Gå til innhold

Veronica_84.....


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

selvsagt skal du få se kåre... men hva slags mat gav du willy??? og hvordan hadde du buret hans og sånn???

er så få som vet det og min kåre spiser kun salat... that`s it...

har hatt han i 6 år snart da... så...

 

godt det er enda en som spiser litt tregt da.. hehe...

men tror ikke det er så dumt og bestille bord egentlig siden vi skal være så mange...

 

aaaa gleder meg sykt mye ...

 

men hvorfor tør de ikke si sånt til deg da????

og storproduksjon i usa???? det er laaangt da.. hehe

 

svarte deg på BIM tråden...

men må dusjer nå, skal på 1 års kontroll med vesla og hun skal få vaksine og greier så....

formen er forresten utrolig bra.... er trøtt da og kvalm, men ikke kaste opp kvalm...

*bank i bordet*

men ja er bra tegn og bli kvalm da, det er det jo... hehe

håper du ikke blir altfor kvalm da.. det er ikke noe gøy.. tro meg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kult - gleder meg !! Savner Willy kjempemasse :o(

Skilpadden var ei hunn, men det visste vi ikke i begynnelsen så vi kalte henne Willy fordi det var så kult navn til henne. Navnet ble hengende :o)

Vurderte en stund å skaffe meg en ny....men hun er litt spesiell for meg... Jeg ga henne salat og små biter av grønnsaker og frukt. Tror ikke du må gi kål.....er så lenge siden så jeg husker ikke helt....

Men ikke for mye salat -tror det var noe at de fikk vondt i magen. Willy elska små biter med eple og agurk.

Hadde henne nesten ikke i bur, gikk for det meste løst på gulvet. Men var det kalt så hadde jeg henne i et bur som var varmt og godt. Jo større plass skilpadden får jo større vokser den....den stopper å vokse om buret er litt for lite for den...

Tror jeg hadde hatt den i 7-8 år - om jeg hadde min Willy :o(

 

Jeg ringer på fredag og bestiller - er bedre å ha et stort bord klar til oss enn å vente at dem skal gjøre det når vi står der...

Gleder meg kjempemasse !!

Sambo er glad for at jeg skal på nytt treff - siden jeg ikke kjenner så mange her borte - og de jeg kjenner er gjennom hans kompiser.

Eller....fordi jeg er da borte og han slipper masinga mi ??

Hehehe....han er dritmisunnelig og vil være med og ha mat :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du hadde skrevet mer....

 

De er så beskjedne og vil ikke være til bryderi :o)

Og de vet ikke om jeg tar meg nær og synes dem maser....men de hører med sambo da. Går så bra så :o)

Var nesten på tide at det skjedde noe her i Norge også - ikke bare der borte ;o)

 

Håper det gikk bra på kontrollen :o)

I dag har jeg ikke vært dårlig....bare litt kvalm i morges...

Ser ut som det kommer på kvelden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :) :)

kontrollen igår gikk kjempe bra... vesla veide akkurat 10 kg og var 74 cm lang... :)

hun fikk vaksine også, og det har sett ut til og gå greit så...

 

var hos ei jordmor igår på helse stasjonen hvor sara går, og fikk prate med henne og jeg fikk faktisk høre babyen min sitt hjerte i ca 3 sek...

så forsvant det igjen.. men fikk iallefall høre det... JM syntes det var tidlig men det var jo tidlig forrige gang jeg hørte hjerte lyden også så...

Så tenkte jeg skulle gå til henne istedenfor i drammen for hun her kan jeg bare gå til og det er så deilig...

 

også har hun sikkert ikke halvparten så mye og gjøre som i drammen så veldig greit egentlig :)

 

 

var i oslo igår og så ishockey jeg da... skikkelig dårlig kamp... norge-hviterussland som spilte,... hehe sikkert ikke noe intressant for deg dette da, men jeg elsker hockey av hele mitt hjerte.. :)

 

nå er det ikke mange dagene igjen må jeg si.. :) gleder meg til kina mat jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk bra...ingen skriking ??

Håper jeg får en snill jordmor som er behjelpelig...

For da slipper jeg å stresse i Drammen, og at hun har mulighet å ta UL på meg....

Ihvertfall se om hjertet slår...om det lever enda....

 

hahaaha.....nei ishockey står ikke nærmest mitt hjerte kan du si ;op

Er ikke sportstilhenger....hahaha

 

Men visste du hvor Mirawa var ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ingen skriking.. bare et lite hulk når hun fikk sprøyta, ikke no mer :)

 

ja jeg vet hvor mirawas er ja.. vet du????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja - jeg vet hvor det er...Har vært fast inventar der lenge ;op hehehe

Holder på å planlegge med dem som ikke vet hvor det er å treffe dem og geleide dem....Må passe på at alle kommer frem ;o)

 

Så flink jente hun var !!!

 

Nam nam....kinamat....Har bare spist en halv appelsin og noen druer i dag...eier ikke matlyst. Kjenner jeg begynner å bli sulten nå - men ingenting frister. Er på jobb så det er jo begrenset for hva jeg kan spise. Må passe meg uansett så jeg ikke får i meg for mye usunt ;op

Ikke lett med den altfor-glad-i-usunn-mat elskende mannen min......

Han kan spise sunt, men kan ty til feil mat til tider....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...