Anonym bruker Skrevet 2. august #26 Skrevet 2. august Anonym bruker skrev (På 31.7.2026 den 23.19): Er litt forskjellige svar, ser jeg. Diskusjonen handler om at vi kun har ryddet, tømt søppel og satt på oppvaskmaskinen. Vi har ikke vasket gulv og wc. Det kom nye gjester, uten at noen har vasket etter at vi dro. Trådstarter Anonymkode: dfdc5...328 Utleier har jo ingen sak om dette ikke er opplyst om. Jeg har aldri opplevd at en air bnb skal vaskes av leietaker. Når jeg har leid hytter som skal vaskes og der utleier stiller med håndklær og sengetøy må de jo inn etter det. Anonymkode: a58a6...679
Anonym bruker Skrevet 2. august #27 Skrevet 2. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Utleier har jo ingen sak om dette ikke er opplyst om. Jeg har aldri opplevd at en air bnb skal vaskes av leietaker. Når jeg har leid hytter som skal vaskes og der utleier stiller med håndklær og sengetøy må de jo inn etter det. Anonymkode: a58a6...679 Det har jeg opplevd. Men da har det stått helt tydlig så det ikke har vært noe tvil. Anonymkode: 88646...73c
Anonym bruker Skrevet 3. august #28 Skrevet 3. august Anonym bruker skrev (På 1.8.2026 den 23.35): Nei. Det kan belastes leier økonomisk, ikke belastes leier som oppgave. Anonymkode: 04534...71b Det har jeg heller aldri sagt. Jeg sa at de kan velge å vaske selv eller om de betaler utleier for vaskingen. Da står de fritt til å velge Anonymkode: 5dc82...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå