Gå til innhold

Kva vogn har du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har valgt Quinny Freestyle. Har flere venner som ahr valgt samme vogn og er storfornøyde. Jeg var litt usikekr i og med at bagen er litt liten, men min venninne som fødte på våren i fjor sa at det ikke var noe problem. Da høsten kom var ungen såpass stor at hun ikke ville ligge i bagen lenger, og det passet bra å bytte ut bagen med sportstrillen i stedet - det går jo fint å sove i den også....

I tillegg har vi kjøpt maxicosi bilsete som kan festes på vognen når den er gjort om til sportsvogn, og det er jo litt praktisk i grunn.

Dessuten ble den jo kåret til "best i test" av foreldre og barn nr. 1 2006!

Tiden får vise om jeg/vi blir like fornøyd med den som våre venner :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har valgt Simo bagvogn.

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo Kombi i brun og svart =)

Skrevet

Bebe Confort High Trek + Windoo:-) Kjøpte den på internett, og inkl. bilsete har vi spart nesten 3500,-!!

Skrevet

Basson duo

Skrevet

Vi skal bestille Memphis Air - Sahara Blue fra Antonina.

Skrevet

Vi har bestilt Bugaboo Cameleon, gleder meg så mye til den er i hus!

Skrevet

jeg har bestilt emmaljunga sports combi i blå og begie gleder meg til jeg skal ut og trille

Skrevet

Svart og sølvfarget brio kombi...synes den er sååååå fin=)

Skrevet

vi har kjøpt simo bagvogn... den er kjempe fin. gleder meg masse til å bruke den..håper det ikke blir for lenge til... ellers så har jeg lyst å kjøpe quinny freestyle når babyen blir større... syns den er kjempe fin også...

Skrevet

Til denne gutten har jeg valgt Peg Perego duovogn, svart :)

Til førstemann hadde jeg en svart Basson kombivogn og Teutonia y2k trehjuling. :)

Fornøyd med alle sammen :)

Har og en trille som er kjempe grei å ha hvis man skal ut med buss eller hva det måtte være :) Jeg har vogn dilla da :P

Skrevet

Vi har kjøpt teutonia mistral med softbag. Sort og beige. Blir gøy å trille noe annet enn kosedyr i den...He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...