Gå til innhold

Siden for alle med JUNI-temin


_marit_20.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei alle sammen.

Jeg har termin 25.juni, venter en liten prins. Har en datter på 3 år fra før, så det blir spennende. Tror nok det kommer til å bli blanda følelser hos henne når det lille nurket kommer til verden.

Jeg er 50% sykemeldt pga bekkenløsning. Har vært sykemeldt hele tiden, først 100% pga av kvalme, så for bekkenløsning... Det går veldig fint, men merker jo at det blir tyngre for hver dag...

Lykke til til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) en liten junigutt ventes den 22.juni, vår førstefødte. I 100% jobb enda og i finfin form, håper det fortsetter sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har termin 23 juni og vi venter vår første og får en jente.

 

Studerer regnskap via nettet, men blitt mer vanskelig nå pga vond rygg...klarer ikke å sitte oppreist så lenge om gangen. Går til fysio, og takk og lov for det:-)

 

Lykke til med de siste tre månedene alle sammen, det blir mer morro jo nærmere vi kommer oss til juni. Har funnet ut at jeg regnes for å være høygravid fra ca den 15 mai (40 dager før termin), så da har jeg fått meg en litt nærmere dato å jobbe meg mot.

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 13 juni og skal føde på tønsberg. Har dere planer om å kjøpe brystpumpe, ammeinnlegg før fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 29. juni. Venter jente nr 2. Første er 8, snart 9 år. Merker at det er noen år siden sist, men det har gått bra til nå.

Er 50 % sykemeldt pga kynnere. Satser på å få 100 % sykemeld etter påske, merker at det begynner å bli tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen jeg har termin 30 juni skal føde i fredrikstad noen flere som skal det på rundt samme tid ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Jeg har termin den 13.06 og venter ei lita jente. Har vært 100% sykemeldt den siste mnd, men startet opp med 50% nå. Sykemeldinga har vært pga. kynnere - håper at jeg kan holde ut frem til fødselspermisjonen - er ikke noe moro å bare gå hjemme... Se forøvrig terminklubbsiden - der er det også lagt inne en presentasjonsside av alle junimammaene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel også egentlig termin i juni. min UL termin er 4juni. Men, jeg går etter mens termin som er 31mai da :o) føler den stemmer best igrunn. ;D får se når lille prinsessa bestemmer seg for å komme. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har termin i juni. Det blir nr 5 i rekken men første junibaby så det blir spennende å få sommerbaby: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 18.juni. Venter visstnok ei jente, men i det siste har jeg tenkt så mye "tenk om det blir gutt!". Syns nemlig jeg har guttemage.... Blir jo like glad uansett da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg har termin den 25. juni!

Er Trønder og skal føde på sykehuset Levanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12. juni og skal føde på Kongsvinger.

Har fra før en gutt på 12 og en jente på snart 4 år.

Vet ikke hva vi får denne gangen.

Er 50% sykmeldt pga. bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 28. juni (menstermin 6. juni...) - venter nummer 1 som ser ut til å være en liten gutt! Gleder oss veldig begge to her, og er veldig spente. Er for tiden 100 % sykemeldt siden jeg nettopp har kommet ut av sykehuset igjen, har såkalt hyperemesis- (ekstremkvalme) svangerskap og slitt en del med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...