Gå til innhold

Liker menn at damer tar initiativet, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter mine mange møter med gutter/menn somregel aldri tatt initiativ. Det er som regel de som prøver seg. 

Nå etter at jeg møtte en fyr jeg har likt ei god stund men ikke sett på flere år. Tok jeg tak og skrev til han. Det var etter jeg så han ved panteautomaten, jeg kom rett bak han. Vi hilste ikke fordi vi kjenner ikke hverandre. Jeg bare vet hvem han er iom at jeg kjente godt til hans nå avdøde bror. ❤️

Jeg skrev på insta og fikk umiddelbart mld tilbake om hvem jeg var. Vi snakket løst om ting, trening og han tok et selfie. Han ville jeg skulle ta også. Igår følte jeg at jeg tok litt for nye kontakt så prøver å roe ned. Det aller rareste er at jeg vet han bor i mitt nabolag. Det vet ikke han... Han flyttet hit nettopp. 

Nå har han ikke svart siden igår kveld og jeg stopper litt nå. Er dette litt turn OFF for en mann eller omvendt? 

Anonymkode: 7b743...cc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tar daglig kontakt er det mange som ville fått hetta, uansett om de er mann eller kvinne....

Anonymkode: e1d51...b8d

Skrevet

Klokka er 9 og han har ikke svart siden i går kveld... han sover vel da, eller har reist på jobb

Anonymkode: fcf93...f50

Skrevet

Menn er vel like forskjellige som damer. Jeg synes alltid det er rart når det kommer spørsmål om hva menn som gruppe liker, og også når svarene er "ingen menn liker..." eller "menn er jegere" osv. Det er selvfølgelig kjønnsforskjeller på gruppenivå, men de er ikke så relevante for å forstå den enkelte mann. For min egen del ville kanskje først blitt litt smigret av at noen tok kontakt med meg sånn ut av det blå. Hvis vedkommende deretter tok mye kontakt, ville jeg blitt betenkt, og lurt på hva som får en fremmed til å være så interessert, og om denne andre kunne blitt for mye for meg. Det at han holder igjen på svarene er nok et signal om at du bør roe ned, og la ham få mer rom. På den annen side - hvis det er denne intensiteten du foretrekker, så bør du kanskje kjøre på. Hvis du følger hans tempo, blir du kanskje både usikker og misfornøyd. Hvis han vil ha laber bris og du vil ha en stormvind, passer dere kanskje ikke så godt sammen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har etter mine mange møter med gutter/menn somregel aldri tatt initiativ. Det er som regel de som prøver seg. 

Nå etter at jeg møtte en fyr jeg har likt ei god stund men ikke sett på flere år. Tok jeg tak og skrev til han. Det var etter jeg så han ved panteautomaten, jeg kom rett bak han. Vi hilste ikke fordi vi kjenner ikke hverandre. Jeg bare vet hvem han er iom at jeg kjente godt til hans nå avdøde bror. ❤️

Jeg skrev på insta og fikk umiddelbart mld tilbake om hvem jeg var. Vi snakket løst om ting, trening og han tok et selfie. Han ville jeg skulle ta også. Igår følte jeg at jeg tok litt for nye kontakt så prøver å roe ned. Det aller rareste er at jeg vet han bor i mitt nabolag. Det vet ikke han... Han flyttet hit nettopp. 

Nå har han ikke svart siden igår kveld og jeg stopper litt nå. Er dette litt turn OFF for en mann eller omvendt? 

Var ikke du kjæreste med den avdøde broren?

Anonymkode: f3452...a64

Skrevet
Iiiiik skrev (44 minutter siden):

Menn er vel like forskjellige som damer. Jeg synes alltid det er rart når det kommer spørsmål om hva menn som gruppe liker, og også når svarene er "ingen menn liker..." eller "menn er jegere" osv. Det er selvfølgelig kjønnsforskjeller på gruppenivå, men de er ikke så relevante for å forstå den enkelte mann. For min egen del ville kanskje først blitt litt smigret av at noen tok kontakt med meg sånn ut av det blå. Hvis vedkommende deretter tok mye kontakt, ville jeg blitt betenkt, og lurt på hva som får en fremmed til å være så interessert, og om denne andre kunne blitt for mye for meg. Det at han holder igjen på svarene er nok et signal om at du bør roe ned, og la ham få mer rom. På den annen side - hvis det er denne intensiteten du foretrekker, så bør du kanskje kjøre på. Hvis du følger hans tempo, blir du kanskje både usikker og misfornøyd. Hvis han vil ha laber bris og du vil ha en stormvind, passer dere kanskje ikke så godt sammen. 

Ja det er sant det du sier her. Jeg stilte et spm igår kveld og han så den idag morges. Jeg skal såklart ikke sende mer nå før han sender. Jeg får også fort avsmak om noen blir for på, men jeg ble så revet med i samtalen iforgårs. Vi sendte litt bilder og han tok ❤️ på bildene og så videre, å så videre. Jeg roer ned. Håper ikke han har gitt opp helt enda. Så intens var jeg nok ikke. 

Er bare reddjeg ødela det med å si «utrolig at jeg fant deg her inne», det var ikke vondt ment. Tror uansett et feilskjær av ord resulterer i at han stopper, hvis han i utgangspunktet er interessert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Var ikke du kjæreste med den avdøde broren?

Anonymkode: f3452...a64

Ikke kjæreste. Vi hang sammen en periode, flørtet litt og gode venner igrunnen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ja det er sant det du sier her. Jeg stilte et spm igår kveld og han så den idag morges. Jeg skal såklart ikke sende mer nå før han sender. Jeg får også fort avsmak om noen blir for på, men jeg ble så revet med i samtalen iforgårs. Vi sendte litt bilder og han tok ❤️ på bildene og så videre, å så videre. Jeg roer ned. Håper ikke han har gitt opp helt enda. Så intens var jeg nok ikke. 

Er bare reddjeg ødela det med å si «utrolig at jeg fant deg her inne», det var ikke vondt ment. Tror uansett et feilskjær av ord resulterer i at han stopper, hvis han i utgangspunktet er interessert. 

Hvorfor tenker du at det skiulle kunne oppfattes som vondt ,ment?

Anonymkode: fafb5...e66

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Fordi det betyr at han ikke klarer å jakte derfor må hun gjøre det?

Anonymkode: 1a7d8...545

Skrevet

Mange menn liker når damer tar initiativ 

Anonymkode: 96f95...c88

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Fordi det betyr at han ikke klarer å jakte derfor må hun gjøre det?

Jeg vet ikke hva som skjedde men han ble veldig stille idag.😅 

Igår spurte han etter bilde, tok til og med et 😘 med. Idag virker han opptatt da. Sikkert mye å gjøre. Kan vel snu så lett, men høres rart ut da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Fordi jeg virket kanskje litt stalker eller helt på tuppa etter han. Han lurte jo på hvem jeg var og lurte vel også på åssen jeg fant han. 🫡 Han virker ikke så interessert nå, eller så gjør han seg litt kostbar som vi alle vet at vi blir enda mer på. 

Skrevet

Men hvordan forventer du egentlig at han skal reagere? Forventer du at han er blitt interessert i deg bare fordi dere har kommunisert på Instagram?

Anonymkode: 1599b...8ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men hvordan forventer du egentlig at han skal reagere? Forventer du at han er blitt interessert i deg bare fordi dere har kommunisert på Instagram?

Nei absolutt ikke. Han ga meg bare litt komplimenter, et slengkyss og sånn da. Så håpa vel litt da 😏 Men gøy så lenge det varte da. Skjønner bare ikke helt, fordi om jeg den ene dagen viser interesse den ene dagen, så svitsjer jeg ikke neste dag. Bare litt sånn prinsipiell forvirring her. 

Skrevet

Jeg hadde jo lyst å spør om et treff en dag iom at responsen var bra og han ville ha bilder av meg, enda godt jeg ikke gjorde det. Vil vel få et nei da

Skrevet

Djis så desperat. Er ønske om bilder og sussemunn virkelig nok til å gå helt av skaftet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Djis så desperat. Er ønske om bilder og sussemunn virkelig nok til å gå helt av skaftet?

Nei men jeg skjønner jo at han ikke kommer til å skrive mer? 

Aner du hvor lenge jeg har siklet etter han her, sånn inni meg. 

Skrevet
Iiiiik skrev (11 timer siden):

Hvis du følger hans tempo, blir du kanskje både usikker og misfornøyd. Hvis han vil ha laber bris og du vil ha en stormvind, passer dere kanskje ikke så godt sammen

Jeg kommer ikke til å sende noe enda nei. Vente ett par dager før jeg spør han ut eller er d et big NO? Må ha ærlighet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Nei men jeg skjønner jo at han ikke kommer til å skrive mer? 

Eller så er han opptatt i dag. Eller så har han dame. Eller så har han ikke lyst. 

Skrevet

Dette blir litt stalking-aktig. Er han interessert så sender han deg melding.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Eller så er han opptatt i dag. Eller så har han dame. Eller så har han ikke lyst. 

Han kan ha dame selvom han spurte meg om selfie bilde med et kyss tegn. Trodde bare det var bekreftelse nok på at han var singel ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Han kan ha dame selvom han spurte meg om selfie bilde med et kyss tegn. Trodde bare det var bekreftelse nok på at han var singel ☺️

Hehe, neij. Har da fått så mange forespørsler fra menn som ikke er single så det er nok ingen fasit 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Du har jo ikke sett han på flere år, ikke kjenner du han heller.

Sorry, men det høres litt småcreepy ut.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du har jo ikke sett han på flere år, ikke kjenner du han heller.

Sorry, men det høres litt småcreepy ut.

Da jeg så han første gangen fikk jeg uvanlig tiltrekning med en gang. Det er bare noe med hele han. Tviler på han syntes jeg er creepy, da ville han neppe hatt mld/bilde av meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Da jeg så han første gangen fikk jeg uvanlig tiltrekning med en gang. Det er bare noe med hele han. Tviler på han syntes jeg er creepy, da ville han neppe hatt mld/bilde av meg. 

Forskjellen ligger i attraktivitet. Hvis han syntes du ikke var attraktiv ville han jo oppfattet deg som nifs. At han synes du er attraktiv gjør jo at du ikke er nifs. Men for ei fremmed på nett som ikke synes du er attraktiv oppfattes noe slikt som nifst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...