Gå til innhold

UL på tirsdag!!! Fyttikatta noe så dyrt!!!


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

privat ul i Harstad koster 800-1000,- Det er kun ul på sykehuset som e gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på utvidet ultralyd på Majorstuaklinikken i dag og betalte 1200,- for det. Er 12 uker akkurat og gjorde det for å få bekreftet at alt var ok med nakkefold og neseben siden jeg er 37 år og for "ung" til å få det statlig. Var absolutt (!!!!) verdt pengene å få den deilig bekreftelsen på at alt er ok og se en egentlig ferdig baby allerede. Så 5 fingre og 5 tær, hjerte med 4 kammer som slo, fikk høre hjertelyden, hjernen var ok, nyre og blære i funskjon allerede og vi kunne til og med se den lille profilen. Helt utrolig hvilke detaljer man kan se enda den bare målte 55mm hra hode til rompe!!!

 

Jeg vil anbefale deg å vente til uke 12 - det gjorde jeg - bl.a. av den grunn at du får undersøkt evnt. kromosom-feil og får sett så mye da.

Tenker på prisen, siden du syns den var stiv...tar du nå vil du nok se et lite hjerte, men ikke å se et ferdig lite menneske som bare skal modnes og bli stort. Kanskje du vil føle du får mer igjen for pengene?

 

Men er du veldig usikker på om alt er i orden, så kan du jo snakke med legen din og kanskje få ultralyd hos jordmor/lege gjennom det offentlige?

 

Uanset valg: Lykke til med den lille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos Heggelund i Lillestrøm, men hadde ikke rekvisisjon og da kostet det 500,- Hadde jeg hatt rek. så hadde det kostet 100,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK jenter :) så kan jeg altså be legen min om rekvisisjon til UL og da vil det koste mindre? Bor på Bislett i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...