Gå til innhold

Da må jeg også spørre da... hvor mye har dere lagt på dere?


Tuttelura24 *PRINSESSE*

Anbefalte innlegg

Jeg er 24+1 og har gått opp 5 kg.

Har lest at i 2 trimester skal man gå opp 0,5 kg i uken,så jeg er ikke bekymret i det hele tatt,hadde heller vært bekymret om jeg ikke hadde gått opp såpass som jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye flinke folk her ser jeg................ :-) 15+2 og har gått opp 6 kilo jeg he he he. Skal prøve å skjerpe meg litt på godtespisinga. Men det er jo ikke lett når det er påske akkurat. Utsetter det til etter påske tenker jeg. Men DA skal jeg prøve å spise mindre godt. Tidligere svanskerskap har jeg gått opp 8 og 10 kg, ikke mye spør du meg. Men spiste det jeg ville hele tiden (bare ikke så mye godt som nå). Tror ikke jeg klarer å matche tidligere vekt denne gangen nei :-/. Har mye større mage også, som mye raskere enn tidligere. Ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei vettu. Helt merkelig at alt er så annerledes. Men kan vel komme av alderen kanskje, er jo ikke akkurat så "ung" som jeg var med de to første. Dermed kan det jo hende at kiloene også blir vanskeligere å ta av..........æsj. Ekkel tanke. Nei, legger bort den til etter påske som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 23+4 og har lagt på mig ca. 6 kg. er vildt glad. de to andre gange havde jeg på dette tidspunkt lagt på 10-15 kg :-)

(vejer nu 86 kg..... men det er da bedre end sidste gang) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er 20+ 1 og har lagt på meg mye når jeg sammenligner med andre her. Jeg har lagt på meg snart 9 kg, magen er veldig stor allerede. Jeg var tynn og liten i utgangspunktet og la på meg veldig mye den første måneden faktisk- noe som kanskje ikke er så vanlig. :)

 

Blir nok vanskelig å ta av kiloene...begynner å grue meg allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21+0 idag og har ikkje lagt på meg noko til no, men rekna med det kjem noko kg tilslutt. Slit veldig med kvalme enno, så det er nok grunnen. Magen er kjempestor, så eg trur babyen vokse godt.

 

Trur ikkje det alltid det har sammenheng mellom kor stor babyen er, kor stor magen er og antall kg. Trur det er forskjell på oss alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 23 og har lagt på meg ca 1 kg. Magen begynner å synes godt nå og lillegutt sparker og spreller masse hver dag:-)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra vekten jeg hadde da jeg testet positivt har jeg bare lagt på meg 1,5 kg. MEN jeg gikk ned 6 kg pga kvalme, så egentlig har jeg lagt på meg rundt 7 kg. Er nå i uke 28 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har GÅTT NED ca 3 kilo fra litt før jeg ble gravid og fram til nå, 13 uker på vei. Sist jeg var gravid gikk jeg ikke opp mer enn 5 kilo på hele svangerskapet. Men når jeg ikke er gravid, da legger jeg på meg mye - det er litt sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 15 nå.. har lagt på meg 1,2.. synes ikke det var så mye.. men magen er der allerede.. kanskje mye luft? he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,ja, jeg slår vel de fleste. Var hos jordmor når jeg var 25+2 og hadde lagt på meg 15 kilo tilsammen. 3,5 den siste måneden.. SF var på 26 cm og jordmor mente jeg var stor og måtte forberede meg på en stor baby:) Ho spøkte med at det kunne være 2 der, men det har de jo sjekka på UL 2 ganger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24+4 og har gått opp ca 9 kg. Var ganske tynn i utgangspunktet, så det var vel nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra positiv test og til i dag, 15+4, har jeg lagt på meg ca 5 kilo fra 56-60.5 kg. De kom vel egentlig allerede i løped av de første 12 ukene. har ikke fått på meg de vanlige buksene mine siden 8 uke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...