Gå til innhold

Nyyyyydelige brownies muffins!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vanlig smør og ikke margarin du bruker, ikke sant??

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det er litt seint å svare nå men...jeg bruker Melange når jeg lager disse.

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Denne oppskrifta bør ligge høyt opp hele tida, anbefaler ALLE å prøve den!! Sykt gode kaker! Etter å ha lest tråden dobla jeg oppskrifta med en gang, smart trekk! Da kan bare babyen komme, for nå er frysa full av muffins til barselbesøk!

Skrevet

De var veldig populære. Eldstemann her ble helt fra seg når han ikke fikk mer.. doblet oppskriften og nå er det ikke mer igjen..

Skrevet

wow disse var kjempe gode!!!!!!! og saa enkle aa lage da, toppers! anbefalles!! :)

Skrevet

Ble tipset om oppskriften sist mekkatreff-

Så på valentine ble det bakt hjertemuffins :) De ble kjempegode. Og så var de veldig lette å lage.

Takk for super oppskrift. Bestefar har bursdag neste uke så skal bake til ham da. Han er en skikkelig godtegris så han blir sikkert kjempeglad.

Skrevet

Blir disse klissete inni eller skal de være "godt" stekt?

Skrevet

Mine ble litt klissete inni: akkurat som brownies! Hadde i tillegg litt hakket sjokolade oppi!

Jeg doblet oppskriften og muffinsene ble veeeldig gode! Tok de litt store muffinsformene av papir.

Skrevet

takker for god oppskrift! Den er knallgod! Har laget brownies flere ganfer og fått masse skryt!!!

Skrevet

pingi23, du bruker kokesjokolade, hakk opp og rør inn i deigen, sjokoladen smelter men når du tar muffinsene ut og lar de kjøle så stivner sjokoladen igjen og da er den sånn hard med biter om du skjønner

Skrevet

må bare hive meg på hyllestene til denne oppskriften. Farlig gode, veldig enkle - anbefales!!

Skrevet

Denne skal jeg lage når snuppa er i seng i kveld :)

Skrevet

Nå er de nettopp tatt ut av ovnen, og lukter herlig. Gleder meg masse til å smake!!!

Skrevet

Hva gjør jeg feil.nå har jeg laget disse to ganger.De er jo gode på smak, men jeg blir så lei meg.......når di står i ovnen er de store og luftige, men når jeg tar dem ut etter 13 min så detter de sammen.

skal det være slik da??

Skrevet

Di blir ikke luftige altså. Skal heller være litt "rå" som brownies er.

• 2 uker senere...
Skrevet

Og jeg som ikke egentlig liker muffins!! de var utrolig goe!!!!!!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Disse bakte jeg idag, og de var en kjempestor hit ;o) Takk for tipset! Disse blir nok bakt mange flere ganger ja! Og så lettvinte de er å lage :o)

Skrevet

iiikkk er det bare jeg som fikk de muffinsene til å bli nesten flate:o(

var utrolig gode, men hva gjorde jeg galt? hvor i ovnen stekes de?

Skrevet

Tror ikke det er meningen at de skal bli fluffy som vanlige muffins :o) Mine ble også nedsunkne, men fikk sånt fint mønster hvor de sprekte opp.

Skrevet

Browniesene er dødsgode, men jeg kunne tenkt meg å prøve med mindre sukker. Må jeg da ta mer av noe annet, f.eks mel slik at totalmengden blir det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...