Gå til innhold

Siden for alle med JUNI-temin


_marit_20.06

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har termin 20 juni.

Her kan vi bli kjent med hverandre og følge hverandre nå det siste trimestret.

Flere juni-barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mm... her er ett. 17 juni sånn ca. en rar blanding av veldig lenge til, og altfor kprt... :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg fødte 15. juni for snart 3 år siden og det var en kjempegrei mnd å føde i, så vi valgte juni- barn en gang til vi hihi :)

 

Hvordan er det med dere er der i 100% jobb?

Jeg har jobbet 50% en stund nå, men skal gå ut i 100% sykemld på fredag pga bekkenløsning og "nerver i klem"...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha junibaby. Nærmere bestemt 22. juni i følge UL. Jeg jobber fremdeles 100 %, men merker at det begynner å bli tyngre. Håper å jobbe ut denne mnd i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 18 juni jeg. Det er mitt tredje, og denne gangen er det en gutt. Har jenter fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 3.juni her:-) Har en liten gutt på 2,5 år fra før og får mest sannsynlig en jente denne gangen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sein juni baby her. 26. Dette er min 3 og nå syns jeg tia går for fort.. Hjelp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har temin den 9 juni, vi har en gutt og ei jente fra før. Vi gleder oss en masse, både vi store og små.

 

Bekkenløsning her og, 50% sykemeldt for tiden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 26 juni. Kommet over hit idag. Har en sønn på 4 fra før av. Har ikke vært så flink til å skrive på de andre trimestrene... Men er en flittig leser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Ganske ny her jeg! Venter vår tredje jente 9 juni, gleder oss alle sammen!

 

100% sykmeldt pga premature rier fra uke 26!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.har termin 3.juni...men håper på mai bebis da:o)har menstermin 20mai så...hhi...venter ei lita prinsesse og har vært 100% sykemeldt fra jobben fra uke 24....men studerer fulltid, så det hadde blitt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :o)

 

E 100% sykemldt pga ryggen.

 

Kordan e det å ha en liten en på sommerstid?

Har ei fra før men født i november..

Syns det va ei kjekk tid æ da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har termin 27. juni. tiden går kjempefort synes jeg!! deilig. jobber fortsatt full tid, og håper å gjøre det i 2 mnd til, før permisjonen begynner!! gleder meg masse til gutten vår kommer! deilig å få på sommeren, blir masse trilleturer da ja;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin samme dag som deg, 20.juni. Venter da nr 3 som er ei jente, har en gutt og en jente fra før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 9.juni. Håper den siste tia går fort. Hun er så livlig i magen..

 

Er litt sykemeldt nå, men blir nok 100% sykemeldt etter påske. Det begynner å bli veldig tungt, men er jo kjekt med stor mage også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Har mens termin 06.06.06 og Ul termin 14.06.06

Min/vår første, kansje prinsesse??

Sykemeldt 70% pga bekkenløsning. (Burde vert 100, men det nekter jeg, blir så deppa).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til dere - gå inn på Terminklubber i den orange menyen - så finner dere et helt forum bare for dere med juni-termin :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...