Gå til innhold

Veronica_84.....


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Skal du gjøre noe spes i påsken ?

Ser at det er vi samme som er her inne..... ;o)

Flipper mellom Skravlesiden, Bligravid og 1.tri ihåp om at noen legger inn et innlegg jeg kan hive meg over !!!!

 

Er alene i hele dag - igjen !!

Så jeg har nettopp trøkka i meg 2 muffins som jeg laget nettopp....

Kvaaaalm.....var litt merkelig smak på dem....Var sånn fra pakke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal på jobb imorra til 16, så skal vi til mamma og feire bursdagen til vesla.. hu blir 1 år til torsdag men vi må feire den der imorra :)

ellers har jeg ingen planer :)

enn du da?

 

er du alene enda eller? å det er så kjedelig vet jeg...

muffins hørte godt ut.. hehe

uff trodde det var idol idag jeg og ble rimelig skuffet nå kjente jeg :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen planer i påsken, men håpet på å bruke tid med sambo da ;o)

 

Han skal komme hjem snart - har snakket med ham på telefon.

 

Ble litt kvalm etter muffinsen, men klarte å trø i meg 2 stk. Har fryst ned resten - til neste gang jeg får et kick :o)

 

Håper dere får en fin feiring :o)

 

Ikke mye innspill fra meg nå...hehehehe....er litt trøtt og umotivert over lange dager alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann snuppa :)

åssen har du det idag? idag skal vi feire bursdagen til vesla vi... hun blir 1 år på tors men feirer den idag :)

wee...

åssen er formen din da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i fin form jeg...har vært så bekymra for den lave temperaturen jeg har fått de siste dagene - så jeg skal slutte å tempe. Blir bare nervevrak !

Dette har vært den kjedeligste påsken ever !!! Kjeder rææææva av oss....

 

Håper du får en fin bursdagsfeiring i dag :o)

 

I går jobba livmoren min på spreng og jeg har vært en del sulten.

Du da ? Er i form ? Symptomer ?

 

Har nettopp sett Ringenes Herre - atter en konge...digger den siste filmen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får du målt tempen da?

 

ja dette har vært en rimelig kjedelig påske ja... ikke gjort noen ting.. bortsett fra og jobbe igår... that`s it...

 

de siste dagene har jeg blitt skikkelig oppblåst...

har spist mye rart også... æsj, kjedelig og føle seg så oppblåst som jeg gjør nå altså...

men men... det er vel de eneste symptomene jeg har da, bortsett fra trøtt...

 

nå skal vi spise kake :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker babycomp - men i dag sank temperaturen så mye at jeg nesten satt og venta på blod når jeg gikk på do....Men så har jeg sovet så dårlig de siste nettene så det er sikkert derfor - men ei her inne sa hun slutta etter 6.uke fordi hun fikk også lave temperaturer og ble bare nervevrak....Så jeg skal også slutte....

 

Er ikke gøy å være oppblåst....heldigvis gikk magen til normal stand etter en uke...har fått halsbrann, kvalme og masse stikkinger i sida. Fant ut at jeg har fått større og mørkere felt rundt brystvorten og hovnere :o) juhuuu....jeg er gravid.....hahahaha......

 

mmmm....hørtes godt ut med kake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen vennen :)

hvordan går det med målingene dine da? har du sluttet?

uff er ikke noe bra og fortsette og ta den da om du bare blir nervevrak av det...

 

he he ja høres iallefall ut som du er gravid da.. og det er jo bra... har fortsatt like lite symptomer jeg da... og gleder meg til og kunne dra til legen og høre hjertelyden eller bare høre legen si at jeg er så og så langt på vei...

og det er ikke før 5.mai jeg skal til legen så.. jaja får ta en dag av gangen...

 

når skal du til kontroll igjen da? eller kontroll?

 

idag skal jeg jobbe jeg da... du noen planer for dagen da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen til deg også vennen :o)

Jeg har sluttet med tempinga ja - gjorde det etter jeg fikk min bekreftelse på graviditet igår på compen min :o)

Men jeg har funnet ut at jeg har høy temp, den var bare lav de nettene jeg ikke hadde sovet i strekk mer enn 3 timer før jeg tempet....For da

jeg sov fra 0100 til alarmen ringte - utenom en liten tissetur midt på natten så fikk jeg høy temp. Men det ble et stressmoment å alltid legge seg tidsnok og ikke bevege - og hvis jeg våkna i 5 tiden og var pissetrengt så lå jeg våken til kvart på 7....Så det funker ikke å tempe når man er gravid og må tisse hele tiden :o) hehehehe.......

 

Jeg skal til JM på fredag - da skal jeg ta blodprøver. Blir spennende å se om HCG nivået mitt er bra eller hva jeg trenger for at spiren skal vokse seg stor... Skal på UL 4 mai, men det er over en times kjøretur og det er ikke så kult å bruke en hel dag på det. Har allerede hatt 2 fridager på dette her - så jeg skal høre med JM om jeg kan få UL i Drammen eller en annen plass på den tida.

Vurderer sterkt på å kjøpe en Babywatcher og høre etter hjertelyd selv helt til den beveger seg. Da trenger jeg ikke være avhengig av legetimene og være bekymret. Leste i dag at i 6 uke så begynner hjertet å slå :o) og jeg er i 6. uke, men er bare 5+2....

 

Rart å være på jobb igjen...har litt å gjøre.

Har ikke noen planer i dag nei...skal få vasket bilen etter jobb. Siden den er så skitten og det ikke kommer til å snø igjen....forhåpentligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen... hmmm bra du har sluttet med det som stresset deg sånn...

er jo ikke bra det heller...

hvor får man kjøpt babywatcher hen da? og er det dyrt?

 

skal du til JM til fredag? heldiggrisen :)

skal ikke til JM før 9.mai jeg... og legen 5.mai, så er ganske lenge igjen føler jeg :)

hvor skal du ta UL hen da? siden det er en times kjøretur?

det er jo sikkert ledige timer på drammen da om du heller vil det, så du slipper og ta så mye fri....?

 

så du er på jobb nå eller? jeg skal på jobb kl 16 som sagt jeg da.. gleder meg ikke akkurat.. kommer til og være dritmye folk... men men da går iallefall tiden ganske fort da...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er større sjanse for at ting går galt om jeg stresser og er bekymret.

Stresser veldig lett og får utslett og vondt i magen....

Koster 995 kr og fås kjøpt på www.babywatcher.no...

Har prøvd å se om noen selger noe slikt brukt eller billigere en annen plass - men har ikke funnet noe til nå.

Det er dyrt, men verdt det for det sparer deg for ekstra legetimer når du er bekymret om spira lever enda....Og når babyen beveger seg så kan du notere ned hjertelyden for å høre om det går normalt og ikke for sent eller for fort...

 

Men jeg vet ikke hva jeg får ut av timen med JM på fredag. Har forstått at det blir bare kjedelig blodprøver etc. Det meste har jeg tatt. Men jeg håper at hun er flink og forståelsesfull og kan hjelpe meg med å få UL i uke 7 eller 8.....

Den 4 mai er det UL i Skien på fertilitetsklinikken, og det blir for dumt for en bitteliten time når jeg kan gjøre det i Drammen. Hvis ikke så hører jeg på Gynokologklinikken om jeg kan få det der...

 

Uff da.....så sent på jobb. Det er kjipt ! Går liksom og venter på å gå på jobb. Jeg orka det ikke lengre og bestemte meg for dagjobber....

Er de som liker å begynne sent av og til - men det ødelegger hele dagen. Når jeg gjorde noe og ikke skulle på jobb før om flere timer så klarte jeg ikke slappe av - kikket på klokka hele tiden...

Håper du får en fin dag på jobb :o) at det ikke blir for stress....

 

Men du - tenkte på BIM greiene. Kan være stor sjanse for at det blir på søndagen siden det er den dagen flest kan - da er det ikke slik pågang før uti mai....

Men uansett så er det flere som sikkert er med og stiller opp i ukedager også, hvis du vil være med på det ? Er ihvertfall 3 andre enn meg som gjerne møter i ukedager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan vi ikke ta treffet søn 7.mai da??? pliiiiissss... vil så gjerne være med....

jeg kan i uke dager også, alle dager unntatt tirsdager...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe....det er flere dager vi alle skal møtes. Men det første blir kanskje søndag 23 april - slik som jeg ser det. Vet ikke om de velger 22 april og da kan ikke jeg heller være med.

Kan være folket synes det høres så lenge til 7 mai....Men det er ikke opp til meg å bestemme.

 

Hvis de velger søndag 23 april - så kan vi vel ordne til et ekstra treff i en uke dag veldig snart om du vil ?

Må nesten legge inn et innlegg med førstkommende dager med flest påmeldte - så er det opp til jentene om hva slags dager som de stemmer for....

Sorry :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bli lei deg !!!

Vi skal fikse et BIM treff med deg :o)

Vi må jo få truffet alle !!!!

Kan du ikke finne ut når det passer for deg best - så kan jeg høre på BIM treffet om jeg kan selv møte ....og høre med dem som jeg vet vil i ukedagene også eller en annen helg. Trenger ikke alltid å være mange, men det blir lettest når man ser at flest er på samme dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlever nok... men det er bare trist jeg ikke kan den dagen de fleste kan.. men men...

 

her er alle dagene jeg kan da :)

mandag 24.april

onsdag 26.april

torsdag 27.april

fredag 28.april

søndag 30.april

mandag 1mai

tirsdag 2.mai

onsdag 3.mai

torsdag 4.mai

søndag 7.mai

mandag 8.mai

onsdag 10.mai

torsdag 11.mai

fredag 12.mai

lørdag 13.mai etter kl 19

søndag 14.mai

mandag 15.mai

 

 

he he måtte bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha....den listen kom kjapt ;op

 

Skal skrive den ut og høre med andre bimmere om det er mulighet for dem også.....

 

Fordi om du ikke kan den ene dagen så prøver vi å treffes minst 1 gang i måneden om ikke flere ganger...Er jo så gøy å treffes og siden det er jentetreff så kan det fort bli flere som slenger ut invitasjoner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja like greit og legge det ut når jeg kan og ikke.,.. hehe... vil jo så gjerne på treff så...

 

håper vi treffes flere ganger da iallefall... og at jeg har mulighet til og være med på ett av de... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjønner jeg deg veldig godt !

Ble litt lei meg da jeg kom på at ikke kunne på lørdag allikvel og tenkte at det er typisk at det er da det skal være et treff....

Men det VIL bli flere treff - er jo ikke før nå mange har meldt interesse :o)

Og kjekkere blir det til sommeren når vi kan sitte ute - kanskje hjemme hos noen...

Et av forslagene som kom opp tidligere var å ha jentekvelder hos hverandre siden alle bodde i hus og hadde god plass - og da kan vi ta med mat og kose oss hjemme. Litt anderledes fra å hele tiden møtes ute....

Og du kommer garantert til å kunne være med på mange treff !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det... gleder meg allerede til neste treff jeg nå... hehe som jeg kan være med på iallefall.. :)

ja til sommeren blir det myyye kjekkere... *gleder seg*

har ikke akkurat stor plass til og ha folk vi da :(

men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra det - vi finner vel alltids plass hahahahahaaha......

Alle trenger ikke å ha det hos seg....er dessuten ikke alle som kan uansett. Jeg har både katt og hund - og ikke alle liker dyr eller er allergisk.

Men til sommeren så håper jeg at vi får funnet på noe gøy ute....

 

Vi skal få det så gøy Veronica_84 ;op hehehehe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva eller? jeg kan til søndag allikevel.. he he men ser jentene skal møtes kl 18 da.. og jeg får ikke vært der før kl 1845... men har hørt om jeg kan komme da eller utsette det 3 kvarter...

 

ja ja da var enda en dag over og jeg skal se frustrerte fruer .. hehe

 

har du katt og hund??? jeg elsker dyr så detr er iallefall ikke noe problem her..

har katt og skilpadde selv... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå - har du skilpadde ???

Jeg hadde en landskilpadde !! Willy, men var ei jente ;op

Men eksen min som skulle passe på den "mista" den.....tror han ikke. Han forguda den skilpadden og merkelig nok så hadde han nettopp mista den i hagen da jeg ringte og sa jeg kunne ta den tilbake...Han var dritstolt over den...og han hadde ringt om det faktisk skjedde !! Ikke når jeg ringte !

 

Men vi holder møtetiden mellom 1800 til kvart på 7, og så venter vi til alle kommer. Jeg kommer alltid for sent til ting -vet ikke hvorfor. Og det kan faktisk passe bedre for meg nærmere halv 7....tror jeg. Skal på boligmesse i Asker....Så ikke bekymre deg - vi venter på alle og det er sikkert flere som kommer heller en eller annen gang mellom 18 og 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har land skilpadde oxo.. han heter kåre :) samme som svigerfar.. hehe

men for en dum eks du har om jeg får si det...."mistet" den ja... hmmm hørtes rart ut men....

 

så du kommer til søndag du også??? ååå så bra... bra dere venter på meg da... vil ikke spise alene... :( hehe

 

*gleder meg*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææ så dritkult !!!!

Jeg må få se Kåre....

 

Syntes det hørtes veldig mistenkelig ut å miste en svær skilpadde i et inngjerda hage !! Og han hadde bygd et svært bur til papegøyen sin hvor Willy gikk på gulvet for der var det varmekabler......

 

Trenger ikke være redd for spisinga - jeg er så treig å spise at jeg sitter alltid alene etter alle er ferdige. Alle som kjenner meg vet det og tuller alltid med at jeg burde ha hovedretten når de andre har forrett for da kan jeg muligens klare å avslutte på likt med dem andre ;o)

Hahahaha.....så jeg hadde nok spist sammen med deg ;op

Nei da - jeg reserverer bord fra 1800 og sier til restauranten at folk kommer mellom da og kvart på 7, men vi bestiller ikke mat før 1900 da alle har kommet. Og frem til da så kan folk bestille drikke og kikke på menyen...

Var forresten bare lørdag jeg ikke kunne da skal jeg i 60 årsdag til svigermor....De er så forsiktige ....hehehe....tør sikkert ikke si noe til meg.. Svigermor har spurt sambo da hvordan det går - men svigerfar spør ikke om slikt. Men de er glade for å endelig å få barnebarn i nærheten...Ellers blir det å dra til USA - der er det jo storproduksjon ;o)

 

Skrev noe til deg på BIM treff tråden....

 

Hvordan er formen ? Har begynt å bli kvalm om morgenen og kvelden...ikke mye, men noe kvalm....Bra tegn da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...