Gå til innhold

Kvinner som gråter på busser og trikker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Imponerende.

Anonymkode: 21db1...466

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Uten tvil 

Anonymkode: 73e23...cc3

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det angrep å stille spørsmå og nå, jaja

Anonymkode: b701e...531

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Så samfunnet er for hardt og uempatisk, men menn som viser empati for en gråtende kjæreste er et sykdomstegn?

Anonymkode: 5a9d9...d5c

«Så du mener altså at…?»

I dag er det søndag så da er det kanskje flere enn jeg som har tid til å lese en tråd fra 2008, den gangen kvinner var sterke, smarte, reflekterte, selvstendige, og hadde sex og interesser for sin egen del.

Legg merke til hvor annerledes kvinner hørtes ut på den tiden. Ikke noen onelinere for å høres «smart» ut, ikke noen fresende sarkasme for å sette andre kvinner «på plass». Ahhh, det var tider :) 

Anonymkode: f703f...9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

«Så du mener altså at…?»

I dag er det søndag så da er det kanskje flere enn jeg som har tid til å lese en tråd fra 2008, den gangen kvinner var sterke, smarte, reflekterte, selvstendige, og hadde sex og interesser for sin egen del.

Legg merke til hvor annerledes kvinner hørtes ut på den tiden. Ikke noen onelinere for å høres «smart» ut, ikke noen fresende sarkasme for å sette andre kvinner «på plass». Ahhh, det var tider :) 

Hvis du ikke tåler at det stilles spørsmål uten å bli sur, så er det på tide å logge av litt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du ikke tåler at det stilles spørsmål uten å bli sur, så er det på tide å logge av litt.

Jeg har fått nok eksempler nå :) 

Skrevet
prebs skrev (6 timer siden):

Hvor er hun blitt av i verden? 

Nøffemor sitter nok på buss og trikk og gråter over å gå med hårbånd eller kjole. Evt skriver hun innlegg om at andre gjør det.

Anonymkode: 9ee26...187

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nøffemor sitter nok på buss og trikk og gråter over å gå med hårbånd eller kjole. Evt skriver hun innlegg om at andre gjør det.

Hvis hun ikke er blitt spist opp innenfra.

Anonymkode: e483e...fda

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har fått nok eksempler nå :) 

Sliter du med å finne din plass i verden? Føler du at du ikke helt hører til i denne tidsepoken? Det virker som du tror at du opplever ting annerledes enn andre. 

Anonymkode: 80d1a...f96

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

maten har endret seg (før spiste man mat som hang sammen med lukket munn, nå gjelder det å slafse og spise med skje)

Hva slags mennesker omgir du deg egentlig med? 

Anonymkode: 2ce4f...b2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Dævver! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

.

Min mistanke er at dette handler om tidsånden. På samme måte som trådene ikke er til å kjenne igjen her inne (før var det hyggelig, nå sitter angrepene løst) og maten har endret seg (før spiste man mat som hang sammen med lukket munn, nå gjelder det å slafse og spise med skje) så tror jeg også livet om bord på kollektivtrafikken har endret seg.

Slafse og spise med skje?? Spiste man ikke med skje "før i tiden"? 

Og jeg lurer også på hvilke miljøer du beveger deg i, jeg opplever svært sjelden at folk gråter, slafser og pjusker, faktisk. 

Skrevet

Og hva er det egentlig med de damene på trikker og busser som strikker og hekler med de gråter? 

Får de til å strikke mens de gråter? Klarer de å telle masker mens de strikker og gråter? 

Anonymkode: 38503...b5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Og hva er det egentlig med de damene på trikker og busser som strikker og hekler med de gråter? 

Får de til å strikke mens de gråter? Klarer de å telle masker mens de strikker og gråter? 

Anonymkode: 38503...b5c

Nå fikk jeg et fantastisk bilde på netthinnen. Ser for meg en buss full at kvinner i alle aldre hvor tårene sildrer stille ned i håndarbeidet i fanget mens rådville menn sitter ved siden og pjusker (er litt usikker på hva som ligge i det, egentlig) febrilsk på sin kjære. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...