Iiiiik Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Skal på en fest senere i høst, kleskode galla. Jeg har bunad, men det er langt å reise, så tar ikke med den. Er glad i kjoler, og har mange, men ingen som passer til galla. Lurer på å sy en, kanskje mørk blålilla. En sånn: https://www.somsenteret.no/burda/107981/burda-6583-kjole-eur-34-46-us-8-20?gad_source=1&gad_campaignid=17336282574&gbraid=0AAAAADvj9kmdOSyZdqaw__94wgQsnZ0nr&gclid=CjwKCAjwvNfSBhBiEiwAyaGMCZS3vyU3yR__t7h7_Fz7utoZ3UsX2cgpPQAx09xfu6vEGC4LvmG_ARoCZcEQAvD_BwE Tror dere det går? Vil ha en kjole jeg kan pakke i en koffert og som kan pyntes litt opp og ned. Andre forslag?
Himmel og hav Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Den var nydelig, både med og uten ermer. Jeg tenker at stoffvalget vil ha mye å si her både for hvor pynta den er og hvor vanskelig den er å sy. Har du sett deg ut noe stoff?
Iiiiik Skrevet 29. juli Forfatter #3 Skrevet 29. juli Himmel og hav skrev (6 minutter siden): Den var nydelig, både med og uten ermer. Jeg tenker at stoffvalget vil ha mye å si her både for hvor pynta den er og hvor vanskelig den er å sy. Har du sett deg ut noe stoff? Tenkte silkechiffon i flere lag. Har faktisk sydd en fra før, men den er for sommerlig i fargen og ikke lang.
Himmel og hav Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Iiiiik skrev (2 minutter siden): Tenkte silkechiffon i flere lag. Har faktisk sydd en fra før, men den er for sommerlig i fargen og ikke lang. Det kommer til å bli rålekkert og lett å pakke i kofferten på en gang 😊
Anonym bruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli Finest med ermer. En relativt mørk ensfarget kjole i den fasongen tror jeg blir stilig, forutsatt at du har litt høyde. Tror ikke jeg med mine 162 cm hadde kledd en slik, om den var aldri så tilpasset til meg. Anonymkode: cc3bf...0dd
Iiiiik Skrevet 30. juli Forfatter #6 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Finest med ermer. En relativt mørk ensfarget kjole i den fasongen tror jeg blir stilig, forutsatt at du har litt høyde. Tror ikke jeg med mine 162 cm hadde kledd en slik, om den var aldri så tilpasset til meg. Anonymkode: cc3bf...0dd Enig, det blir ermer. Tror jeg syr dem litt smalere enn i mønsteret. Og absolutt ensfarget.
Anonym bruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli Kjempefin kjole, og til galla definitivt finest med ermer. Så gøy å ha en egenprodusert kjole. Anonymkode: ef275...357
amandine Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Helt nydelig som du beskriver i mørk farve og silkechiffon. Men jeg er uenig, absolutt mest elegant uten ermer! Så for min del, uten ermer og siden det er galla må den være fotsid. Du blir nydelig!
TheWitch Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Jeg også synes den var fines med armer om det er til galla
Iiiiik Skrevet 3. august Forfatter #10 Skrevet 3. august amandine skrev (1 time siden): Helt nydelig som du beskriver i mørk farve og silkechiffon. Men jeg er uenig, absolutt mest elegant uten ermer! Så for min del, uten ermer og siden det er galla må den være fotsid. Du blir nydelig! Jeg tenker jeg syr ermer og tråkler dem på, så får jeg se hva som er finest av med og uten. Takk for gode innspill fra flere ❤️
Anonym bruker Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august Så heldig du er som kan sy 🤩🤩 Blir helt topp til galla! Anonymkode: 109a7...7d7
gale damen Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august Iiiiik skrev (På 29.7.2026 den 22.37): Tenkte silkechiffon i flere lag. Har faktisk sydd en fra før, men den er for sommerlig i fargen og ikke lang. Det høres fantastisk flott ut! Jeg tar hatten av for flere lag med silkechiffon- der ville jeg selv hatt problemer. Du kommer til å bli kjempefin😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå