Anonym bruker Skrevet 8. juli #26 Skrevet 8. juli MissSaigon skrev (44 minutter siden): Hadde det ikke vært en idè å ha en dialog med mor heller enn å bare sende link og vippse? Kanskje mor ikke syns shorts var det jenta trengte, kanskje hun ikke hadde mulighet til å dra på shopping, kanskje hun syns det er ubehagelig at du sender penger helt ut av det blå.... Jeg har ikke antydet at du har dårlige intensjoner, jeg skrev faktisk det stikk motsatte. Men at det ble mye styr må du da være enig i? Og bidrag til bunad er da noe helt annet enn å stikke til et barn en liten sommergave, jeg skjønner ikke helt sammenhengen her... Og så er det ikke nødvendig å være så hissig, man prøver jo bare å komme med innspill på DITT innlegg. Det var moren jeg hadde dialogen med. Jeg sendte henne link og penger til å kjøpe den på postordre direkte til postkassen. Eneste jeg hørte var at datteren ikke ville ha shortsen men pengene. All kommunikasjon var med moren, ikke datteren. Anonymkode: 1f068...394
Anonym bruker Skrevet 8. juli #27 Skrevet 8. juli Jeg hadde IKKE likt om noen vippset meg penger for at jeg skulle kjøpe klær til ungene. Virker som du bare er ute etter å flashe at du har mer penger. Og hva er greia med å sette pengene på bunad konto?? Da gjør du det til en bursdag - ikke bare helt tilfeldig. Enten troller du ellers har du ekstremt lite sosiale antenner. Anonymkode: 672b9...2f4
Anonym bruker Skrevet 8. juli #28 Skrevet 8. juli Anonym bruker skrev (19 timer siden): Nå er det jo slik at jeg som giver bestemmer hva jeg ønsker å gi. Spørsmålet mitt er om jeg skal takke ja til å returnere pengene. Isåfall gir jeg henne kr 150 i sommerpenger, siden hun ikke ville ha den shortsen. Anonymkode: 1f068...394 Men du ga ikke shortsen i gave, du ga penger, og ga moren jobben med å kjøpe shortsen. Anonymkode: 1a90d...242
Anonym bruker Skrevet 8. juli #29 Skrevet 8. juli Anonym bruker skrev (19 timer siden): Vel, jeg valgte å få pengene tilbake og så sendte jeg pengene på ny og sa at det var til bunadskontoen. Da går pengene til moren istedenfor. Takk for svar Anonymkode: 1f068...394 Herregud, du er jo helt rar. Anonymkode: 1a90d...242
Anonym bruker Skrevet 8. juli #30 Skrevet 8. juli Hvis du vil gi en gave så kjøper du gaven og gir henne den. Hvis du vil gi henne penger så vippser du henne litt ekstra lommepenger eller en sommerhilsen eller hva som helst, men du vippser ikke med føringer om en spesiell shorts. Og når du tar igjen pengene?? Det er jo bare rart. Gi gjerne gaver, men ikke med føringer og ikke som veldedighet. Og ikke for å fremstå som en martyr. Anonymkode: acc89...486
Anonym bruker Skrevet 8. juli #31 Skrevet 8. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvis du vil gi en gave så kjøper du gaven og gir henne den. Hvis du vil gi henne penger så vippser du henne litt ekstra lommepenger eller en sommerhilsen eller hva som helst, men du vippser ikke med føringer om en spesiell shorts. Og når du tar igjen pengene?? Det er jo bare rart. Gi gjerne gaver, men ikke med føringer og ikke som veldedighet. Og ikke for å fremstå som en martyr. Anonymkode: acc89...486 Selvfølgelig kan man vippse moren penger og be henne kjøpe en shorts til datteren for pengene. Er jo det Vipps er til - direkteoverføring! At de vil annet oppstod jo først da vippsen ankom! Men, jeg gjør ikke noe mer nå. De får klare seg selv, jeg legger meg INGENTING opp i det. Ønsker dem godt. Anonymkode: 1f068...394
Anonym bruker Skrevet 8. juli #32 Skrevet 8. juli Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Selvfølgelig kan man vippse moren penger og be henne kjøpe en shorts til datteren for pengene. Er jo det Vipps er til - direkteoverføring! At de vil annet oppstod jo først da vippsen ankom! Men, jeg gjør ikke noe mer nå. De får klare seg selv, jeg legger meg INGENTING opp i det. Ønsker dem godt. Anonymkode: 1f068...394 Det er sikkert like greit for alle parter. Anonymkode: 1a90d...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå