Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #26 Skrevet 10. april 2006 Jeg jobber i barnehage. Må bare få si at der jeg jobber,har iallfall ikke vi reagert på at stemor er med på ulike arrangement som vi har i bhg. Det er sånn idag at "Ny-familier" har blitt veldig vanlige. Det er like gjerne stemor/far som henter/leverer i bhg. Vi blir ofte like godt kjente med dem. Derfor synest jeg det er helt naturlig at de også kommer på sommer-fester osv. Ville bare fortelle hvordan synet på dette er i vår barnehage.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #27 Skrevet 10. april 2006 Er påskefrokosten kun for mødrene og fedrene?? Her hos oss inviterer dem familien til påskeforkost. Om det er tante, onkel, søsken, foreldre, besteforeldre, stemor, biomor, stefar, biofar.. Spiller ingen rolle. Og jeg tørr tro at barna er stolte UANSETT hvem som kommer! Om det er påskeforkost i vår bhg, og jeg ikke kan så ville jo barnet mitt at min sambo skal komme! At noen kommer til deres frokost er jo poenget. Om barnefaren i tillegg kommer så er det jo dobbelt stas :-) Nei, tenk på barnet heller og legg vekk følelser ovenfor stepartene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå