Gå til innhold

Kva vogn har du valgt?


kosejenta *Høg-gravid*

Anbefalte innlegg

Vi har valgt Quinny Freestyle. Har flere venner som ahr valgt samme vogn og er storfornøyde. Jeg var litt usikekr i og med at bagen er litt liten, men min venninne som fødte på våren i fjor sa at det ikke var noe problem. Da høsten kom var ungen såpass stor at hun ikke ville ligge i bagen lenger, og det passet bra å bytte ut bagen med sportstrillen i stedet - det går jo fint å sove i den også....

 

I tillegg har vi kjøpt maxicosi bilsete som kan festes på vognen når den er gjort om til sportsvogn, og det er jo litt praktisk i grunn.

 

Dessuten ble den jo kåret til "best i test" av foreldre og barn nr. 1 2006!

 

Tiden får vise om jeg/vi blir like fornøyd med den som våre venner :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bebe Confort High Trek + Windoo:-) Kjøpte den på internett, og inkl. bilsete har vi spart nesten 3500,-!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har bestilt emmaljunga sports combi i blå og begie gleder meg til jeg skal ut og trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt simo bagvogn... den er kjempe fin. gleder meg masse til å bruke den..håper det ikke blir for lenge til... ellers så har jeg lyst å kjøpe quinny freestyle når babyen blir større... syns den er kjempe fin også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til denne gutten har jeg valgt Peg Perego duovogn, svart :)

 

Til førstemann hadde jeg en svart Basson kombivogn og Teutonia y2k trehjuling. :)

Fornøyd med alle sammen :)

Har og en trille som er kjempe grei å ha hvis man skal ut med buss eller hva det måtte være :) Jeg har vogn dilla da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt teutonia mistral med softbag. Sort og beige. Blir gøy å trille noe annet enn kosedyr i den...He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...