Gå til innhold

sambo behandler meg som dritt (langt)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke du fortjener han,tviler sterkt for at han kommer til å forandre seg for din del!

Du må tenke på deg og barnet du bærer på vil du virkelig utsette barnet ditt for det livet med en far som alkoholliker og kranglinger og diskusjoner???

Det er ditt valg,men du må tenke nøye igjennom hva du vil utsette deg selv og barnet ditt for!!!

Hadde det vært mitt liv så hadde jeg tatt med meg sakene mine og reist tvert!!!

Alenemamma er faktisk ikke det værste du kan være hvis du har familie og venner som kan stille opp for deg og hjelpe deg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må ha ganske dårlig selvtillitt siden du finner deg i det.

å ikke tror du kan finne deg noe bedre.

Å ikke tro at det blir bedre når babyen kommer.

du må selv ta en avgjørlese hva du vill gjøre med livet ditt.

du kan være ulykkelig sammen med han, eller du kan være lykkelig uten han.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal være veldig glad for at han ikke er sammen med meg for å si det sånn... Jeg hadde slått dem halvt ihjel hvis de satt der nakne i sofaen. Blir voldsomt aggressiv av disse svangerskapshormonene..

 

Jeg var sammen med en i seks år (!) som aldri kom hjem fra fest. Han havnet alltid på nachspiel, gjerne i et par dager, og svarte ikke på telefonen når jeg ringte. Jeg var redd han hadde kræsjet i bil, eller blitt slått ned eller hva som helst og dro alltid ut for å lete (Hvis ikke jeg skulle tidlig på jobb dage etter). De gangene jeg fant han satt han der med det hjernetomme, blanke fylleblikket og skjønte ikke hva jeg var sint for, og nektet selvfølgelig å bli med hjem. Jeg ble gravid med han, men valgte heldigvis dengang å ikke beholde barnet.

 

Vi hadde det velig fint og koselig og morsomt når han ikke drakk, men jeg hadde hele tiden en gnagende frykt for når neste gang han skulle forvinne var. Jeg ga også ultimatum på ultimatum. Kastet klærne hans ut av vinduet, vannet ut spriten hans, ble rett og slett en 'sinnsyk' dame, og det vil jeg ikke være.

 

Det ble etterhvert slutt, og nå har jeg dem gromeste mannen i hele verden. Han ville aldri drømme om å ikke komme når han har lovet, eller oppholde seg tynnkledd sammen med en annen dame! Dette fortjener du også!

 

Æsj, dette ble langt, men jeg kjente meg så veldig igjen i situasjonen din, og må bare si at du bør kun omgi deg med folk du stoler på, og som behandler deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm,dette hørtes litt likt ut min egen situasjon! Typen var på fylla hver helg(vi bor ikke sammen),og spurte om jeg ville sove hos han men når fredagen kom så gikk han på fylla hele helgen.Når han var full skjelte han meg ut og snudde ting til at det var min feil etterpå,ble hissig for ingenting og prøvde seg på andre damer.Hver fredag satt jeg å grein,og han lovde at alt skulle bli så bra,han skulle bare på fylla den dagen osv osv...Men viss andre prøvde seg på meg,så ble han helt hysterisk.Så i påsken var han på fylla hele uken og akkurat det samme skjedde.På søndag gikk jeg inn på tlf hans(Jeg vet det var galt av meg,men skjønte at det var noe som ikke stemte..men uansett,ingen unnskyldning-jeg var en fæl person som gjorde det),og der fant jeg meldinger som han hadde skrevet til ei venninne av søstra si(som hadde innhold de absolutt ikke burde ha siden han er sammen med meg) og tlfnr til ei an kjerring.DA eksploderte jeg(mildt sagt) og ga han et ultimatum;Enten slutter du å drikke,eller så gjør jeg det slutt.For jeg,og ikke minst ungene fortjener så utrolig mye bedre enn dette!!Så nå får vi se..Han har lovet at han skal holde seg edru og vi hadde en lang alvorsprat om forskjellige ting og tang.Men han får bare denne sjansen og det vet han veeeeeldig godt.Så viss han dummer seg ut,så er det synd for han.Jeg kommer ikke til å flytte sammen med han før han har lagt "ungkarslivet"på hylla.Og jeg vet at det han ønsker mest er at vi skal være en familie,og gleder seg mye til babyen kommer.

Så stå på,gi han et ultimatum.Velger han fylla og andre damer så er han uansett ikke verdt det!!Jeg slet selv med å gi typen et ultimatum,for jeg var så redd for at det skulle bli slutt..For jeg er jo så glad i han..Men vet du hva,det er ikke alltid det er nok..Håper uansett at det går bra med deg,og at du gjør det du føler er best for deg og barnet ditt.Ikke la det gå for langt,vær bestemt,ellers kommer det ganske sikkert til å skje noe lignende igjen..

Huff,ble kjempelangt dette her..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg refererer til det de andre har sagt her, og sier at du fortjener bedre.

 

Har du noen du kan bo hos en liten stund? Foreldre, venner?

For har du muligheten, så tror jeg det beste hadde vært om at du viste han alvoret i dette, og dro! (ikke nødvendigvis for alltid) Pakk en bag, og dra, skru av telefonen, og bli borte noen dager, skriv en lapp eller noe om at nå er det NOK! Så kanskje han innser alvoret. For det virker jo ikke som han har noe respekt for deg, og dine følelser, så dette syns jeg ikke du skal akseptere lengre.

 

Lykke til, vet at dette må være kjempetøft for deg. Håper du finner en løsning som vil fungere best for deg og barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det de andre sier, at du ikke skal holde ut med å bli behandlet slik. Det er tydelig at han ikke trivdes med seg selv eller sitt livsituasjon og har endel han selv må ta tak i.

 

Det som er mer viktig, er å tenke på barnet. Han vil alltid være barnets far, men det er ikke riktig å utsette barnet for slikt.

 

Det er hjelp å få. Han må være villig og du må være sterk.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...