Anonym bruker Skrevet 9. juni #26 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har enda ikke hørt et godt argument hvorfor man ikke skal flagge med regnbueflagget. At noen mener at man ikke flagger for dem er jo helt irrelevant. Hvem har lært dem at de skal kjenne tilhørighet til alt? Anonymkode: 60339...f64 Er det ikke godt nok argument at de skeive ikke ønsker det, men i stedet heteroene har overtatt? Det var ALDRI et problem den gangen homoene eide Pride (som den gangen het Skeive dager og varte i en-to uker i Oslo). Anonymkode: 646d5...0c2
Anonym bruker Skrevet 9. juni #27 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Er det ikke godt nok argument at de skeive ikke ønsker det, men i stedet heteroene har overtatt? Det var ALDRI et problem den gangen homoene eide Pride (som den gangen het Skeive dager og varte i en-to uker i Oslo). Anonymkode: 646d5...0c2 Du snakker for alle skeive? Senest i dag snakket jeg med en russ som fortalte hvor viktig det hadde vært for han at de flagget på skolene hans opp gjennom årene. Er ikke det et godt nok argument? De skeive er ikke en homogen gruppe hvor alle mener og føler det samme? For meg så teller de som føler seg sett og trygget av Pride mer enn dem som ikke trenger den støtten. Anonymkode: 60339...f64
Anonym bruker Skrevet 9. juni #28 Skrevet 9. juni Jeg er ikke overrasket over at KrF har sagt det, men det betyr ikke at det er noe galt med flaggene eller det de står for. Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så plaget av at noen liker samme kjønn. Jeg synes det er en utrolig gammeldags holdning å ha. Anonymkode: dd5ea...533
Anonym bruker Skrevet 10. juni #29 Skrevet 10. juni Jeg syns vi skal skille barter og snørr, her. Flagget alene utgjør ingen trussel eller fare for noen. Det er bare ett flagg. De som skriker om at "det er kun det norske flagg som skal vaie i vinden" de skjønner ikke at de også underkuer en hel haug med mennesker som ikke er norske.. BDSM, nakne romper, dildoer som blir kasta rundt - det hører ikke hjemme noe sted i offentligheten. Det syns jeg blir for vulgært. Men, om det er det de skeive trenger for å markere seg så skal ikke jeg blande meg borti det. Anonymkode: 7b379...48e
Anonym bruker Skrevet 10. juni #30 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg syns vi skal skille barter og snørr, her. Flagget alene utgjør ingen trussel eller fare for noen. Det er bare ett flagg. De som skriker om at "det er kun det norske flagg som skal vaie i vinden" de skjønner ikke at de også underkuer en hel haug med mennesker som ikke er norske.. Anonymkode: 7b379...48e Men det er vel ingen andre nasjoners flagg som vaier på flaggstengene på skoler og kommunale områder heller, er det det da? Anonymkode: 630bb...453
Anonym bruker Skrevet 10. juni #31 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Men det er vel ingen andre nasjoners flagg som vaier på flaggstengene på skoler og kommunale områder heller, er det det da? Anonymkode: 630bb...453 Nei. Men om argumentet er "det er kun det norske flagg som skal opp", så diskriminerer det også ganske mange andre... jeg tipper ingen utlendinger blir fornærma når alle flagger med det norske flagg på 17.mai, så da trenger ingen bli fornærma over at vi flagger med regnbueflagg i juni heller Anonymkode: 7b379...48e
Anonym bruker Skrevet 10. juni #32 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei. Men om argumentet er "det er kun det norske flagg som skal opp", så diskriminerer det også ganske mange andre... jeg tipper ingen utlendinger blir fornærma når alle flagger med det norske flagg på 17.mai, så da trenger ingen bli fornærma over at vi flagger med regnbueflagg i juni heller Anonymkode: 7b379...48e Diskriminert…? Hvis jeg flytter til Sveits, og det sveitsiske flagget vaier fra offentlige bygg, blir jeg da diskriminert…? Anonymkode: 21a0e...a86
Anonym bruker Skrevet 10. juni #33 Skrevet 10. juni Visste dere at juni også er måneden for menns mentale helse? Hvor ble det fokuset av oppi alt dette pridegreiene? Hvert år tar ca 550 menn sitt eget liv, men føler det drukner litt i alt dette pridestyret. Anonymkode: abd90...850
Anonym bruker Skrevet 10. juni #34 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Visste dere at juni også er måneden for menns mentale helse? Hvor ble det fokuset av oppi alt dette pridegreiene? Hvert år tar ca 550 menn sitt eget liv, men føler det drukner litt i alt dette pridestyret. Anonymkode: abd90...850 Ikke i Norge, nei. Det er det november som er. Anonymkode: 7b379...48e
Anonym bruker Skrevet 10. juni #35 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (16 timer siden): Du snakker for alle skeive? Senest i dag snakket jeg med en russ som fortalte hvor viktig det hadde vært for han at de flagget på skolene hans opp gjennom årene. Er ikke det et godt nok argument? De skeive er ikke en homogen gruppe hvor alle mener og føler det samme? For meg så teller de som føler seg sett og trygget av Pride mer enn dem som ikke trenger den støtten. Anonymkode: 60339...f64 En russ? En russ er ikke det samme som en skeiv. Anonymkode: 646d5...0c2
Anonym bruker Skrevet 10. juni #36 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men, om det er det de skeive trenger for å markere seg så skal ikke jeg blande meg borti det. Anonymkode: 7b379...48e Godt eksempel på hva det gjør med oss... Anonymkode: 646d5...0c2
Anonym bruker Skrevet 10. juni #37 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Nei. Men om argumentet er "det er kun det norske flagg som skal opp", så diskriminerer det også ganske mange andre... jeg tipper ingen utlendinger blir fornærma når alle flagger med det norske flagg på 17.mai, så da trenger ingen bli fornærma over at vi flagger med regnbueflagg i juni heller Anonymkode: 7b379...48e Det gir jo ingen mening. Anonymkode: 630bb...453
Anonym bruker Skrevet 10. juni #38 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): En russ? En russ er ikke det samme som en skeiv. Anonymkode: 646d5...0c2 Hæh? Du skjønte ikke ut fra kontekst at han var homofil? Anonymkode: 60339...f64
Anonym bruker Skrevet 10. juni #39 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det gir jo ingen mening. Anonymkode: 630bb...453 Så kom med noe mer konstruktivt du da. Hvorfor gir det ingen mening? Anonymkode: 7b379...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå