Anonym bruker Skrevet 19. juni #26 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Fascinerende hvordan folk her i bittelille Norge mener vi sitter på fasiten over hvordan tingenes tilstand er. Det kan ikke tenkes da, at amerikanerne ser det annerledes? Anonymkode: e27c8...b23 Endel amerikanere gjør ikke det nei. Hadde du fulgt med litt annet enn norske medier så hadde du visst det. Anonymkode: 4beae...786
Anonym bruker Skrevet 19. juni #27 Skrevet 19. juni Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Endel amerikanere gjør ikke det nei. Hadde du fulgt med litt annet enn norske medier så hadde du visst det. Anonymkode: 4beae...786 Det er akkurat det jeg gjør. Anonymkode: e27c8...b23
Anonym bruker Skrevet 20. juni #28 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er akkurat det jeg gjør. Anonymkode: e27c8...b23 Kanskje se noe annet en FoxNews.. Anonymkode: fe68c...31a
Anonym bruker Skrevet 20. juni #29 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kanskje se noe annet en FoxNews.. Anonymkode: fe68c...31a Tror aldri jeg noen gang har sett en hel sending på Fox News. Men takk for ditt bidrag til diskusjonen. Anonymkode: e27c8...b23
Anonym bruker Skrevet 20. juni #30 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Tror aldri jeg noen gang har sett en hel sending på Fox News. Men takk for ditt bidrag til diskusjonen. Anonymkode: e27c8...b23 Hva tror du målet hans er da? Anonymkode: e5bb3...465
Anonym bruker Skrevet 20. juni #31 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva tror du målet hans er da? Anonymkode: e5bb3...465 Sitat fra NTB: En plan utviklet av tenketanken Heritage Foundation kalt Project 2025, skisserer en omfattende plan for en antidemokratisk utvikling i det amerikanske statsapparatet og en enda kraftigere innstramming i støtten til global likestilling og SRHR enn vi var vitne til i 2017. Med Trump bak rattet, risikerer vi at store deler av denne planen realiseres og får dramatiske konsekvenser. https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/18312686/trumps-valgseier-vil-ramme-unge-kvinner-og-fattige-over-hele-verden Mere om Project 2025 kan leses om på wikipedia. Men det går ut på å ta fra kvinnen en rekke rettigheter og friheter for at kvinner skal bli underdanige mannen og på den måten vil de bak Project 2025 "sikre familien". Anonymkode: e6056...701
Anonym bruker Skrevet 21. juni #32 Skrevet 21. juni Anonym bruker skrev (13 timer siden): Sitat fra NTB: En plan utviklet av tenketanken Heritage Foundation kalt Project 2025, skisserer en omfattende plan for en antidemokratisk utvikling i det amerikanske statsapparatet og en enda kraftigere innstramming i støtten til global likestilling og SRHR enn vi var vitne til i 2017. Med Trump bak rattet, risikerer vi at store deler av denne planen realiseres og får dramatiske konsekvenser. https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/18312686/trumps-valgseier-vil-ramme-unge-kvinner-og-fattige-over-hele-verden Mere om Project 2025 kan leses om på wikipedia. Men det går ut på å ta fra kvinnen en rekke rettigheter og friheter for at kvinner skal bli underdanige mannen og på den måten vil de bak Project 2025 "sikre familien". Anonymkode: e6056...701 Ja, og folkene bak project 2025 er de Trump har solgt seg til.. men jeg tror ikke nødvendigvis hans agenda og deres agenda er den samme. De betaler han og kjøper seg støtte og tilgang til å innføre sine ønsker i politikken. Jeg tror fremdeles Trump kun er ute etter å berike seg selv. Han nektet å sverge på bibelen, så kristen er han ikke. Anonymkode: e5bb3...465
Anonym bruker Skrevet 21. juni #33 Skrevet 21. juni Jeg tror ikke denne planen er større enn at han planlegger at Ivanka skal stille som neste president kandidat for republikanerne. Så må hun så klart selv klare å bli valgt da. Anonymkode: 80779...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå