Gå til innhold

UL på tirsdag!!! Fyttikatta noe så dyrt!!!


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Hei! Ja , idag ringte jeg majorstuaklinikken og bestilte tidlig UL, er så spent på om det er liv i magen min, men jeg fikk hakeslepp da hun sa prisen til meg, 1200 kroner!!!

Så jeg har fått time alerede på tirsdag kl 11.30, men jeg tror jeg faktisk må tenke på det en gang til, for det er MYE penger.

Sambo syns det var helt unødvendig mye penger, men jeg får betale det selv. Jeg vil jo se babyen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi,ja jaggu meg dyrt i Oslo.

Kan få det halvparten så billig hvis man bare drar litt utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spare noen kroner ved å gå på oslo city legesenter i stede, der tar de 950,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Å skal du?? :)

det har jeg lyst til også.. skal jo ikke på første legekontroll før 19 april som deg jeg Bella.. og enda lengere til UL

 

Har lyst til å ordne dette privat jeg også..men det var litt av en pris da!!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

fikk du beskjed om at det kosta 1200 kr? Jeg fikk beskjed om 1400 kr, bestilte også time i stad, fikk tirsdag klokken 11, hehe kanskje vi møtes;)

Jeg var der for noen uker siden også, da kosta det 1000 kr, men syns absolutt det er verdt det, helt syk følelse første gang du ser babyen, og hører hjerte slå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..merkelig... jaja, håper det ikke koster 1400 da! Men jeg tror nok jeg kommer til å dra, for det må jo være en opplevelse for livet, og så kan jeg jo tenke på det sånn, atd et er ikke noe dyrere enn å gå til tannlegen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er jo litt gøy å kunne få det bekrefet da! er jo da 7+0 når jeg skal dit, så lever den, så ser jeg iallefall hjeret slå! enda 12 dager til legetimen, så deilig å få komme dit alerede på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, jeg er ny på denne siden, men jeg var på UL (innvendig) igår, og betalte kun kr 100,- Jeg hadde med meg rekvisisjon fra fastlegen, men egentlig hadde det kostet mye mer uten! Synes bare det hørtes fryktelig dyrt ut med over 1000 kroner! jeg er 6 +1 idag, og både så og hørte hjertelyden til den lille der inne! Deilig følelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brukt så mye penger så tidlig i svangerskapet.Vent til uke 11-12 Da får du se en baby og ikke en liten bønne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet, men det er liksom for å få det bekreftet, jeg merker jo ingen symtomer, og jeg skal ikke til legen før etter påske, så nå får man jo se om det er liv! Svigerinna mi var i uke 5 og fikk sett et hjerte som dunka, men ikke så mye mer enn det da. Så jeg vet jo at jeg ikke kommer til se noe forståelig, er jo bare 7 +0 når jeg skal dit. Men jeg tror nok det er verdt det. Da vet jeg at det er en baby i magen min liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gratis alle steder når man skal ditt i uke 17-19 ca,men bestiller man utenom så koster det.

Er det gratis i Tromsø også?

Har hørt priser fra 100 kr til ja mye mer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, jeg var på majorstuaklinikken for akkurat ett år siden, da jeg var gravid med sønnen min. Da betalte jeg 1000 kr for 3d-ultralyd. Da har det altså gått opp 200 kr siden da... Men da håper jeg iallefall at det er 3d-UL du også får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herlighet.. jeg hadde tenkt å bestille i dg, men da venter jeg tror jeg... har ikke akkurat penger opp til øra, og siden jeg bestilte mamma og pappa klær for en nett sum i går, må jeg nok drøye det. trodde det kosta ca 2-300,jeg... men jeg er tydeligvis helt på jorde... tusen takk for opplysningen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

BellamedBolle

Nå har jeg også bestilt privat ultralyd på Nøtterøy Ultralydinstitutt..i Tønsberg

Koster 500 kr før uke 10 og 650 etter det:)

 

jeg fikk time kl 16.00 den 19 april :)

Jeg kommer da til å være 8+4

Gleder meg som en UNGE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!

Du kommer ialefall til å se noe som kan ligne et menneske :o)

Jeg håper virkelig det er verdt pengene for min del. Jeg får iallefall sett om det er liv der, og det er det viktigste. Så får jeg heller holde meg på pinebenken til den ordinære UL i slutten av juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Ja vi har jo nogenlunde samme løpet forran oss vi :)

Skal jo ha første legentime på morran den 19 og UL på ettermiddagen- de blir sikkert veldig fornøyd på jobb den dagen..:)

 

Også skal jeg vel ikke på den ordinære UL før i slutten av juni jeg heller..

alt for lenge å vente.. vil bare se ett hjerte som slår jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Jeg var på UL i uke 9 og det var en utrolig opplevelse. Plutselig ble alt mer virkelig for både meg og samboeren min.Vi så fosteret godt og hørte hjertelyden. Fikk med to bilder av fosteret også som nå står i glass og ramme. Vi betalte 1200 på Majorstuaklinikken og den opplevelsen det var å se den lille for første gang kan ikke måles i penger altså.Jeg var også veldig fornøyd med gynekologen som tok seg god tid og sjekket i tillegg eggstokker, eggledere og livmorhals. Det var betryggende og høre at alt så bra ut.

Hvis dere har råd til å gjøre det så er det absolutt å anbefale;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring.

Jeg har hørt at de er veldig flinke der, og det er nærme jobben min, så da slipper jeg å ta fri hele dagen liksom. Gleder meg masse! Og siden vi skal fortelle nyheten til svigers i påsken erd et greit å ha sett det med egne øyne først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært på Majorstua klinikken og betalt denne prisen. Fikk da 3D ultralyd. Kunne se barnet på storskjerm pluss at legen tok opp ultralyden på CD som man kunne ha med seg hjem, og ha som minne og evt vise frem til venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i Lillestrøm i dag og da kostet det 500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...