Gå til innhold

Konstruktiv kritikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Konsekvenser for den som vasket dårlig og ikke gjorde jobben sin skikkelig mener du?

Anonymkode: 368f1...267

Det er ikke opp til de ansatte å leke sjef for renholderen.

Anonymkode: 823aa...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Konsekvenser for den som vasket dårlig og ikke gjorde jobben sin skikkelig mener du?

Selv ligger du aldri bakpå oppgaver når du må dekke for noen som er syke? Hvis du har flere oppgaver enn du klarer å utføre ila arbeidsdagen så er det DIN skyld, og ikke ledelsen som ikke har satt inn vikar?

Anonymkode: ec2bf...c99

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Jeg synes situasjonen er litt merkelig. Hvor ofte har dere renhold og hvor skittent kan det bli på et møterom? Om man har sølt en kaffeflekk er det vel naturlig at man tørker opp etter seg selv? 
Hvis det er slik at dette møterommet alltid hoppes over, er det jo naturlig å ta dette med firmaet dere har hyret inn. Alternativt kan dere gi beskjed til den som vasker om at hun må huske å ta dette rommet ved første anledning. Jeg synes ikke det er en anledning å måtte vaske innimellom ben på møtedeltagerer når vedkommende kan vaske mellom møtene når det er bedre plass, 

På min arbeidsplass vaskes det gjerne mens vi jobber. Da tar vi en liten pause og gir den som vasker plass til å vaske uten at vi er i veien. Det samme vi jeg tro de gjør på skoler og i barnehager om de har vask i arbeidstiden. Da vasker man mens barna er ute eller i et annet rom.   

Det er jo klart at kontorene ikke skal være skitne selv om de har sykdom, men man skal vel ha sykdom ganske lenge, eller en kontorstab som ikke tørker opp når de søler, for at man merker dette med det første. Har det vært slik lenge, er det på sin plass å ta det opp med firmaet for da får dere ikke det renholdet dere betaler for. 

Anonymkode: f0125...467

Nei altså vi har barn som ikke er friske, e har sine utfordringer. Så det lå brødsmuler og brunost på gulvet, var derfor hum plukket opp renholderen. Helt greit at renholderen ikke visste vi skulle sitte på det pauserommet iom at vi svitcher rom, at hun itillegg hadde vikar jobb og ikke rakk dette, så kunne nok denne kollegaen min vært mildere. Hun er eldst av alle oss og kan være kvass til tider, særlig mot henne

Anonymkode: b09a4...489

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nei altså vi har barn som ikke er friske, e har sine utfordringer. Så det lå brødsmuler og brunost på gulvet, var derfor hum plukket opp renholderen. Helt greit at renholderen ikke visste vi skulle sitte på det pauserommet iom at vi svitcher rom, at hun itillegg hadde vikar jobb og ikke rakk dette, så kunne nok denne kollegaen min vært mildere. Hun er eldst av alle oss og kan være kvass til tider, særlig mot henne

For noen griser av noen ansatte. Ledelsen får be dere kun spise på anviste plssser og ikke på møterom. Siviliserte mennesker legger ikke igjen mat etter seg på gulvet. For øvrig er det ingen som blir syke av smuler og brunost på gulvet. Ikke barna til de som har vært i rommet heller.

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

For noen griser av noen ansatte. Ledelsen får be dere kun spise på anviste plssser og ikke på møterom. Siviliserte mennesker legger ikke igjen mat etter seg på gulvet. For øvrig er det ingen som blir syke av smuler og brunost på gulvet. Ikke barna til de som har vært i rommet heller.

Ja hun ville iallefall ha det rent før hun satt seg med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei. Konsekvens for den som måtte jobbe ekstra pga sykdom hos andre. 

Vær så god. 

Anonymkode: 6b89c...244

Skrevet

Nei, der mente jeg ikke, og det vet du veldig godt.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke opp til de ansatte å leke sjef for renholderen.

Enig, på samme måte som det ikke er opp til deg å svare på vegne av meg slik du gjør her. For en ironi! 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Selv ligger du aldri bakpå oppgaver når du må dekke for noen som er syke? Hvis du har flere oppgaver enn du klarer å utføre ila arbeidsdagen så er det DIN skyld, og ikke ledelsen som ikke har satt inn vikar?

Slutt å utgi deg for å være meg!

Vil du svare på spørsmål som er rettet til noen andre, fint, men skriv i det minste «Ikke meg du spør, men…»

Anonymkode: de504...45c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Enig, på samme måte som det ikke er opp til deg å svare på vegne av meg slik du gjør her. For en ironi! 

Vil du svare på spørsmål som er rettet til noen andre, fint, men skriv i det minste «Ikke meg du spør, men…»

Det er et forum og vi svarer hvem vi vil. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vær så god. 

Igjen, kutt ut å svare på vegne av meg, og i den grad du gjør det, skriv i det minste at du gjør det.

Hva i alle dager gjør dere mennesker her inne med et tastatur, dere evner jo ikke å oppføre dere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er et forum og vi svarer hvem vi vil. 

Det eneste dere gjør er å bevise for verden at dere ikke er i stand til sivilisert samtale. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Dette er et diskusjonsforum og jeg svarer hvem jeg vil. Jeg svarer for meg selv,  ingen andre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Hvordan i alle dager klarte du å tolke mitt svar til at jeg skulle utgi meg for å være deg…? Veldig spesielt.

Skrevet

Vær så god. 

Ja det ble mye for henne

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Selvfølgelig er det det. Kan hvem som helst få bort til deg og be deg gjøre jobben din, og presse deg til å utføre den i folks påsyn? Hvis du ligger etter med oppgavene dine fordi du har dekket opp for sykdom, så kan random person gå bort til deg og si «så, kom og gjør jobben din! Nå!»? Disse menneskene har ingenting med å beordre vaskedamene til noe som helst! Er de misfornøyde med renholdet så går de via rette kanaler. Kanskje lederen for renhold skjønner at det må skaffes vikarer hvis noen er syke.

Ja jeg tenker heller det! Her er det egentlig sjefen som må sette seg til ansvar og skaffe vikarer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...