilt te kl 09.30...herlikt....:)

 

me andre ord....eg hadde ein finfin 17mai eg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann igjen=)

Litt treigt her inne men me e nå her !

Kjekt på treff i går, me savna deg Anneer:(

Ikkje så lett å sei i fra hvis det komme någe iveien.

Eg har satt opp et nytt treff på DEN datoen 06.06.06. kl 19.00.

På MEXICO, håpe me blir mangen selvfølgelig, prisane e heller ikkje de verste der, skam goe mat =) Men e der ikkje det overalt?

Eg må gå å underholde datteren min litt , kan ikje sitta så lenge om gangen =)

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Var kjempehyggelig på treff i går. Vi fire siste ble sittende til like før kl 23... Håper vi får et noen kjappe treff utover sommeren - gleder meg kjempemye til tiden fremover. Når neste treff er så er jeg i Alicante og nyter sol, varme og ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg va såååå leie meg for at eg ikje klarte å komma....blei rett å slett litt for mye å jør....

 

me ska reisa te danmark i mårå...så eg måtte inn me bilen...sånn at alt e i orden....(og d tog selfølgeli lenger tid enn planlagt...sukk...)

menmen...nå glede eg meg...for mest av alt, me ska kjøba vognå...herli å få den i hus...då føleg eg har alt onna kontroll;)

ska bli herli å kommoss vekk litt...hb d hjelpe litt på humøret...merke eg begynne å bli litt lei allerede...så eg prøve å tenka positive tanker heila tiå...men eg føle bare dender beibien ligge å spenne i ribbeinå og bare vonde plasser...grrr....:):) jaja...d e jo bare 2mnd nå...blir sååååå gøy...:)

 

ellers må dåkkår ha ei fine langhelg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg er på ferie når neste BIM-treff for oss holdes... Snufs... Kan vi ikke ha et nytt treff i slutten av juni også? Pliiis :) Spørs om det kanskje hadde vært kjekt å bli med på BIM-treff med september-klubben også etterhvert - for vi er jo ganske få etterhvert når juni-jentene har fått sine små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Nyttårsbarnet =)

 

Klart me kan ta et te treff i juni, det førstkommende e jo så tidlig i måneden. Høre me de andre så kanskje me kunne satt opp et den 27.

 

Ellers har eg vert hos legen i dag og der va alt bare fint. Prata litt om fødselen igjen og han seie eg komme te å få ein lettere fødsel denne gang. Spurte han ka han synes om modnings akupunktur, og han hadde ikkje serlig tro på det, han så at det var bedre med stripping og tøying av livmor halsen. Har forstatt lyst på få akupunktur då, hehe. Alt for å gjør det lettere.

Han kommer og te å sette meg opp te ein te UL når fødselen nerme seg. Med tanke på str te bebisen. Pappaen va i underkant av 5 kg når han ble født.

 

Eg har og bestemt meg for å ikkje ha keisersnitt, eg stole på legen min og itte samtaler me han e eg ikkje redde for at någe ska gå gale =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så betryggane me ein kjekke lege:) alt ska nok gå greit...og viss du får ein ekstra ul og...så blir d jo kjempe greit;)

 

eg stemme for et nytt treff ijen i slutten av juni...og hb jo at någen av juni jentene har fått...di kan jo ta di me!!??!! kanskje me kan ta et så ikje e så seint på kvelden itte kvert...så di kan ver me di så har født!!??!!

glede meg jallefall te mexico:)

 

foresten så vil eg ikje anbefala danmarks tur i uke 30 te någen...va egentli kje så kjekt....

turen va heilt greie, men eg hadde ikje lyst å ta reise sygetabl. og d va ganske krise på båden ner... ellers blir d alltid mye stress på sånne turer...mye gåing i butikkar og me va jo på bilka å sånn...va ganske sliden itte reisen ner og ein dag me shopping, men då va d jo hjemreisen så kom...fekk liksom aldri setta meg ner...

 

menmen...ein positive ting: eg fekk kjøpt meg vogn....JIPPI... herli å ha den i boks alså:) nå mangle me bare bilsete, så e me klare;)

koss ligge dåkkår ann?? har dåkkår mye ting dåkkår må kjøba inn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten..hadde d ikje vært litt kjekt me grillfest eller någe neste treff...sånn så sept.magene sko ha...virka så kjekt??!!?? då kan juni beibisene verme og??!!??

 

hehe...måtte bare sei d før eg glømme d...e litt fjerne for tiå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa - gjerne treff i slutten av juni :) Evt grilling - men det er så vanskelig å planlegge ettersom vi ikke bor i noe værstabilt område... :(

 

Jeg var forresten hos jordmor på mandag (28+1) og da målte hun SF-målet til 29-30 cm... Med andre ord - stoor mage... Hun sa at det var mye baby inni der - og hvis han fortsatte vokse like mye til neste gang så kanskje hun ville henvise meg for å få størrelsesberegnet babyen før fødsel... *Hjelp* "En robus baby" var det hun kalte han... *ler* Uansett - både jeg og pappa'n var ca 3500 g ved fødsel - og det tilsvarte visstnok 3800-4000 g i dag...

 

Jaja - sålenge han koser seg inni magen og har det bra så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå datt me langt ner her:)

 

klar for i kveld då jenter?? eg e stein klar...e ganske tatlesyge...men eg glede meg kjempe masse te den goe maden og...mmmm...:)

 

ellers då...vokse te?? kjekt å se koss mye alle har vokst nå:) eg har fått ein ganske store mage...og eg e ganske gla...for d e bare magen så vokse:)

 

menmen...snakkes i kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gidde ikkje skriva , hehe.

Glede meg og te i kveld =)

Snakkes om någen timar,

 

Vil du sitta på forresten Anneer? Huske du korr eg bor? Kom ner klokkå 18.00-18.15. Kjøre ikkje før halv 7ca.

 

Hilsen Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du e festligge du...hehe...skrive mel ein time før eg evt sko vert der:) hehe...jaja...nå har me nr te kverandre...så neste gang får me avtala på forhånd:)

 

d va utroli kos i går...eg må innrømma eg suns d e kjekt når me ikje e sånn KJEMPE mange...føle eg får snakka me alle, d e gøy:) prøva å ta neste treff om 2 ugår ijen?? eller tenkte du 3??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja Anneer , takk for i går, koseligt som vanlig =)

 

Eg kan sette opp et den 27 og se ka respons me får.

Og ang den grillingå, den kunne me jo fått te på et dag treff, lettare for de så evt har fått å bli me tror eg. Eller hur?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje...eg e me på alt eg....e jo hjemma både dag og kveld eg:) (somregel)

 

du...har du msn forresten?? min mail adresse e heila navne mitt i et ord + @hotmail.com;) legg meg inn då;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg satt opp ett nytt treff den 27, klokkå 19.00.

På Akropolis ,bak Kulturhuset. Fekk så sinnsykt lyst på greske mad, uten å laga det sjøl =)

 

Så dokk får hiva dokk på jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det va godt Anneer.

Synd eg ikkje va hjemma tidligare.

 

Eg har pigede blitt solbrendte på den ein skulderen i dag.

Så deiligt =)

 

Eg bare elske sol, mulig eg skifte meining i juli/august altså.

Men det får bare ver, hehe

 

Ha ei glimrande helg jenter.

 

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...