Gå til innhold

Er det mange private pride-flagg der du bor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan jeg se fire fra stuevinduet.

Anonymkode: 7c792...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mange nok. Men vi bor i ett ganske "gammelt" nabolag. Han ene som har hengt opp flagget er 55, resten av naboene er stort sett pensjonister

Anonymkode: 71d77...4c7

Skrevet

Nei

Anonymkode: 9b676...cf3

Skrevet

Ikke mange, men ser noen balkongflagg her og der når jeg går tur med bikkja.

Ser et stort flaggstangflagg fra stuevinduet.

Anonymkode: d29ea...f2f

Skrevet

Ja, en del. De fleste som har feste til balkongflagg flagger for samhold og kjærlighet. 

Anonymkode: dc8ae...8db

Skrevet

Har ikke sett et eneste ett akkurat her jeg bor. Har sett 1 balkongflagg på vei ned mot sentrum. Det er nesten ingen steder det flagges her i år, ikke på kommunehuset eller andre kommunale bygninger jeg har sett, ikke på kjøpesenteret eller private bedrifter, flere av de har flagget tidligere år. Det eneste flagg på flaggstang jeg har sett er på den videregående skolen. Lurer på hvorfor.

Anonymkode: 11d95...b79

Skrevet

Ikke voldsomt mange. Har sett ti, kanskje. Det bor vel et par tusen mennesker i det umiddelbare nabolaget. 

Anonymkode: 07cce...f55

Skrevet

Veldig få og det er bra.

Anonymkode: 135a9...e0b

Skrevet

Ikke sett noen her, ca 300 leiligheter i området 

Anonymkode: c4594...d0f

Skrevet

Ingenting i min kommune.

Anonymkode: 8c95b...7a3

Skrevet

Ikke et eneste et faktisk. Selv ikke hos det homofile naboparet.

Men jeg tror ikke det er fordi folk i nabolaget her ikke støtter homofile, da. Jeg velger å legge godvilja til.

Anonymkode: 1baf1...007

Skrevet

Ingen. Men ikke fordi folk ikke støtter homofile og mangfold, velger jeg å tro. Jeg har det ikke selv, og jeg er bifil 😅

Anonymkode: 8808d...e45

Skrevet

Det er jo ikke sånn at man ikke støtter homofile om man ikke flagger. Jeg har ikke flagg og har ikke prioritert å bruke penger på det. Men neste år kanskje 

Anonymkode: 71d77...4c7

Skrevet

Ingen :) Heller ingen på skoler eller andre offentlig bygg

Anonymkode: f07bf...ea9

Skrevet

Ett lite flagg i nærheten, hvor det bor et lesbisk par. Og ett balkongflagg et stykke lenger borte i gata, hvor et homofilt par bor. Heldigvis er det ikke flere idiotiske empatiposører som flagger med for å vise hvor opptatt de er av slikt. Det er kanskje bare hos statsbanken DNB og statskanalen NRK, og andre offentlige institusjoner hvor SV og MDG dominerer, at slik flagging er viktig nå for tiden.

Anonymkode: 8ea24...e3d

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ett lite flagg i nærheten, hvor det bor et lesbisk par. Og ett balkongflagg et stykke lenger borte i gata, hvor et homofilt par bor. Heldigvis er det ikke flere idiotiske empatiposører som flagger med for å vise hvor opptatt de er av slikt. Det er kanskje bare hos statsbanken DNB og statskanalen NRK, og andre offentlige institusjoner hvor SV og MDG dominerer, at slik flagging er viktig nå for tiden.

Anonymkode: 8ea24...e3d

Flagger DNB? Ikke her i hvert fall.

Anonymkode: 11d95...b79

Skrevet

Dere som har regnbueflagg i nærheten, hvor mange av de er hatiske transfobiske flagg og hvor mange av de er gode og transinkluderende flagg?

Anonymkode: ee424...50b

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dere som har regnbueflagg i nærheten, hvor mange av de er hatiske transfobiske flagg og hvor mange av de er gode og transinkluderende flagg?

Anonymkode: ee424...50b

Dummeste hittil. Og det er ikke noe som heter "hatisk".

Anonymkode: 7c792...6b0

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Dere som har regnbueflagg i nærheten, hvor mange av de er hatiske transfobiske flagg og hvor mange av de er gode og transinkluderende flagg?

Anonymkode: ee424...50b

Hva er/betyr hatiske?

Anonymkode: f22a9...143

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hva er/betyr hatiske?

Anonymkode: f22a9...143

Det betyr at noe er hatsk. Sånn som flagg som demonstrerer at de utelater transpersoner.

Anonymkode: ee424...50b

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det betyr at noe er hatsk. Sånn som flagg som demonstrerer at de utelater transpersoner.

Anonymkode: ee424...50b

Hvilke flagg gjør det?

Anonymkode: 11d95...b79

Skrevet
23 minutes ago, Anonym bruker said:

Det betyr at noe er hatsk. Sånn som flagg som demonstrerer at de utelater transpersoner.

Anonymkode: ee424...50b

Ok googlet hatisk, men nærmeste som kom opp da var haitisk😅 Hvordan ser et slikt flagg ut?

Anonymkode: f22a9...143

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ok googlet hatisk, men nærmeste som kom opp da var haitisk😅 Hvordan ser et slikt flagg ut?

Anonymkode: f22a9...143

Det hatefulle transekskluderende flagget ser slik ut:

standard_compressed_Rainbow_flag_and_blu

Det gode transinkluderende flagget ser slik ut:

omnjcxzjcoskadjlhzcc.jpg

Anonymkode: ee424...50b

Skrevet

Det transinkluderende flagget inkluderer alle mennesker.

Untitled-design-9-e1654862238777.png

Anonymkode: ee424...50b

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Det hatefulle transekskluderende flagget ser slik ut:

standard_compressed_Rainbow_flag_and_blu

Det gode transinkluderende flagget ser slik ut:

omnjcxzjcoskadjlhzcc.jpg

Anonymkode: ee424...50b

Hva er ekskluderende og hatefullt med det vanlige pride flagget?

Anonymkode: f22a9...143

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...