Anonym bruker Skrevet 14. august #26 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): På et nivå det ikke kan nytte å snakke om her. Takk for dagens kaffe-ut-av-nesa øyeblikk. Anonymkode: e8c82...0a4 Ja, men altså, når man snakker om situps som treningsform for kvinner (dette er jo ikke første gangen, det er mange her inne som enda tror på situps) så er vi tilbake i aerobics-land på 80-tallet. Hva blir det meste, leggvarmere og pannebånd? Da har jeg faktisk ikke verken tid eller lyst til å gå i klinsj mot et samlet forum. Det skjer hver gang, det er kaffe ut av nesen og jeg er så dum, enda det faktisk er jeg som har erfaring. Det gidder jeg ikke. Men om noen virkelig har lyst til å henge med i tiden, er det bare å ta den samme setningen og la kunstig intelligens forklare. Skriv bare inn dette; «Det å bygge muskler vil stramme opp kroppen helt uavhengig om man reduserer fett. Forklar!» …og trykk pil. Har testet med både Google og Chat-GPT. Anonymkode: 7f82d...d20
Anonym bruker Skrevet 14. august #27 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, men altså, når man snakker om situps som treningsform for kvinner (dette er jo ikke første gangen, det er mange her inne som enda tror på situps) så er vi tilbake i aerobics-land på 80-tallet. Hva blir det meste, leggvarmere og pannebånd? Da har jeg faktisk ikke verken tid eller lyst til å gå i klinsj mot et samlet forum. Det skjer hver gang, det er kaffe ut av nesen og jeg er så dum, enda det faktisk er jeg som har erfaring. Det gidder jeg ikke. Men om noen virkelig har lyst til å henge med i tiden, er det bare å ta den samme setningen og la kunstig intelligens forklare. Skriv bare inn dette; «Det å bygge muskler vil stramme opp kroppen helt uavhengig om man reduserer fett. Forklar!» …og trykk pil. Har testet med både Google og Chat-GPT. Anonymkode: 7f82d...d20 Hvis du føler at forumet fordummer deg er vel litt …. dumt å henge her. Det blir liksom litt teit å hele tiden føle at man trenger å fortelle andre hvor kunnskapsrik man er. Da får andre lett et inntrykk av at det er mye ull og lite sau, for å si det sånn. Anonymkode: e8c82...0a4
tante grusom master of law Skrevet 14. august #28 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, men altså, når man snakker om situps som treningsform for kvinner (dette er jo ikke første gangen, det er mange her inne som enda tror på situps) så er vi tilbake i aerobics-land på 80-tallet. Hva blir det meste, leggvarmere og pannebånd? Da har jeg faktisk ikke verken tid eller lyst til å gå i klinsj mot et samlet forum. Det skjer hver gang, det er kaffe ut av nesen og jeg er så dum, enda det faktisk er jeg som har erfaring. Det gidder jeg ikke. Men om noen virkelig har lyst til å henge med i tiden, er det bare å ta den samme setningen og la kunstig intelligens forklare. Skriv bare inn dette; «Det å bygge muskler vil stramme opp kroppen helt uavhengig om man reduserer fett. Forklar!» …og trykk pil. Har testet med både Google og Chat-GPT. Anonymkode: 7f82d...d20 Jeg har vel ikke noe sted anbefalt situps?
Anonym bruker Skrevet 14. august #29 Skrevet 14. august tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Jeg har vel ikke noe sted anbefalt situps? Du skrev det på forrige side og sa det var et eksempel. Anonymkode: 7f82d...d20
Anonym bruker Skrevet 14. august #30 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvis du føler at forumet fordummer deg er vel litt …. dumt å henge her. Det blir liksom litt teit å hele tiden føle at man trenger å fortelle andre hvor kunnskapsrik man er. Da får andre lett et inntrykk av at det er mye ull og lite sau, for å si det sånn. Anonymkode: e8c82...0a4 OK Anonymkode: 7f82d...d20
tante grusom master of law Skrevet 14. august #31 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du skrev det på forrige side og sa det var et eksempel. Anonymkode: 7f82d...d20 Ja på måter folk trener for å stramme opp. Hvis du tror at folk med større mage ikke tar situps og tror det vil hjelpe på magen, så tar du nok feil...
prekæs Skrevet 14. august #32 Skrevet 14. august Jeg tenker at en person som går fra inaktiv til aktiv alltid vil forbrenne fett og gå ned i vekt, hvis de ikke øker inntaket og har ligget på stabil vekt fra før. Greit nok. Det heter seg det at vektnedgang tar man på maten, men økes kaloriforbruket så går man ned uansett. Musklene vil etter hvert som fettet forsvinner bli mer definert. For egen del går jeg ikke ned ved å gå, men det er utelukkende fordi matinntaket er regulert i forhold til mitt aktivitetsnivå over mange tiår og jeg er normalvektig. Min svogerforskning ( ) har sett det mange ganger. Folk som begynner å bevege seg, går ned, hvis bevegelse er eneste forandring.
Anonym bruker Skrevet 14. august #33 Skrevet 14. august prekæs skrev (20 minutter siden): Jeg tenker at en person som går fra inaktiv til aktiv alltid vil forbrenne fett og gå ned i vekt, hvis de ikke øker inntaket og har ligget på stabil vekt fra før. Greit nok. Det heter seg det at vektnedgang tar man på maten, men økes kaloriforbruket så går man ned uansett. Musklene vil etter hvert som fettet forsvinner bli mer definert. For egen del går jeg ikke ned ved å gå, men det er utelukkende fordi matinntaket er regulert i forhold til mitt aktivitetsnivå over mange tiår og jeg er normalvektig. Min svogerforskning ( ) har sett det mange ganger. Folk som begynner å bevege seg, går ned, hvis bevegelse er eneste forandring. Jeg er enig. Jeg synes økt aktivitet er underkjent metode for å gå ned i vekt. Ofte er dette fordi mennesker går på treningsstudio i en halvtime eller time to ganger i uken og deretter føler seg så flinke at de spiser en proteinbar og en energidrikk og så har de inntatt mer enn de forbrant. Selv om man føler seg segneferdig etter en time på treningssenter så har man ofte ikke forbrent så mye. Mens det å gå er noe man kan holde på med i timesvis og dermed forbrenne mye, og uten å bli så veldig mye mer sulten. Anonymkode: 7f82d...d20
Anonym bruker Skrevet 14. august #34 Skrevet 14. august tante grusom master of law skrev (1 time siden): Ja på måter folk trener for å stramme opp. Hvis du tror at folk med større mage ikke tar situps og tror det vil hjelpe på magen, så tar du nok feil... Jo det tror jeg at de tror. Anonymkode: 7f82d...d20
Anonym bruker Skrevet 14. august #35 Skrevet 14. august Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jo det tror jeg at de tror. Anonymkode: 7f82d...d20 Jøss, som du kverulerer. Anonymkode: bb4c7...5e5
Anonym bruker Skrevet 14. august #36 Skrevet 14. august Her var det mye rart… Om du går mye og samtidig passer på hva du spiser, så vil du kanskje gå ned i vekt. Skal du få muskler av å gå, så må du iallfall gå brattere til verks enn på flate asfalten. Fjellturer kan styrke bein og rumpe og kanskje også kjernemuskulatur. Men å få muskler i armene av å gå, det skjer ikke. Om det er sterkere du vil bli og få muskler så er det styrketrening som gjelder. Man blir ikke sterkere og får større muskler av å slanke seg. Anonymkode: b39d9...ed8
Anonym bruker Skrevet 17. august #37 Skrevet 17. august Huff for et forum med kjerringkrangel. Anonymkode: 22402...080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå