Gå til innhold

Får mennene deres ta seg en fest to uker før termin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, dvs. han får i alle fall ikke lov å drikke seg fra sans og samling. Vet jo aldri når fødselen starter... Og det virker som han har skjønt også. Han har i alle fall roet seg kraftig de siste ukene, og det er fortsatt 3 uker igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NIKS NEI og atter NEI!!!

termin er 2 uker + eller-

De venter ett barn de også og kan klare å være edru og støttende i alle fall siste måneden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Men uansett når han er på fylla, så vekker jeg han grytidlig på mårran dagen etter....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min skal på utdrikkingslag uken før termin, men da skal ha være i kjørbar stand.... Vi har satt en grense på to uker før termin, så da får han vente litt med ølen til etter fødselen. De må jo "lide" litt sammen med oss de siste ukene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI !!!

 

Sist var vi enige om 3 uker, men tok seg alikevel en øl eller to til maten.

Denne gang blir det nok mer 4 - 5 uker før da vi hadde komplikasjoner sist og vi nå har en på 13 mnd som han må ta seg av hvis noe skjer.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, overhode ikke! Jeg har sagt at når jeg er kommet til uke 36, så får han holde seg edru. Jeg har ingen planer om å oppleve at han er på megafylla når ungen plutselig vil ut. Hadde aldri klart å tilgi han hvis han var drita full mens jeg fødte! Dette har han gudskjelov godtatt... Jeg mener, vi må holde oss unna alkoholen såpass lenge, så noen få uker får han pokker meg ofre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

har de virkelig så lyst til å ta seg en fest så näre innpå termin da? kjenner en som gjorde det, som var dritafull da kona födte... tror ikke det var så stas nei. mannen min gjör som han vil, men jeg ville blitt overrasket om han ville drikke seg full nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt grensen på tre uker før termin:) ser ikke noe vits i at de akkurat skal drikke seg fulle da, kommer nok av tid etterpå også!! Og han er helt enig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen min vil bare være med oss hjemme,han bryr seg ike noe om fest og sånt.han liker å ta seg en hjemme med familien og det synes jeg er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hvis han vil ut to uker før termin så får han lov til det..:) Men er ganske deilig at han er såpass oppegående at han ikke vil ut før etter bebisen har kommet, fordi han er engstelig for at ting kan skje når som helst. Snakker om verdens beste kjæreste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestemmer ikke over han. men han har satt grense selv fra og med 1 påskedag, og nå til fredag blir det vel 4 uker til termin....så jeg er fornøyd med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det får han ikke, vet aldri når fødselen kan starte( 14 dager før er jo innenfor terminen), og jeg vil ikke at noen andre skal kjøre meg til sykehuset hvis det setter igang, kan ikke si det frister å måtte være sjåfør selv i en sånn situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, satt en grense på 3 uker før termin. Han har tatt seg 1-2 pils noen kvelder, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det får han hvis han vil... vet at han kommer til å ta det med ro uansett hvis han skal ut å feste, spesielt når termindatoen er så nært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, men så vil han heldigvis ikke det hell..!!

Syns han kan være litt sammen med meg den siste mnd, å ta vare på meg.. Vralter vel værre enn kua da sikkert, så er greit å ha noen som varter deg opp.. ;)

 

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tvinge han til å gå på utdrikk lag til fetteren sin. Blir snurt om han ikke drar men han skal ikke drikke og ha på mobilen=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får nok ikke det nei, skal ikke ha noen full mann hengende over meg på fødselen, og helst vil jeg ikke at han skal lukte alkohol heller.. Skulle fødselen skje tidligere enn forventet da.. Pluss at det er jo han som skal kjøre til føden, og han kan da ikke kjøre hvis han har drukket.

Dette har vi blitt enighet om i fellesskap, heldigvis..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...