Gå til innhold

Hvilke innkjøp har du gjort til babyen som du har hatt MINST nytte av?


Fru_Pigalopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm..bare jeg som bruker babybjørnen - og er super fornøyd?

 

Har utrolig mange feilkjøp av strømpebukser og body'er før jeg fant ut hvilke jeg likte. Kids of Norway-bunaden er ikke mye brukt, heller,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg er også superfornøyd med babybjørn bæresele (regner med det var den du mente). Hadde hatt tragisk hverdag uten den det første halve året. Den var rett å slett helt uunværlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er superfornøyd med vippestol, babybjørn, hettegensere, stelleveske (til 200) og helsestepper jeg.

Det jeg ikke fikk bruk for var at jeg hadde så mange sett med klær. Brukte som regel bare strømpebukse og body. Av og til en sparkebukse eller dress. Skulle hatt flere strømpebukser i stedet :) Bodyer i fransk størrelse med krave- altfor trange rundt halsen på en liten baby. Skal da ikke kvele dem da! Alt annet har jeg hatt meget god bruk for. Bruker alltid helseteppe eller annet teppe under dyna og pakker poden godt inn slik at han ikke skal sparke av seg dyna (har oppdaget tærne sine nå).Babysko er ikke praktiske før de går, men de er jammen meg søte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange sett med sengetøy, trenger ikke skifte såå ofte..

Snekkerbukser kommer bare opp i ansiktet...

Alle stive og ubehaglige dongeribukser..

20 par nusselige sokker som alle faller for og kjøper. Hadde holdt med 2. Bruker mest strømpebukse nå om vinteren og skikkelige ullsokker som jeg fikk mormor til å strikke. Strikkesokker med sløyfebånd er bare dillete og sitter ikke så godt.

Ergobæreselen håper jeg fremdeles å få brukt, men spedbarnsinnlegget er ubrukt og vokst i fra for lenge siden. Babybjørn er lettere å bruke syns jeg, men vond for ryggen..

Jakker uten stretch er vanskelige å få armene inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Bleiebøtte

-Klær med knapper på ryggen (sikkert ikke godt å ligge på)

-Klær med hette. og med glidelås som "skraper" i ansiktet.

-Bæresele

-Dritt stelleveske fra jysk

-Reiseseng (som vi aldri har fått bruk for)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi alt det du skrev ned har jeg hatt masse nytte av...hehe...

unnatt babysko da...jeg skjønte heller ikke at de ikke var noe vits å ha før hun ble født...hun bruker jo aldri sko...hehe

 

Har hatt minst bruk for:

 

Bæresele

 

hmm det var visst alt.

det meste har kommet godt i bruk her hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at så mange synes bleiebøtta er bortkastet, vi er kjempe glad for den. Det vi synes er bortkastet er:

 

-Uroen(for høy lyd og i veien)

-Bæreselen.(gullet la fort på seg og ble for tung å bære da jeg sliter med ryggen i fra før, da han var liten likte han den ikke,)

- Helseteppet(alt for stiv, selv etter flere vask) ullteppene fra Nøstebarn er kjempe fine.

Disse tingene kunne vi fint ha klart oss foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er fornøyd med bleiebøtta, baby bjørnen, vippestolen og hettegensrene og helseteppene jeg da.

 

Det jeg ikke har hatt like stor nytte av er:

- sokker - bruker nesten alltid strømpebukser med ullsokker utenpå

- sparkebukser - bruker joggebukser eller kjoler og skjørt

- todelte pysjer uten fot i str 68 - fryktelig søt men snuppa sparker av seg sokkene og overdelen sklir opp

- lekegrinda, mye greiere å ha henne på gulvet foreløpig iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-alle små søte sko

-ammeputa (herregud for en vits)

 

men men, når man går å gleder seg så blir det vel en del slike unyttige kjøp!???

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Minipillen hahahahaha :o) hmm, men de er jo ikke til babyen da..

 

-også alt av gensere (bruker kun bodyer)

-sparkebukser med fot, bena forsvinner jo opp i buksa og setter seg fast når han sparker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...