Gå til innhold

Røyk.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har røykt under 4 svangerskap mer eller mindre ... nr 1 : sluttet halvveis jenta var på 3590 gr ingen forkalkning i morkaka . nr 2 : sluttet halvveis i svangerskapet gutt 3600 gr ingen forkalkning i morkaka . nr 3 : sluttet umiddelbart da jeg tok positiv test jente 3050 gr godt med forkalkning i morkaka . nr 4 : jente røykte av private årsaker under hele svangerskapet (uten å trappe ned , med støtte fra LEGEN !!!) 3490 gr . ingen forkalkning overhodet.. jeg sier ikke det er greit å røyke når man er gravid , MEN : alle har ikke like lett for å stumpe røyken sånn er det bare .. og det kan skyldes forskjellige årsaker .noen VIL ikke, andre vil men får det ikke til.. jeg synes heller ikke det er pent å se på en gravid som røyker på gata , men folk får stå inne for det de selv gjør når de er gravide... egoistisk å røyke med barn i magen ? .. ja kanskje.. men faktisk ikke alltid... klart det er det beste å slutte men ingen har rett til å dømme andre ... ned men pekefingeren folkens ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp hatt en samtale med en av landets fremste eksperter på astma & allergi - det beste , og eneste som er bevist, man kan gjøre godt for babyen sin i svangerskapet er å holde seg unna røyk!! Da gir man barnet gode lunger som gjør dem herdet for resten av livet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...