Anonym bruker Skrevet 8. juli #26 Skrevet 8. juli Tar rjerne i mot flere tips. Hi Anonymkode: 1f66c...f77
Anonym bruker Skrevet 8. juli #27 Skrevet 8. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tar rjerne i mot flere tips. Hi Anonymkode: 1f66c...f77 En av mine favoritter, som jeg glemte å skrive. Blande sammen cottage cheese, agurk i terninger og cherrytomater delt i to. (Eller andre typer tomater) Jeg bruker det som en lett kveldsmat, eller et mellommåltid. Anonymkode: 49fc0...d86
Anonym bruker Skrevet 8. juli #28 Skrevet 8. juli Spiste det mye sammen med fruktsalat før. Anonymkode: 260a6...914
Anonym bruker Skrevet 9. juli #29 Skrevet 9. juli Anonym bruker skrev (På 5.7.2026 den 22.01): Jeg lager de høye, nesten pyramideformet, ellers blir de lett litt lave, synes jeg. Lager du de høye, så de ikke skal bli lave? Anonymkode: 11a62...49c
Anonym bruker Skrevet 9. juli #30 Skrevet 9. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Lager du de høye, så de ikke skal bli lave? Anonymkode: 11a62...49c Ja, de flater litt ut når de stekes. Det kan hende det blir bedre hvis jeg bruker litt mer havregryn, men jeg har funnet min metode. Anonymkode: 49fc0...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå