Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:28 #26 Skrevet torsdag kl 17:28 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Da jeg så han første gangen fikk jeg uvanlig tiltrekning med en gang. Det er bare noe med hele han. Tviler på han syntes jeg er creepy, da ville han neppe hatt mld/bilde av meg. Anonymkode: 7b743...cc3 DET er creepy. Anonymkode: fcb90...022
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:47 #27 Skrevet torsdag kl 17:47 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): DET er creepy. Anonymkode: fcb90...022 Hva er nifst med å bli tiltrukket av noen? Anonymkode: 1a7d8...545
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:17 #28 Skrevet fredag kl 06:17 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Forskjellen ligger i attraktivitet. Hvis han syntes du ikke var attraktiv ville han jo oppfattet deg som nifs. At han synes du er attraktiv gjør jo at du ikke er nifs. Men for ei fremmed på nett som ikke synes du er attraktiv oppfattes noe slikt som nifst. Anonymkode: 1a7d8...545 Han så jo hvordan jeg så ut på insta først og fremst. Så spurte om flere bilder etter bilde nr 1. Tok itillegg 🔥 på bildene jeg sendte, så jeg tror ikke det har noe med attraktivitet å gjøre. Mulig han fant ut at jeg kjente/rotet med broren hans som ikke lever. Det er kanskje emosjonelt eller at det rett og slett bare blir feil. Anonymkode: 7b743...cc3
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:19 #29 Skrevet fredag kl 06:19 Anonym bruker skrev (12 timer siden): DET er creepy. Anonymkode: fcb90...022 Ja fydda. Tipper menn syntes det traumatisk at ei dame er tiltrukket😏😳 Anonymkode: 7b743...cc3
Anonym bruker Skrevet fredag kl 07:29 #30 Skrevet fredag kl 07:29 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han så jo hvordan jeg så ut på insta først og fremst. Så spurte om flere bilder etter bilde nr 1. Tok itillegg 🔥 på bildene jeg sendte, så jeg tror ikke det har noe med attraktivitet å gjøre. Mulig han fant ut at jeg kjente/rotet med broren hans som ikke lever. Det er kanskje emosjonelt eller at det rett og slett bare blir feil. Anonymkode: 7b743...cc3 Det er ikke ett kompliment at folk setter flammer på bildene dine. Og det kan hende han bare ombestemte seg. Alt trenger ikke ha en dypere mening... Anonymkode: fcf93...f50
Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:04 #31 Skrevet fredag kl 11:04 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er ikke ett kompliment at folk setter flammer på bildene dine. Og det kan hende han bare ombestemte seg. Alt trenger ikke ha en dypere mening... Anonymkode: fcf93...f50 Han har tydelig ombestemt seg. Men var uansett superivrig mandag og tirsdag. Da var vi stucked begge to på instaen. Mulig han kjeda seg Anonymkode: 7b743...cc3
Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:48 #32 Skrevet fredag kl 11:48 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Han har tydelig ombestemt seg. Men var uansett superivrig mandag og tirsdag. Da var vi stucked begge to på instaen. Mulig han kjeda seg Anonymkode: 7b743...cc3 Pust rolig. Ingen forhold avgjøres på Snap eller på to dager. Anonymkode: fcb90...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå