Anonym bruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Er nysgjerrig på hva til og hvordan dere bruker cottage cheese, kanskje jeg kan få noen nye ideer. Anonymkode: 1f66c...f77
Anonym bruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Jeg bruker det til mye, men en ting kanskje ikke alle har prøvd er følgende: cottage cheese, en dæsj eplesidereddik, finhakket rødløk og kvernet sortpepper, oppå dansk rugbrød. Smaker utrolig godt og er kjempesunt. Ellers spiser jeg cottage cheese oppå avokado og rugsprø med havre, eller cottage cheese oppå stabburet laksepålegg på rugsprø med havre. (Mulig de heter havresprø) Anonymkode: 57506...5a9
Anonym bruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker det til mye, men en ting kanskje ikke alle har prøvd er følgende: cottage cheese, en dæsj eplesidereddik, finhakket rødløk og kvernet sortpepper, oppå dansk rugbrød. Smaker utrolig godt og er kjempesunt. Ellers spiser jeg cottage cheese oppå avokado og rugsprø med havre, eller cottage cheese oppå stabburet laksepålegg på rugsprø med havre. (Mulig de heter havresprø) Anonymkode: 57506...5a9 Glemte å si at jeg også blander cottage cheese i retter der jeg steker kyllingstrimler med woksauser og ris og brokkoli. Anonymkode: 57506...5a9
Anonym bruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Sjokolademousse med cottage cheese, banan, flytende honning og kakaopulver. Som erstatning for yoghurt i frokostblandinger. Proteinrike rundstykker, cottage cheese, egg, havregryn og bakepulver. (Verdens beste rundstykker) Anonymkode: 49fc0...d86
oslofrk Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Sjokolademousse med cottage cheese, banan, flytende honning og kakaopulver. Som erstatning for yoghurt i frokostblandinger. Proteinrike rundstykker, cottage cheese, egg, havregryn og bakepulver. (Verdens beste rundstykker) Anonymkode: 49fc0...d86 Har du oppskrift på rundstykkene?
Anonym bruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli Spiser det rett på honningmelon. Kontrastfylt og kjempegodt. Anonymkode: f9f81...eed
Anonym bruker Skrevet 5. juli #7 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (12 timer siden): Sjokolademousse med cottage cheese, banan, flytende honning og kakaopulver. Som erstatning for yoghurt i frokostblandinger. Proteinrike rundstykker, cottage cheese, egg, havregryn og bakepulver. (Verdens beste rundstykker) Anonymkode: 49fc0...d86 Vil du dele oppskrift på sjokolademousse og rundstykkene? Hi Anonymkode: 1f66c...f77
Anonym bruker Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Spiser det rett på honningmelon. Kontrastfylt og kjempegodt. Anonymkode: f9f81...eed Spennende, det er en kombinasjon jeg aldri har tenkt på engang 😊 Hi Anonymkode: 1f66c...f77
Anonym bruker Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg bruker det til mye, men en ting kanskje ikke alle har prøvd er følgende: cottage cheese, en dæsj eplesidereddik, finhakket rødløk og kvernet sortpepper, oppå dansk rugbrød. Smaker utrolig godt og er kjempesunt. Ellers spiser jeg cottage cheese oppå avokado og rugsprø med havre, eller cottage cheese oppå stabburet laksepålegg på rugsprø med havre. (Mulig de heter havresprø) Anonymkode: 57506...5a9 Takk, den øverste var noe nytt ja, skal testes. Men hvor mye er en dæsj egentlig 😁 Hi Anonymkode: 1f66c...f77
Optatium Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli Jeg spiser det i skål med litt eplemost, linfrø og noen mandler hakket. Veldig godt’
Anonym bruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Takk, den øverste var noe nytt ja, skal testes. Men hvor mye er en dæsj egentlig 😁 Hi Anonymkode: 1f66c...f77 Kanskje en spiseskje til en boks Anonymkode: 57506...5a9
Anonym bruker Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli Jeg legger en klatt cottage cheese oppå pasta med saus, drysser salt, pepper og olivenolje på. Dette var noe jeg gjorde fordi jeg manglet parmesan, men har etterhvert gått over til dette hver gang, fordi det er DIGG! 🤤 Eller jeg lager eggerøre med egg, cottage cheese og parmesan. Dette startet egentlig som omelett, men fungerte bedre som eggerøre 😋 Anonymkode: 11a62...49c
TinaK 1990 Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (På 4.7.2026 den 19.09): Er nysgjerrig på hva til og hvordan dere bruker cottage cheese, kanskje jeg kan få noen nye ideer. Anonymkode: 1f66c...f77 150 gram cottage cheese blandet med et beger yoghurt. Nyyyyydelig!!
Anonym bruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli TinaK 1990 skrev (3 minutter siden): 150 gram cottage cheese blandet med et beger yoghurt. Nyyyyydelig!! Hvilken som helst yoghurt? Hi Anonymkode: 1f66c...f77
Anonym bruker Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvilken som helst yoghurt? Hi Anonymkode: 1f66c...f77 Jeg bruker yoplait 0,0% med blåbær, eller Q yoghurt uten tilsatt sukker Anonymkode: 5721d...646
Anonym bruker Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli https://meny.no/oppskrifter/dessert/cottage-cheese-sjokolademousse Dette bruker jeg som kveldsmat på dager hvor jeg er sugen på sjokolade. For meg som er litt i overkant glad i sjokolade, hjelper det meg å spise riktig når jeg kan spise sjokolade med god,samvittighet. Anonymkode: 49fc0...d86
Anonym bruker Skrevet 5. juli #18 Skrevet 5. juli Denne oppskriften fant jeg på vg's vektklubb. Jeg lager 5 rundstykker med denne oppskriften. Jeg lager de høye, nesten pyramideformet, ellers blir de lett litt lave, synes jeg. Anonymkode: 49fc0...d86
Anonym bruker Skrevet 5. juli #19 Skrevet 5. juli Er Cottage Cheese noe man er forpliktet til å bruke? Anonymkode: ce235...cb4
FruGa Skrevet 5. juli #20 Skrevet 5. juli Jeg bruker det i pai😊 Paibunn En gul løk og revet ost. Choritzo eller annen pølse+ brokkoli i små buketter Så en blanding av cottage cheese, 3 egg og fløte. Litt salt og pepper som jeg heller over Kanskje noen cherry tomater på toppen. Steker l ovnen i minst 40 min, men passer på å legge bakepapir oppå paien så den ikke skal bli svidd.
FruGa Skrevet 5. juli #21 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Er Cottage Cheese noe man er forpliktet til å bruke? Anonymkode: ce235...cb4 🥱
Anonym bruker Skrevet 5. juli #22 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Er Cottage Cheese noe man er forpliktet til å bruke? Anonymkode: ce235...cb4 Ja, selvfølgelig Hi Anonymkode: 1f66c...f77
Anonym bruker Skrevet 5. juli #23 Skrevet 5. juli FruGa skrev (2 minutter siden): Jeg bruker det i pai😊 Paibunn En gul løk og revet ost. Choritzo eller annen pølse+ brokkoli i små buketter Så en blanding av cottage cheese, 3 egg og fløte. Litt salt og pepper som jeg heller over Kanskje noen cherry tomater på toppen. Steker l ovnen i minst 40 min, men passer på å legge bakepapir oppå paien så den ikke skal bli svidd. Takk 😊 Hvordan er det å fryse pai med cottage cheese, fungerer det? Jeg skal lage pai i morra, da kan jeg bruke resten av cottage cheesen i kjøleskapet, men må fryse restene. Hi Anonymkode: 1f66c...f77
FruGa Skrevet 5. juli #24 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Takk 😊 Hvordan er det å fryse pai med cottage cheese, fungerer det? Jeg skal lage pai i morra, da kan jeg bruke resten av cottage cheesen i kjøleskapet, men må fryse restene. Hi Anonymkode: 1f66c...f77 Vet ikke, har ikke prøvd.😊
Anonym bruker Skrevet 6. juli #25 Skrevet 6. juli Jeg bruker det i røren til vafler Anonymkode: 7ddf6...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå