Gå til innhold

Kva vogn har du valgt?


kosejenta *Høg-gravid*

Anbefalte innlegg

Tenker å satse på Teutonia Mistral med softbag, er ikkje så tung å få inn og ut av bil samt god å trille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Quinny Freestyle har jeg valgt basert på tidligere erfaringer med hensyn til mitt bruk og størrelse av barn etc. Dette er barn nr 3 så jeg en Teutonia Mistral og en Stokke Xplory fra før av i tillegg. Er ikke fornøyd med de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også ha Teutonia Mistral med softbag:-) Sto veldig mellom hard eller mykbag, men endte med myk... Hadde Teutonia Y2K sist og var kjempefornøyd, men den ble veldig tung etterhvert, så gleder meg til en lett og liten vogn som er stilig og god å trille..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man få hard bag til den også? Kor stor prisforskjell er det?

 

Har hørt enkelte seie at softbagen kan bli for liten. Treng jo å bruke pose utover høsten og vinteren så om bagen blir for liten, kva gjer man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

jeg har en simo rival duovogn:

Duovogn er liksom 2 vogner i et.. bagen er mye større og kan derfor brukes mye lenger..Og man får god plass, f eks til både babyen og en voksipose.. jeg har kjøpt meg simo denne gangen.. Men med begge jentene mine hadde jeg en brio almunina... knall bra den å..

er mye å få kjøpt der ute men jeg ville ha både kvalitet og sikkerhet..Derfor ble det en simo nå..Min erfaring er at simo og brio er ganske like....

lykke til med valget av vogn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den koster ca det samme, men hardbagen blir fortere for liten en mykbagen! Fordelen med mykbagen er at den kan gjøres om til vognpose etterhvert..! Hadde teutoniavogn med mykbag sist og brukte den helt til lillegutt var over 1 år, med skinnpose om vinteren... Skal ha voksipose denne gangen, men har kjøpt bæreplate til voksien i tilfelle mykbagen skulle bli for liten... Men har ikke opplevd dette tidligere, så går nok bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt Simo Kombivogn vi:o) Synes den ser fin og grei ut!! Lett å trille!! Svart og grå, gleder meg så til å bruke den, hihi!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en troll duo vogn fra sist, og kommer til å bruke den.

HAr og kjøpt søsken/tvilling vogn, sånn at jeg kan komme meg ut med begge ungene samtidig når gubben ikke er hjemme...

GT safari 3 hjul.. kjempefin var den,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt emmaljunga duo edge kombi ;-) I svart og brun - dødsstilig!!

 

Har også kjøpt en liten mykbak til å ha inni den store bagen i sort - av 2 grunner:

- lettere å bære en liten baby rundt i. (egde-bagen er stor og tung)

- kan brukes som pose om vinteren

 

 

Vi er veldig fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en som heter TAKO, et ganske nytt merke.. er polsk.. veldig fin. den er grå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står nå mellom 2 vogner: Emmaljunga edge duo combi eller Emmaljunga sport combi. Har ikke helt bestemt oss, men sport combi har jo faktisk større bag enn duoen (84 cm mot 80 cm) - er jo stor bagger begge to. Ser for meg at det er enklere med en combi vogn når en skal ta med bagen inn på besøk ol. - mye lettere. Hva ville dere valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga City Cross sport. Liten og lett vogn som kan brukes av både meg som er liten, og den stolte, blivende far som er mye høyere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...