Gå til innhold

August: stavanger siå:):)


AE84

Anbefalte innlegg

sukk...eg må sei eg blei beibisyge nå...itte å treffa på alle de me beibiar...

eg og vil...vil...vil....!!!

jaja...me hadde d nå koselikt me andre i dag...me e jo ikje akuratt så mange ijen me mager, så me får holda samen...;o)

kosa dåkkår i regene så ska komma...så snakkes me;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EG E SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VARME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Pust å pes, pust å pes ... alt eg gjør=)

 

Men det va kjekt på Kvadrat i dag då, litt kjøligere en ute. Får heller regne om kveldene så det blir luft på soverommet og det går ann å sove.

Traff me på Kristine og Bente med mann og barn. det va jo koseligt, de va jo bare så fine nurkå. Har vert å sett Hilde sin gullgutt og et par ganger. vente tiå blir jo lengre å lengre for kver baby eg ser, hehe

 

44 dager te termin, dagene flyr jo egentlig.

 

Nå ska eg gjør litt husarbeid. åh som eg glede meg =)

 

Hold ut jenter, drikk masse vann =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Er det her dere henger, jeg hører jo egentlig ikke til her i august, men kjenner ingen i juli:)

Var kosli og behagelig å være noen timer på kvadrat til en forandring, men jeg holder på å dø av denne varmen.... skal ned i godalen og dukke meg litt nå. få avkjølt kroppen litt før kvelden. Fikk et par timer med mannen min før han måtte på jobb igjen, det var kjekt:)

Han er så søt nå om dagen, blir mer og mer forelsket i han....! Stakkar, han jobber for oss begge to vettu.

 

Men ha en riktig god helg folkens, så skal jeg ta meg litt bringebær bladte hver kveld, så kanskje jeg får noen dager før termin. hihi....

 

 

Vi snakkes neste torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, anette...d e her me henge;) og d e lov å ver me...stavanger siå e for oss vettu;o)

 

gått i regnet i dag då??

va jo egentli litt herli...følte jo at d faktisk jekk ann å leva ijen...gudlarina dårr har jo våre såååå varmt...ser jo ikje ud i huset...så nå kan eg kanskje få tatt litt husarbeid...så eg ønske någen dager "kulde"...så kan sommaren komma ijen neste uga ein gang;)

 

i dag har me vert på dagstur te talgje....eg kjenne eg orke ikje sitta for lenge i bilen alså...blir såååå gåen i magen...og mens me va på hyttå hatte eg ein "fele" opplevelse...beibien snudde seg rondt...og d va såååå sinnsykt vond....og eg forstod ikje ka så va ka...håve har jo festa seg...så d må ha vært rompå ud på den eina siå...å beinå ud på den andra....syge så h*n ska strekka på seg....

 

ga seg heldigvis itte at eg reiste meg opp...og tryktan inn på plass ijen...hehe...;)

 

jaja...go helg folkens;)eg bare mase...hehe...snakk om å veraq kjadresyge...hehe....o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folks!

 

Dytte opp litt eg!:)

 

Koss går det med dokker?Någen så e igang med fødsel eller???Det begynne jo å nærme seg!!:D

E formen bra??Syns det har vore herligt med litt kaldere vær i helgå,trengte å få gjort någe inne..

Eg slite med dårlige plass i magen om dagen,hu ligge å grave seg inn under ribbeinå mine,e så utroligt ubehageligt!

Håpe håve feste seg snart,så eg får litt bedre plass!Har håve festa seg hos dokk?Ka tid pleie det å festa seg ca??

 

Mange spørsmål her!Ha ein fine dag=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Her går det bra, og jeg tror faktisk det nærmer seg, to ganger på to dager har det kommet større mengde med fostervann, men føden ber meg ta på bleie og se om det kommer mer, men så stopper det bare opp. så det kan hende at jeg bare lekker siden jeg har så mye fostervann, ikke vet jeg. Men jeg føler at det begynner å skje noe, men det er jo mange som har en slik følelse i mange uker så jeg skal ikke håpe for mye.

Men hun har sunket godt ned, føler jeg får puste mye bedre nå enn for en uke siden.

 

Hodet på tulla mi var festet i uke 35, før det var det godt nede i bekkenet, men hodet var bevegelig fra uke 33 - 34. Men nå er jeg rimlig klar for å få ut den lille magebeboeren min, blir sprø av å vente.

Så mange spørsmål som dukker opp i hodet, hvordan ser ho ut? er alt bra? er ho stor eller liten? osv...

 

Men ellers er formen bra, er en liten tur ute av huset hver dag, kjeder meg mye, shopper mye, bruker mye penger.... kjøper mer klær til beibien, men nå må jeg stoppe. høst klærne kommer snart:)

 

Ha en fortsatt fin kveld:) Snakkes kanskje på torsdag, håper ikke det:)hihi............ håper jeg ligger på barsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

d går bra her og...men begynne å blir ganske kjedeli...

dårr e ikje mye gang på fødselen jallefall, og eg må nok regna me å gå de 3 neste ugen og...iallefall:(

 

ellers va eg hos legen i dag...nå har håve festa seg skikkeli...så trenge ikje uroa meg for d...nå e eg jo i uge 37snart, så d burde ver klart nå....ellers fekk eg besje om å gå te vikarlege om 3,5ugår...eg har egentli ikje lust...kan eg ikje velga å gå bare te jordmor i slutten????

hvis ikje så va d alså stangeland legene, någen så har gått/går te di??

 

i helgå flytta me inn beibisengå...ååååå...herlikt å ligga å se på an og drømma meg vekk...:)

 

glede meg te torsdag...dagene går mye fortere når me jallefall har litt planer;) snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåååå.... e eg såååååååååååååååååå leeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiii:o(:o(:o(:o(

 

sukk...å vera så store i denne varmen e ikje någe gøy...sukk...nå suns eg snart an kan komma ud...

 

og d e 14 dager te termin:o( d e jo ein evighed...åsså kan d bli 4ugår!!?? hjeeelp...då dør eg.....:o(

 

 

velvel...nok syding...kordan går d me dåkkår jenter...formen bra eller??

holde dåkkår ud i varmen??

 

me får bare settoss på straen...hjelpe d;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, ja eg og begynne å bli passe lei.

 

*hvisker* egharkjøptlakserolje idag, på Apoteket.

Var hos legen på torsdag og han sjekket livmorhalsen og den manglet en liten liten cm så var den helt flat, *gled gled*

 

Ellers er det journalskriving torsdag klokka 9 om mårran så eg rekke treffet klokken 11.00. på GodalenStranda=)

 

 

Kosa dokk i mens.

 

Og til *En Jente?* Heng deg på du og, eg e den eineste som e flergangsfødende her på August siden. Hvis du går inn på Bimtreff Stavanger finner du mer om oss der, vi er overalt =)

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Da henger jeg meg på Stavangers side :-) Sent men godt. Har nå bare en god uke til termin - og oppdager at jeg må få meg et sosialt liv etter fødselen. Har masse gode, nære venner, men ingen som har tenkt til å gå hjemme med barn i året som kommer. De fleste er ferdige med babytiden, eller har ikke fått barn.

 

Noen andre av dere som har somlet litt, og derfor er 30 - 35 år før dere ble gravide?

 

Takk til Siv som fanget meg opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Eg var 17 år første gang og blir 27 i morgen og venter nr 3 nå øyeblikk, men me har jo og ei juni, juli og august gruppa som treffes hver torsdag, i disse dager e m på Godalen strandå kl 11 hver torsdag og der er det i hvertfall ei som er førstegangs og 30, ellers er alderen fra et par og tyve og oppover. Me e ganske snille alle sammen :)

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...siv då...kalle du deg kjøl for snille...hahahaha:)

tiihii...neida...me e jo alle så kjekke folk atte...og d e fritt for å komma te godalen å tatla...me e ikje så mange igjen nå...så ikje har født....3/4tror eg...d seie seg jo kjøl når me e me juni og juli....;o)

 

ellers må eg sei formen min e JÆÆÆ.......for tiå...eller, formen e vel grei...men eg e så LEI LEI LEI.....åsså har beinå mine svikta :o(

føles som om lårå mine e blitt 2hakk forstørra, stive og fele....ikje någe godt :o(

åsså...d viktigste av alt: eg har fått 1 strekkmerke...mitt på magen...så nå vil eg helste ha an ud før dårr komme flerne...hehe:)

 

og du siv....vera forsiktige me lakserolja....husk d går FORT...og d e 3...og d går fort av seg kjøl...risikere å få i bilen då;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere høres ganske snille ut :-)

Imorgen får jeg besøk av familie, men skal følge med, og hive meg på ved neste anledning.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærli talt folkens...ka e dette her...me dette jo så langt ner her....så bergen siden ligge øve oss...kan ikje ha någe av d....

 

dytte...dytte:o)

 

ellers då?? fine i formen??

e me klare for å føda kanskje??

d e eg...jekk ifra godalen te bilen...åsså fra bilen og hjem...åsså fra hjem te butikken og tebage...håpte d sko hjelpa..men eg blir bare sliden...

men eg ska fortsetta eg...går å går...te eg havne på føden;o)

 

lykke te jenter...me får kryssa fingrane for helgå...jallefall me me termin neste uga....;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EG E I AVISÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

http://web3.aftenbladet.no/innenriks/article324492.ece

 

Eller bare ein kommentar altså, me spurte politie om å legga innte

gjestehavnå i vågen i går og fekk nei.

Prøvde å skylde på magen , men det gjekk ikkje :) Me fekk ikkje parkera. Men det det ikkje sto va at hvis vannet gikk , skulle de heller kjøre oss bort til der me parkerte båten etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå e eg veldi spent siv....har du tatt lakserolja i helgå?? eller har du klart å holda deg??

 

eg må jo sei eg suns du kan venta på meg.,...eg kan je besje når fødselen e i gang...så helle du nerpå litt...så mødes me på føden....deal??:o)

 

eg må sei eg har hatt ei harde helg....

gladmad på fredag, sandnes og skiskyting på lørdag....mye gåing og bråk...

har og tatt ein ronde i huset...vaskeronde...men ser d ud som om någe hjelpe?? nei....:o(

 

i dag ska kjetil henta bilen....då e alt på plass...og h*n kan bare komma ud...

 

 

nei...eg får ta et par turer opp og ner trappene....eller spør om å låna trampolinen te naboen...hehe:) snakkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen Anne =)

 

Ja eg tok 2små ss i går, eg fekk ikkje diare eingang. Han her e ikkje klar ennå. Bare kødde me me. Ska bli goe å feide først.

Eg får få me meg treffe på onsdag og så gidde eg ikkje mer.

Og gir du beskjed så ska eg prøva å holda deg me selskap :)

 

Gratla me nye bil då, ka e det dokk har kjøpt får någe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada...eg jer besje...så tar me ein fødedate;o)

 

d e ein opel astra stasjonsvogn vettu....måtte te d...orke ikje tanken på stresse!!!

 

har nettopp vært ein tur på sygehuset eg :o)

 

va fyste hos jordmor...så fortalte eg at livet i magen va blitt ganske forandra...og at eg va litt beskymra...(ville jo bare at hu sko sei...alt e ok)...men då ville hu at eg sko inn på skjekk...så eg tog ein tur på føden eg....der satt eg 20min me elektroder på meg...hjerterytmen jekk fra 116 - 183...syge for ein variasjon :o) men alt sko ver fint der....ittepå fekk eg ta ultralyd....GØY:o) hu målte alt så konne målas...men alt va jo kjempe fint...massenok fostervann....håve va festa godt neri...håve va i str litt mindre enn jennomsnitte, (meget bra for meg...;o) ), beibien generelt va og litt mindre enn jennomsnitte, hvis eg føde nå så ville hu tippa h*n e ca 3300g....

 

så då e eg klar for å føda....ein "liden" beibi :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du e så heldige Anne :)

 

Eg komme te å få ein 5kg kgs unge som går rett oppi str68 klenå, hvis eg ikkje føde snart.

Eg satt nettopp å prata me Sindre om eg skulle lage meg ein jordbær/lakserolje shake i morgen, hehe ,

me prøve muligens igjen.

Og me SKA ha masse sex i kveld enten han vill eller ei.

 

Bra bilvalg forresten, me og har det 99modl sports utgave.

Ka farge har dokk?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våres e sølvgulgrå, vanskeli å definera!!!

 

jada...ikje domt å vida at an ikje e så store:o)

 

sitte foresten her me rier eg...hehe...på termin og alt....;o)

 

starta kl 06.30...åg då va dårr 15min mellom...nå har det vært neri 5min mellom i 20min nå...ringte føden...og hu sa når di va regelmessige i ein times tid...så sko eg komma....;o)

 

vuuuhuuu...kanskje an virkeli komme på termin...så gøy:o)

 

wish me good luck;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske deg masse rier og baby i dag, eg har laget meg ein goe shake nå, så får me se :)

Kanskje eg komme inne te deg, så kan me jamma i kor, hehe

 

Eg ska kryssa alt eg har for deg Anne.........og får meg då, hehe.

 

Masse lykke te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...