amandine Skrevet 15. september #26 Skrevet 15. september Himmel og hav skrev (42 minutter siden): Jeg er heller ikke veldig glad i burgunder og definitivt ikke veldig klassisk i stilen, så jeg ville valgt en veske og sko i en pen grønnfarge. Ev. syrinlilla. Begge deler er pent til blått. Om jeg ville vært mer dempet i uttrykket er kakaobrunt også stilig til blå. Mørk brun eller oliven kan jo være et litt mer spennende valg enn sort på clutch? Og nude sko er jo veldig greit og «godkjent» til det meste.
amandine Skrevet 15. september #27 Skrevet 15. september (endret) Iiiiik skrev (21 timer siden): Takk for konkrete forslag. Får høre med en av døtrene om de evt vil arve en burgunder clutch eller om det kan være felleseie. Perler er like langt unna min vanlige stil, så det blir det nok ikke. Har ikke, og vil ikke ha. Hvilken str sko er du? Bare jeg som elsker perler i alle varianter, altså? Ja, ja, sånn kan det gå😂 Jeg har akkurat samlet meg en bunke gamle perlekjeder som skal lages i nye kombinasjoner, skjønner du, det er nok derfor jeg har det langt fremme i bevisstheten. Jeg elsker alt som kommer fra sjøen💃 Endret 15. september av amandine
Anonym bruker Skrevet 15. september #28 Skrevet 15. september Himmel og hav skrev (2 timer siden): Jeg er heller ikke veldig glad i burgunder og definitivt ikke veldig klassisk i stilen, så jeg ville valgt en veske og sko i en pen grønnfarge. Ev. syrinlilla. Begge deler er pent til blått. Om jeg ville vært mer dempet i uttrykket er kakaobrunt også stilig til blå. Enig i skepsisen til burgunder, og har faktisk tenkt det samme om grønt, gjerne flaskegrønt. Ikke like åpen for verken brun eller lys lilla. De som kler mørkeblått er ofte ikke de samme som kler burgunder (eller brun eller lys lilla), og det blir en fargekombinasjon som er litt for ironisk for anledningen. Det kan fort bli litt «stjele oppmerksomheten» med for sære farger sammen. Anonymkode: 27568...c0d
Iiiiik Skrevet 15. september Forfatter #29 Skrevet 15. september amandine skrev (9 timer siden): Hvilken str sko er du? Bare jeg som elsker perler i alle varianter, altså? Ja, ja, sånn kan det gå😂 Jeg har akkurat samlet meg en bunke gamle perlekjeder som skal lages i nye kombinasjoner, skjønner du, det er nok derfor jeg har det langt fremme i bevisstheten. Jeg elsker alt som kommer fra sjøen💃 Bittesmå føtter, 36 i pensko. Jeg er ikke så damete, så perler føles for voksent.
Iiiiik Skrevet 15. september Forfatter #30 Skrevet 15. september prebs skrev (På 14.9.2026 den 8.12): Kjolen blir helt nydelig i mørkeblå! (Dåner litt her.) Kan du legge ut bilder når du er ferdig? Skal vurdere det, i hvert fall hvis jeg kan ta bilde uten at jeg identifiseres.
Iiiiik Skrevet 15. september Forfatter #31 Skrevet 15. september Oliven eller en dempet lysere grønn er mer meg, så det skal jeg vurdere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå