Gå til innhold

Siden for alle med JUNI-temin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei alle sammen.

Jeg har termin 25.juni, venter en liten prins. Har en datter på 3 år fra før, så det blir spennende. Tror nok det kommer til å bli blanda følelser hos henne når det lille nurket kommer til verden.

Jeg er 50% sykemeldt pga bekkenløsning. Har vært sykemeldt hele tiden, først 100% pga av kvalme, så for bekkenløsning... Det går veldig fint, men merker jo at det blir tyngre for hver dag...

Lykke til til dere alle :)

Annonse

Hei,

Jeg har termin 23 juni og vi venter vår første og får en jente.

Studerer regnskap via nettet, men blitt mer vanskelig nå pga vond rygg...klarer ikke å sitte oppreist så lenge om gangen. Går til fysio, og takk og lov for det:-)

Lykke til med de siste tre månedene alle sammen, det blir mer morro jo nærmere vi kommer oss til juni. Har funnet ut at jeg regnes for å være høygravid fra ca den 15 mai (40 dager før termin), så da har jeg fått meg en litt nærmere dato å jobbe meg mot.

klem fra meg

Jeg har termin 29. juni. Venter jente nr 2. Første er 8, snart 9 år. Merker at det er noen år siden sist, men det har gått bra til nå.

Er 50 % sykemeldt pga kynnere. Satser på å få 100 % sykemeld etter påske, merker at det begynner å bli tungt.

Annonse

Hallo! Jeg har termin den 13.06 og venter ei lita jente. Har vært 100% sykemeldt den siste mnd, men startet opp med 50% nå. Sykemeldinga har vært pga. kynnere - håper at jeg kan holde ut frem til fødselspermisjonen - er ikke noe moro å bare gå hjemme... Se forøvrig terminklubbsiden - der er det også lagt inne en presentasjonsside av alle junimammaene!

Jeg har vel også egentlig termin i juni. min UL termin er 4juni. Men, jeg går etter mens termin som er 31mai da :o) føler den stemmer best igrunn. ;D får se når lille prinsessa bestemmer seg for å komme. hehe

Termin 28. juni (menstermin 6. juni...) - venter nummer 1 som ser ut til å være en liten gutt! Gleder oss veldig begge to her, og er veldig spente. Er for tiden 100 % sykemeldt siden jeg nettopp har kommet ut av sykehuset igjen, har såkalt hyperemesis- (ekstremkvalme) svangerskap og slitt en del med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...