Gå til innhold

Får mennene deres ta seg en fest to uker før termin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Orker ikke gi folk lov eller ikke lov til å gjøre noe. Tross alt ikke jeg som bestemmer. Min kjære har såpass sunn fornuft at han selv ser hva som er fornuftig eller ikke. Det er jo ikke veldig smart å drikke seg dritings når kona kan føde når som helst, og det regner jeg med at min mann vet. De er jo ikke unger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt greit, jeg. Men bor i Oslo så for meg er det bare å sette seg i en taxi og det samme gjelder jo for han. Men skjønner de som bor noen timer fra sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemmer jo ikke over samboeren min, men tror han ar såpass sunnfornuft at han ikke drikker seg dritings. Han drikker jo ikke noe særlig nå så kan ikke skjønnehvorfor han skulle ta seg en skikkelig fyllekule to uker før termin. Har 80 dager igjen nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sambo har omtrent ikke drukket noe hele svangerskapet.... men for noen uker siden var han plutselig på fest to eller tre helger på rad...men det var pga at de feiret noe med jobben, og et par kamerater av han ble 25 år.. Jeg sa at han måtte tenke på så mye han drakk, pga at hvis jeg skulle føde så fikk han ikke være med om han var full osv... så han drakk ikke noe særlig... da det var tre uker igjen sa jeg at jeg syns han ikke skulle drikke noe mer...og det har han sagt er greit. han syns det var veldig kjedlig i påsken når vi var på hytten...og alle andre tok seg øl osv....han kunne ikke drikke noe da pga at hvis noe skjedde måtte han kunne kjøre...men gikk fint det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboaren min har vel kun teke vert ute på byen eit par ganger iløpet av svangerskapet, og begge gangene har vert no mot slutten, 1 veke før termin og 1 veke etter termin. Den eine gangen var med jobben. Og den andre gangen med nær familie. Eg unnet han å få gå ut begge gangene. Siden eg også skal ha mamma med meg på fødselen reiste eg berre inn til ho å overnattet, så for meg var det ikkje noko problem. :) Men han ringte meg jo før han begynte å ta seg ein dram for å høyre korleis det sto til med meg, om eg merket nokre endringer. Og han er ikkje typen som drikk store mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 12 mai, min var ute og festet på påskaften, jeg var med en litten tur. men dro fort hjem.. men jeg håper det var siste gangen, han kan heller ta seg en tur etter han er kommet da syntes jeg, for er ikke morro viss han er full eller dorlig form på føden... men han er ikke av den som drikker så mye... så har sikkert ikke noe å frykte

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min drikker alkoholfritt. Det er jo ikke bare det at de ikke skal være full på klinikken, men de skal jo også være kjørbare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei.... Før jeg ble gravid ble vi enige om at han ikke skulle feste noen ting i løpet av svangerskapet.. vi var enige om at vi var to om det.. så for oss har det vært kjempe greit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min får lov om han vil. Og jeg også. Fest er nemlig ikke ensbetydende med alkohol for oss. :) Og vi har da bare 15min til føden, så jeg kan ta drosje om han mot formodning ikke skulle være kjørbar. (Full blir han aldri uansett)

 

Men - han har nok ikke lysst til det når det nermer seg, så jeg tviler sterkt på at det blir en problemstilling.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på sitt eget ansvar...og han vet jeg ikke blir glad om han blir full...han vet også at jeg ikke tar med en dritings gubbe på føden...så får han ta det valget selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...