Anonym bruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Her kan jeg se fire fra stuevinduet. Anonymkode: 7c792...6b0
Anonym bruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Ikke mange nok. Men vi bor i ett ganske "gammelt" nabolag. Han ene som har hengt opp flagget er 55, resten av naboene er stort sett pensjonister Anonymkode: 71d77...4c7
Anonym bruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Ikke mange, men ser noen balkongflagg her og der når jeg går tur med bikkja. Ser et stort flaggstangflagg fra stuevinduet. Anonymkode: d29ea...f2f
Anonym bruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Ja, en del. De fleste som har feste til balkongflagg flagger for samhold og kjærlighet. Anonymkode: dc8ae...8db
Anonym bruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Har ikke sett et eneste ett akkurat her jeg bor. Har sett 1 balkongflagg på vei ned mot sentrum. Det er nesten ingen steder det flagges her i år, ikke på kommunehuset eller andre kommunale bygninger jeg har sett, ikke på kjøpesenteret eller private bedrifter, flere av de har flagget tidligere år. Det eneste flagg på flaggstang jeg har sett er på den videregående skolen. Lurer på hvorfor. Anonymkode: 11d95...b79
Anonym bruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Ikke voldsomt mange. Har sett ti, kanskje. Det bor vel et par tusen mennesker i det umiddelbare nabolaget. Anonymkode: 07cce...f55
Anonym bruker Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni Ikke sett noen her, ca 300 leiligheter i området Anonymkode: c4594...d0f
Anonym bruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Ikke et eneste et faktisk. Selv ikke hos det homofile naboparet. Men jeg tror ikke det er fordi folk i nabolaget her ikke støtter homofile, da. Jeg velger å legge godvilja til. Anonymkode: 1baf1...007
Anonym bruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni Ingen. Men ikke fordi folk ikke støtter homofile og mangfold, velger jeg å tro. Jeg har det ikke selv, og jeg er bifil 😅 Anonymkode: 8808d...e45
Anonym bruker Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni Det er jo ikke sånn at man ikke støtter homofile om man ikke flagger. Jeg har ikke flagg og har ikke prioritert å bruke penger på det. Men neste år kanskje Anonymkode: 71d77...4c7
Anonym bruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni Ingen Heller ingen på skoler eller andre offentlig bygg Anonymkode: f07bf...ea9
Anonym bruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni Ett lite flagg i nærheten, hvor det bor et lesbisk par. Og ett balkongflagg et stykke lenger borte i gata, hvor et homofilt par bor. Heldigvis er det ikke flere idiotiske empatiposører som flagger med for å vise hvor opptatt de er av slikt. Det er kanskje bare hos statsbanken DNB og statskanalen NRK, og andre offentlige institusjoner hvor SV og MDG dominerer, at slik flagging er viktig nå for tiden. Anonymkode: 8ea24...e3d
Anonym bruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ett lite flagg i nærheten, hvor det bor et lesbisk par. Og ett balkongflagg et stykke lenger borte i gata, hvor et homofilt par bor. Heldigvis er det ikke flere idiotiske empatiposører som flagger med for å vise hvor opptatt de er av slikt. Det er kanskje bare hos statsbanken DNB og statskanalen NRK, og andre offentlige institusjoner hvor SV og MDG dominerer, at slik flagging er viktig nå for tiden. Anonymkode: 8ea24...e3d Flagger DNB? Ikke her i hvert fall. Anonymkode: 11d95...b79
Anonym bruker Skrevet 16. juni #17 Skrevet 16. juni Dere som har regnbueflagg i nærheten, hvor mange av de er hatiske transfobiske flagg og hvor mange av de er gode og transinkluderende flagg? Anonymkode: ee424...50b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dere som har regnbueflagg i nærheten, hvor mange av de er hatiske transfobiske flagg og hvor mange av de er gode og transinkluderende flagg? Anonymkode: ee424...50b Dummeste hittil. Og det er ikke noe som heter "hatisk". Anonymkode: 7c792...6b0
Anonym bruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni 1 minute ago, Anonym bruker said: Dere som har regnbueflagg i nærheten, hvor mange av de er hatiske transfobiske flagg og hvor mange av de er gode og transinkluderende flagg? Anonymkode: ee424...50b Hva er/betyr hatiske? Anonymkode: f22a9...143
Anonym bruker Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hva er/betyr hatiske? Anonymkode: f22a9...143 Det betyr at noe er hatsk. Sånn som flagg som demonstrerer at de utelater transpersoner. Anonymkode: ee424...50b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #21 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det betyr at noe er hatsk. Sånn som flagg som demonstrerer at de utelater transpersoner. Anonymkode: ee424...50b Hvilke flagg gjør det? Anonymkode: 11d95...b79
Anonym bruker Skrevet 16. juni #22 Skrevet 16. juni 23 minutes ago, Anonym bruker said: Det betyr at noe er hatsk. Sånn som flagg som demonstrerer at de utelater transpersoner. Anonymkode: ee424...50b Ok googlet hatisk, men nærmeste som kom opp da var haitisk😅 Hvordan ser et slikt flagg ut? Anonymkode: f22a9...143
Anonym bruker Skrevet 16. juni #23 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ok googlet hatisk, men nærmeste som kom opp da var haitisk😅 Hvordan ser et slikt flagg ut? Anonymkode: f22a9...143 Det hatefulle transekskluderende flagget ser slik ut: Det gode transinkluderende flagget ser slik ut: Anonymkode: ee424...50b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #24 Skrevet 16. juni Det transinkluderende flagget inkluderer alle mennesker. Anonymkode: ee424...50b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #25 Skrevet 16. juni 1 minute ago, Anonym bruker said: Det hatefulle transekskluderende flagget ser slik ut: Det gode transinkluderende flagget ser slik ut: Anonymkode: ee424...50b Hva er ekskluderende og hatefullt med det vanlige pride flagget? Anonymkode: f22a9...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå