Anonym bruker Skrevet 17. august #26 Skrevet 17. august Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Vedkommende har jo et poeng da. Mødre ønsker seg ofte barnebarn etter hvert og da er det faktisk avgjørende hvordan de oppdrar sine barn. Oppdragelsen, særlig av gutter, kan ofte med fordel overlates til far. Far sitter ikke og biter negler og roper åh giiid mens han lurer på om venninnen har rett i helt absurde ting, eller kaller en 16-åring gutt for «alt for liten». Anonymkode: 6ab2a...23b Men nå er der vel ikke hi som mener at 16-åringen må følges til legen, er det vel? Tvert imot skriver hun «Jeg tenker det er naturlig (at han vil gå alene til megen) og han vil være selvstendig». Tror både jenter og gutter har godt av å oppdras til å lese ordentlig før de svarer noen. Anonymkode: b726e...1f9
ulenissen Skrevet 18. august #27 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (På 15.8.2026 den 19.47): HI her. Gikk kjempe fint. Fastlegen undersøkte og henviste han videre. Hadde spurt han om videregående som han skal starte på nå, om hvilket lag han spiller på og hvilken posisjon han har på laget. Han kom ut fornøyd og glad! Tenker det er viktig at legen blir kjent med ungdommen og det er lettere uten at foreldre er tilstede. Ja, jeg ringte venninna mi og parkerte hu der Anonymkode: f845b...32f Håper venninnen din fikk seg en vekker…. Man har faktisk ikke rett til å være med 16åringer til legen. Det er faktisk opp til ungdommen selv.
Anonym bruker Skrevet 18. august #28 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (På 17.8.2026 den 7.35): Men nå er der vel ikke hi som mener at 16-åringen må følges til legen, er det vel? Tvert imot skriver hun «Jeg tenker det er naturlig (at han vil gå alene til megen) og han vil være selvstendig». Tror både jenter og gutter har godt av å oppdras til å lese ordentlig før de svarer noen. Anonymkode: b726e...1f9 Det var HI som spurte oss, jo, og som derfor fikk svar. Fei for egen dør, du Anonymkode: 6ab2a...23b
Anonym bruker Skrevet 18. august #29 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det var HI som spurte oss, jo, og som derfor fikk svar. Fei for egen dør, du Anonymkode: 6ab2a...23b Du leste dette: «16 åringen skal til fastlegen i morgen. Bare for en «bagatell», blør ofte og mye neseblod. Han vil ikke at jeg skal være med inn, vil gå alene. Jeg tenker det er naturlig og han vil være selvstendig. Hadde det vært snakk om alvorlig sykdom så hadde det stilt seg annerledes. Ei venninne reagerte veldig. Jeg måtte være med inn, alt for liten til å gå til lege alene osv!! jeg tenker det er flott, han vil klare seg på egenhånd. Jeg sitter på venterommet og leser ukeblader om det skulle være no» … og tolket det til at hi mente hun burde være med sønnen sin til legen…? Gratulerer 🤣 Anonymkode: b726e...1f9
Anonym bruker Skrevet 18. august #30 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Du leste dette: «16 åringen skal til fastlegen i morgen. Bare for en «bagatell», blør ofte og mye neseblod. Han vil ikke at jeg skal være med inn, vil gå alene. Jeg tenker det er naturlig og han vil være selvstendig. Hadde det vært snakk om alvorlig sykdom så hadde det stilt seg annerledes. Ei venninne reagerte veldig. Jeg måtte være med inn, alt for liten til å gå til lege alene osv!! jeg tenker det er flott, han vil klare seg på egenhånd. Jeg sitter på venterommet og leser ukeblader om det skulle være no» … og tolket det til at hi mente hun burde være med sønnen sin til legen…? Gratulerer 🤣 Anonymkode: b726e...1f9 Nei. Anonymkode: 6ab2a...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå