Anonym bruker Skrevet 16. juni #26 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva er ekskluderende og hatefullt med det vanlige pride flagget? Anonymkode: f22a9...143 Ingenting. Prideflagget er flagget som inkluderer transpersoner. Regnbueflagget er transekskluderende. Du ser ikke problemet med å ekskludere folk? Hva hvis alle som ikke var hvite ble ekskludert? Ville du sett problemet da? Noen som kan svare på det jeg spurte om i stedet? Hvor mange av flaggende dere har i nabolaget er hatefulle transekskluderende flagg og hvor mange av de er gode transinkluderende flagg? Anonymkode: ee424...50b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #27 Skrevet 16. juni 2 minutes ago, Anonym bruker said: Ingenting. Prideflagget er flagget som inkluderer transpersoner. Regnbueflagget er transekskluderende. Du ser ikke problemet med å ekskludere folk? Hva hvis alle som ikke var hvite ble ekskludert? Ville du sett problemet da? Noen som kan svare på det jeg spurte om i stedet? Hvor mange av flaggende dere har i nabolaget er hatefulle transekskluderende flagg og hvor mange av de er gode transinkluderende flagg? Anonymkode: ee424...50b Kan du svare på hva som er ekskluderende og hatefult med regnbueflagget? Anonymkode: f22a9...143
Anonym bruker Skrevet 16. juni #28 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ingenting. Prideflagget er flagget som inkluderer transpersoner. Regnbueflagget er transekskluderende. Du ser ikke problemet med å ekskludere folk? Hva hvis alle som ikke var hvite ble ekskludert? Ville du sett problemet da? Noen som kan svare på det jeg spurte om i stedet? Hvor mange av flaggende dere har i nabolaget er hatefulle transekskluderende flagg og hvor mange av de er gode transinkluderende flagg? Anonymkode: ee424...50b Prideflagget og regbueflagget er det samme flagget, det inkluderer og transseksuelle. Anonymkode: 11d95...b79
Anonym bruker Skrevet 16. juni #29 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Kan du svare på hva som er ekskluderende og hatefult med regnbueflagget? Anonymkode: f22a9...143 Det har jeg gjort. Anonymkode: ee424...50b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #30 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Prideflagget og regbueflagget er det samme flagget, det inkluderer og transseksuelle. Anonymkode: 11d95...b79 Nei det er to forskjellige flagg. Det ene inkluderer transpersoner det andre ekskluderer transpersoner. Gi nå blanke i å kverulere og svar heller på det som var spørsmålet! Anonymkode: ee424...50b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #31 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei det er to forskjellige flagg. Det ene inkluderer transpersoner det andre ekskluderer transpersoner. Gi nå blanke i å kverulere og svar heller på det som var spørsmålet! Anonymkode: ee424...50b Nei. Det finnes forskjellige versjoner, men det orginale prideflagget er det samme som regnbueflagget, det ekslkulderer ikke transpersoner. Prideflagget/regnbueflagget er ikke hatefulle transekskluderende flagg. Anonymkode: 11d95...b79
Anonym bruker Skrevet 16. juni #32 Skrevet 16. juni 13 minutes ago, Anonym bruker said: Det har jeg gjort. Anonymkode: ee424...50b Nei det har du ikke, du har bare påstått at det er hatefult og ekskluderende Anonymkode: f22a9...143
Anonym bruker Skrevet 16. juni #33 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Nei. Det finnes forskjellige versjoner, men det orginale prideflagget er det samme som regnbueflagget, det ekslkulderer ikke transpersoner. Prideflagget/regnbueflagget er ikke hatefulle transekskluderende flagg. Anonymkode: 11d95...b79 Det ekskluderer transpersoner ja. Trump gjør et forsøk på å utviske transpersoner noe som Trumptilhengerne verden over støtter opp om. Anonymkode: ee424...50b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #34 Skrevet 16. juni 2 minutes ago, Anonym bruker said: Det ekskluderer transpersoner ja. Trump gjør et forsøk på å utviske transpersoner noe som Trumptilhengerne verden over støtter opp om. Anonymkode: ee424...50b Hvorfor drar du Trump inn her? Klarer du ikke forklare din egen påstand? Anonymkode: f22a9...143
Anonym bruker Skrevet 16. juni #35 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det ekskluderer transpersoner ja. Trump gjør et forsøk på å utviske transpersoner noe som Trumptilhengerne verden over støtter opp om. Anonymkode: ee424...50b Det er på det nivået du vil diskutere ja. Jaja, lykke til med det. Anonymkode: 11d95...b79
Anonym bruker Skrevet 16. juni #36 Skrevet 16. juni Bare de som alltid flagger i nabolaget. Jeg skulle gjerne ha flagget selv, desverre er jeg i en usikker jobbsituasjon, så jeg hadde ikke råd til stort nok flagg. Til vår flaggstang må flagget være minimum 3x4 m. Tidligere har ikke mitt transbarn ønsket at vi skal flagge. Og hen vil ha vanlig regnbueflagg og ikke transflagget. For regnbueflagget er laget spesifikt for å inkludere alle typer kjærlighet.. Anonymkode: 85dbb...a29
gale damen Skrevet 17. juni #37 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ingenting. Prideflagget er flagget som inkluderer transpersoner. Regnbueflagget er transekskluderende. Du ser ikke problemet med å ekskludere folk? Hva hvis alle som ikke var hvite ble ekskludert? Ville du sett problemet da? Noen som kan svare på det jeg spurte om i stedet? Hvor mange av flaggende dere har i nabolaget er hatefulle transekskluderende flagg og hvor mange av de er gode transinkluderende flagg? Anonymkode: ee424...50b Og dette er årsaken til at mange rett og slett har sluttet å flagge i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni #38 Skrevet 17. juni gale damen skrev (3 timer siden): Og dette er årsaken til at mange rett og slett har sluttet å flagge i det hele tatt. Eller gidde å svare i disse trådene. Anonymkode: 7c792...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå