Gå til innhold

Nyyyyydelige brownies muffins!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så morsomt at muffinsene får så god respons! Synes dem sjøl er farlig gode altså....

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Takk for kjempegod oppskrift!!

Dette var bare snadder :-)

Og så genialt at man også kan servere dem til de med melkeallergi ved å bruke smør uten melk!!

Skrevet

Nå står de i ovnen, så nå er jeg spent:-)

Skrevet

Ja, da skal jeg lage muffinsene igjen for 2. gang denne uka! Pokker heller, at de skal være såååå gode! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Dytter lit på denne, skal lage i hjerteformer i dag:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Bruker 20 min.på å lage og steke disse. Raskt og veldig godt! Pleier ikke bruke vaniljesukker og steker dem bare i ca.10 min.

Ta dem rett ut av ovnen og spis glovarme med skje sammen med is, eller vent til de er avkjølt og rukket å bli "brownies" (Sprø utenpå og myke inni.) hvis de spises uten tilbehør.

NAMNAM.

Skrevet

Tenkte jeg skulle lete etter en god dessert oppskrift til Søndagsmiddagen, og så "ramla" jeg over denne her :o) Etter å ha lest alle positive tilbakemeldinger, så blir det brownies muffins, med en klatt pisket krem til :o)

Gleder meg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg laget disse i går - kanongode - MEN - de falt sånn sammen!! Skal de det, eller har jeg gjort noe galt? Stekte de i nøyaktig 13 min på 200 grader jeg, og tok de ut og ventet litt. De datt helt sammen....

Hjelp!

Skrevet

De skal jo være litt deigete/myke inni, så ja, de "skal" falle litt sammen.

:)

Skrevet

Huff - skal de falle SÅ masse sammen at de ser ut som brune sandkaker? Hvis jeg bruker noe bakepulver i - blir de "ødelagt" da? Evnt dårlige?

Skrevet

Det er jo brownies, da ... Brownies er flate kaker.

Skrevet

Er browniesmuffinsene fra det søte liv like gode?

• 1 måned senere...
Skrevet

Kjempe gode!! :)

Mannen trodde jeg hadde jukset med sånn ferdig pose på 1-2-3, siden det gikk så raskt. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg skal i konfirmasjon i morgen og er blitt bedt om å bake litt muffins til barna. Tenkte jeg skulle ta med noen slike også!

Men, dersom jeg baker dem i kveld og de skal spises i to-tiden i morgen. Er de fortsatt gode da? Dersom jeg pakker dem inn i noe blir det kanskje ikke noen sprø skorpe...bør jeg kanskje fryse dem når de er avkjølt å ta opp i morgen?????

Gleder meg til å prøvesmake da...Artig at så mange liker den...

Er litt redd at de ikke skjønner at det er brownies-muffins og tror jeg har stekt muffinsene for lite...at de ikke skal være så rå inni...

Men, kan ikke forstå at det ikke blir populært etter disse anbefalingene:-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Dytter denne opp igjen :o) disse bakte jeg for n'te gang for noen dager siden og de ble like gode denne gangen også :o)

• 1 måned senere...
Skrevet

Disse skal jeg bake en dag og fryse ned til barselbesøk. Høres farlig gode ut!

Skrevet

Måtte jo bare prøve denna jeg og, og slo til med dobbel dose...skjønte liksom ikke helt hva alle var så henrykte over? Men nå når jeg skulle inn å kommentere det så ser jeg jo at jeg har glømt å ha i vaniljesukker, haha! =P

Så jeg får prøve igjen en anna dag.

Skrevet

hvor i ovnen har dere stekt muffinsene? har innmari lyst å prøve meg på denne oppskriften:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...