Anonym bruker Skrevet 9. september #26 Skrevet 9. september Jeg har hatt en slik nabo. Jeg lærte meg dengang å si høflig: ja, jeg satt her og nøt stillheten. Prøv det og se hva som skjer. Hvis hun ikke tar det, sier du at du nå går inn for å få stillheten tilbake. Inviter henne gjerne på en kopp kaffe når du har tid, hun er sikkert ensom. Anonymkode: b9ab1...55a
Anonym bruker Skrevet 9. september #27 Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt en slik nabo. Jeg lærte meg dengang å si høflig: ja, jeg satt her og nøt stillheten. Prøv det og se hva som skjer. Hvis hun ikke tar det, sier du at du nå går inn for å få stillheten tilbake. Inviter henne gjerne på en kopp kaffe når du har tid, hun er sikkert ensom. Anonymkode: b9ab1...55a Det er ingenting høflig med den kommentaren, den er spydig som fy. Anonymkode: e248b...140
Anonym bruker Skrevet 9. september #28 Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Det er ingenting høflig med den kommentaren, den er spydig som fy. Anonymkode: e248b...140 Nei, virkelig ikke. Er du så krenkbar at du ikke takler at noen svarer dette, bør du gå på tykk hud-kurs helt til du tåler det. Anonymkode: a3da9...8bb
Anonym bruker Skrevet 9. september #29 Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nei, virkelig ikke. Er du så krenkbar at du ikke takler at noen svarer dette, bør du gå på tykk hud-kurs helt til du tåler det. Anonymkode: a3da9...8bb ikke spydig i det hele tatt nei 😂 Anonymkode: e248b...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå