Kathrine. Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Fascinerende hvor redd media er for å skrive om muslimske terrorister. Hvorfor skal de skjermes? Synes det har vært vanskelig å finne informasjon om flyet mellom Dubai og Israel denne uka. Vanskelig å finne informasjon første døgnet. Nyhetene har vært langt nede på sidene til avisene og nå i dag er overskriftene til Dagbladet og VG "Piloten var ilagt flyforbud i hjemlandet" og "Var ilagt flyforbud" På NRK finner jeg ingenting i dag. Det er forsåvidt greit, om det var slike overskrifter nettavisene pleide å gå for, men ofte er det store røde bokstaver om KRISE og skrikende overskrifter som skal lure oss inn. Andre som også synes forskjellsbehandlingen og berøringsangsten i media er latterlig?
TheWitch Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Enig og det samme gjelder opptøyene i Frankrike.
Kathrine. Skrevet 10 timer siden Forfatter #3 Skrevet 10 timer siden TheWitch skrev (54 minutter siden): Enig og det samme gjelder opptøyene i Frankrike. Er det muslimer som står bak de også? Ikke den vanlige franske elev? Det visste jeg ikke.
TheWitch Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Kathrine. skrev (1 time siden): Er det muslimer som står bak de også? Ikke den vanlige franske elev? Det visste jeg ikke. Det begynte vel med skoleelever, men etter at de begynte å brenne ned skoler så har de dukket opp eldre med palestinaflagg. Nå er det ikke mulig å se religon på folk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå