Gå til innhold

Da må jeg også spørre da... hvor mye har dere lagt på dere?


Tuttelura24 *PRINSESSE*

Anbefalte innlegg

jeg har vært hos JM i dag og har lagt på meg 8,3 kg ca.. er 28 uker i morra. veier 66.3 kg nå og synes ikke det er så ille.. men føler meg STOOOR nå :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, liker ikke tenke på vekta, men jeg har lagt på meg masse!! Er 26+1 idag og har lagt på meg 12 kg!!! De første 7 kiloene kom på i løpet av tre uker da jeg sluttet og røyke samme dag som jeg fikk positiv test, men likevel... Føler meg diger men alt er verdt det!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 24 og har sikkert lagt på meg ca 6 kilo. Har ikke veid meg på lenge, og blåser egentlig litt i det denne gangen:-) Så lenge jeg spiser sunt og beveger meg mye (har mange unger å fordele aktiviteten min på...), er det ikke noe jeg tenker over.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhhh, jeg er 16 uker, og har lagt på meg 7 kg....skylder på at jeg har sluttet å røyke jeg-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trodd lenge at jeg har lagt på meg 5 kg,men når jeg kikket på svangerskapskortet mitt i går,så er det faktisk 3 kg.Jeg driver på min 29 uke nå.Alle sier jeg er veldig liten til å være så langt på vei,men hun er akkurat sånn hun skal være og vokser helt normalt:)Det kommer nok mer vektøkning på slutten vil jeg tro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er BARE i uke 21 og har lagt på meg 6 kg allerede!!! Det er mye syns jeg =( Med Elias hadde jeg lagt på meg 3 kg da jeg var i uke 20!!!

 

Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundt 5-6 kg. 22+1....

hadde ikke lagt på meg mer enn 3 når jeg var kommet så langt sist gang....

 

sier som elias mama.....

 

sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27+2 idag og har gått opp 2,4 kg hittil. Men skal til jordmor på onsdag så då reknar eg med at det vil stige enda meir. Men så hadde eg eg høgt utgangspunkt også og er derfor glad for at det foreløpig ikkje er meir,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm,ser ut til at jeg strax runder 10kg gett..

er 24+4.... men synes ikke det ser så ille ut jeg,å alt ligger på magen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått ned 8 kg pga Grete Roede kurset jeg begynte på før jeg visste jeg var gravid. Er i uke 16 og føler jeg har stoppet litt opp de siste ukene. Må også sies at jeg startet på 105 så jeg hadde/har mye å ta av. Målet er å ikke legge på meg noe mer. Spiser nå mer mat enn før og mye sunnere - og vips så gikk kiloene ned. Hærlig følelse.

 

Nå drikker jeg cola og spiser Non stop melkesjokolade. ups....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i 24 uke, lagt på meg 10kg sier vekta... ikke helt sikker på hvor alle kg er... juhu:-) mange kilo igjen til de skal av igjen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 20. uke, og har lagt på meg fire kilo, men gikk ned fem de første mnd pga kvalme, så jeg merker ikke noe til kiloene ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 12kg, kanskje mer og er i uke 21. Men jeg var tynn i utgangspumktet. Samme som med de 2 andre barna jeg har fodt, la da paa meg ca 29 kg, tilsammen. Tok 1 aar saa var jeg slank. saa dere andre som legger paa dere mye, hvor mye dere veide for dere ble gravide er viktig ogsaa tror jeg....ehh troster jeg meg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 21 og har lagt på meg 4 kg.

Føler meg lubben..............men det er nok mest forandringene av kroppen jeg ikke er helt fortrolig med.

 

Forrige svangerskap la jeg på meg 12 kg. så "målet" denne gang er å ikke overskride det.............

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25 og venter tvillinger og har lagt på meg 5 kg.

Ikke så mye kanskje, men var veldig plaget med kvalme til å begynne med. Men tvillingene ligger over gjennomsnittet og det er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...