Gå til innhold

hva slags bedøvelse har dere bestemt dere for?


Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Har dere alle sammen lest eller på annen måte fått skikkelig informasjon om alle metoder for smertelindring? Og da mener jeg fordeler OG ulemper.

Og har dere satt dere skikkelig inn i hva som skjer med kroppen under en fødsel? Tipset mitt er: gjør disse to ovennevnte ting, og ta styringen over deres egne fødsler.

Dette gjorde nemlig jeg sist. Og tro meg, dere klarer ikke å ta standpunkt til smertelindring hvis dere ikke vet HVA dere sier ja eller nei til.

 

Forøvrig: petidin settes oftere og oftere i forbindelse med hjerneskader hos babyen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej!

 

Om jag hinner till föden ( har 1 tim , 45 min resa med legebåten till sjykehuset) önskar jag att prova akupunktur.

 

Under min första födsel ficlk jag lustgas och sterilvanns papplar, underbara!

 

Min andra födsel födde jag ombord på båten utan smärtlindring.

Denna gång ska jag ringa vid första knipet så jag hinner in.

 

Hade vi bott mer "centralt" till hade jag starkt vudert hjemmefødsel.....

 

Lycka till allihop!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg hadde bestemt meg på forhånd, men det gikk ikke akkurat som forventet..

Kom inn på sykehuset med full åpning, tok 50 minutter så var lille tulla ute..

Hadde planglagt fødselen i hode i flere uker, men ingenting gikk som planlagt :-)

Så du kan planlegge så mye du vil, men det er nok ikke alltid det går som man planlegger.. hehe :-)

Min tulle ble født for 10 dager siden uten noen som helst bedøvelse og for meg var det helt ok :-)

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre første fødslene mine har gått helt fint uten noen bedøvelse, så har tro på at det blir slik denne gangen også. Men ingen fødsel er lik, så jeg får ta det som det kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det som sist, 60 timer tar jeg uten tvil epidural!!!Men prøver lengst mulig uten!!Petedin hjalp veldig også,men ikke så lenge!!Jeg hadde rier i 58 timer uten å få noe særlig opning, mens etter epiduralen var satt hadde jeg full opning på to timer!!Fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...